AndroidHealthClinic

Weer beginnen en nu schema maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yves4

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2009
Berichten
111
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Hey mensen ik zal me even weer opnieuw voorstellen ben Yvar een man 27 uit Scheveningen 27 jaar kon laatste paar maanden niet meer trainen omdat ik het te druk had met mijn eigen zaak op pootjes te zetten.
Woog voordat ik stopte 84 kg nu nog maar 72 kg dus er is werk aan de winkel met mijn 1,83 lengte

Besefte dat het voor mij goed is om mijn agressie kwijt te raken dus nu maar weer met dumbbells gooien

Heb voor mezelf een schema opgesteld maar ben mezelf eigenlijk helemaal verloren in alle oefeningen

Mijn doel is zoveel mogelijk massa met setjes van 3x 10 of 4 x 8 wat raden jullie aan.

Dit word het schema commentaar is welkom graag zelfs zodat ik het kan verbeteren.



Zondag

Borst

Bankdrukken
Schuine Bank
Flyes

Triceps

CGBP
Tricep Pulldown
Cable Pulldown even volgooien

Dinsdag

Benen

Squat
Legpress
Lying Leg Curl

Schouder

Dumbbell Schoulder
Seated MP
Upright row

Donderdag

Rug

Deadlift
Compound Row
Lat Pull
Dumbbell Row

En dan nog wat Biceps
Ben nog bezig met welke maar worden er niet veel denk 2 iso

Nou ben benieuwd en zoals ik zei kom maar met het commentaar
thumbup.gif

__________________
back on track!!!!
 
niemand?
 
Borst

Bankdrukken
Schuine Bank
Flyes

Triceps

CGBP
Tricep Pulldown
Cable Pulldown even volgooien

als je borst/tricep doet, en borst ook nog is afmaakt met flyes, is de kracht daar bijna helemaal uit,
en dan ga je tricep doen met CGBP.
Weetniet of je het al hebt geprobeerd, maar dat word 'm meestal niet.
dus beter:

Bench press
Incline bench press
CGBP
flyes
en dan andere tricep shit ;)

voor schouder is DB press en MP press dubbel
beter DB press vervangen door lateral raises ;)

bij rug DB row (omdat het je 2e row is) vervangen door chins/pull ups

voor bicep
Barbell curl
en hammer curls
 
ey, ik zou borst en bicep samen trainen of vind je dat geen goed ideee? bijv ik train zelf rug bicep en borts allemaal samen op een dag want met sommige rug oefeningen pak je je bicep en zelfde met borst oefeningen.
en bij je tricep zou je triceps pushdown by kunnen doen dat is een goede oefening sorry maar verder heb ik geen commentaar:)
 
ey, ik zou borst en bicep samen trainen of vind je dat geen goed ideee? bijv ik train zelf rug bicep en borts allemaal samen op een dag want met sommige rug oefeningen pak je je bicep en zelfde met borst oefeningen.
en bij je tricep zou je triceps pushdown by kunnen doen dat is een goede oefening sorry maar verder heb ik geen commentaar:)

Welke borst oefening gebruik je je biceps???

OT:

Ik zou de lying leg curl samen met de deadlift doen, pakken beide dezelfde spieren
 
Hey jonggeleerd bedankt je heb volkomen gelijk top!!!!
En borst triceps lijkt me toch het beste hoor en bij rug je biceps sorry
 
dumbbell fly gebruik je je biceps ook of nie soms??
ik kan het ook fout hebben.?
 
Laatst bewerkt:
dumbbell fly gebruik je je biceps ook of nie soms??
ik kan het ook fout hebben.?

Dumbbell fly doe je met gestrekte armen, eventueel (bijna-)gelocked. als je je biceps gaat gebruiken is je gewicht te zwaar ;) Het is namelijk een isolatieoefening voor je borstspieren.
 
Dumbbell fly doe je met gestrekte armen, eventueel (bijna-)gelocked. als je je biceps gaat gebruiken is je gewicht te zwaar ;) Het is namelijk een isolatieoefening voor je borstspieren.
Ik doe ze altijd licht gebogen.
 
Back
Naar boven