Fitness Seller

Weer beginnen, welk schema?

Bezoekers in dit topic

Ik zou niet planken, als je die verkeerd doet verslechter je je houding alleen maar. Facepulls gewoon na elke training gecontroleerd met een laag gewicht 3-5 sets van 10-15 reps doen.
 
Ik heb planks erbij gedaan omdat mijn fysio dat adviseerde, moet Ik dan nog een andere buikspieroefening doen?
 
Ik heb planks erbij gedaan omdat mijn fysio dat adviseerde, moet Ik dan nog een andere buikspieroefening doen?
Nee de compounds doen genoeg, gewoon de face pulls pakken en eventueel een andere rear delt oefening
 
Dus je komt hier voor oefeningen omdat je fysio niet goed is maar je voert oefeningen wel uit die hij je meegeeft

Ik snap het niet meer
Ik heb planks erbij gedaan omdat mijn fysio dat adviseerde, moet Ik dan nog een andere buikspieroefening doen?
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik "vertrouw" het advies van mijn fysio niet helemaal maar ik wil het ook niet zomaar achterwege laten.
 
Ik "vertrouw" het advies van mijn fysio niet helemaal maar ik wil het ook niet zomaar achterwege laten.
Dus als je een voedingsschema opstelt en een fast food verslaafde beweert dat een big mac gezonder is dan brocolli dan vertrouw je het niet maar verwerk je het toch aangezien je het niet achterwege wilt laten
 
Is het nou verstandig om buikspieroefeningen erbij te doen of niet?
 
Dus als je een voedingsschema opstelt en een fast food verslaafde beweert dat een big mac gezonder is dan brocolli dan vertrouw je het niet maar verwerk je het toch aangezien je het niet achterwege wilt laten

Toch durf ik te wedden dat uitsluitend Big Macs eten gezonder is dan alleen maar broccoli.
 
2019-08-10 (1).png
 
Back
Naar boven