AndroidHealthClinic

Weer begonnen...

Bezoekers in dit topic

Guido20

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2004
Berichten
2.280
Waardering
5
Allereerst een goedendag aan alle oudgedienden, en natuurlijk ook aan alle 'nieuwen' hier....

Na een lange tijd heb ik besloten om het trainen weer goed op te gaan pakken. De afgelopen jaren was ik eigenlijk meer een 'recreatieve' sporter geworden (lees: heel ambitieus richting te sportschool rijden, omkleden, twee gewichten aanraken en vervolgens koffie drinken en weer naar huis).

Ik weeg nu zo'n 85 kilo met een vet percentage van ongeveer 13%. Uiteraard heb ik de afgelopen jaren (toen ik minder ben gaan trainen) ook mijn eetpatroon aangepast. Als ik dat niet had gedaan was ik waarschijnlijk het zicht op mijn leuter onderhand wel verloren.

Maar wat is nu handig, ik pak het trainen wel weer lekker op nu, maar is het raadzaam om ook gelijk met hele eetpatroon weer z.s.m. 'op het oude niveau' te brengen? Ik ben eigenlijk redelijk bang dat mijn stofwisseling een stuk langzamer geworden is. Uiteraard vraagt mijn lichaam nu ook wel weer om meer voedingsstoffen....

Iemand hier ervaring mee?
 
Goed dat je weer hard er tegenaan gaat, je bent wel veel gewicht verloren zie ik. Succes!


En je vraag. Ligt er een beetje aan hoeveel verschil het is. Als je 2000 kcal meer gaat eten zou ik het rustig aan opbouwen.
 
Rustig opbouwen inderdaad. Dan merk je vanzelf op welk punt je weer begint te gainen.

Welkom terug trouwens. :D
 
Back
Naar boven