MuscleMeat

Nieuws Weer dopingcontrole fitnesszaal België (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zonder voorschrift zijn anabolen illegaal.
 
Laatst bewerkt:
Volgens de Nederlandse wetgeving is het gebruik toch legaal, alleen de handel in AAS gerelateerde middelen is verboden?

het gaat hier over Belgie
 
Het is toch zijn lichaam wat die ermee wilt doen en niet van de overheid zelf :rolleyes:

Helemaal correct, maar het is ook jouw auto dus als jij daar graag 160 wil mee rijden dan doe je dat ook maar. Alleen blijkt de overheid beide niet zo fijn te vinden dus delen ze daar boetes voor uit.
Ik deelde alleen even mee hoe hij zo'n boete kon voorkomen. Ohja en dat hij idd idioot is als hij zich afvraagt of ze zijn gebruik zullen zien :rolleyes:
 
Helemaal correct, maar het is ook jouw auto dus als jij daar graag 160 wil mee rijden dan doe je dat ook maar. Alleen blijkt de overheid beide niet zo fijn te vinden dus delen ze daar boetes voor uit.
Ik deelde alleen even mee hoe hij zo'n boete kon voorkomen. Ohja en dat hij idd idioot is als hij zich afvraagt of ze zijn gebruik zullen zien :rolleyes:
Een beetje vreemde vergelijking he, je bent een veel groter gevaar voor het verkeer wanneer je 160 rijdt. Boetes uitdelen voor te hard rijden is dus vrij logisch. Met steroïden gebruiken doe je in wezen niemand kwaad.
 
Heb het niet over gevaar voor maatschappij of whatever.
Bedoel gewoon dat je als de overheid iets beslist je daar maar naar te schikken hebt of de gevolgen moet dragen (boete in deze gevallen)
 
Bij mij heeft de politie een koelkast vol anabolen aangetroffen(speciaal voor AS) maar ze mochten het niet meenemen en heb ze dus ook netjes de deur moeten wijzen, dat is al wel weer 4 jaar geleden.:D

Wel hebben ze er foto's van gemaakt en indien het illegaal was zouden ze terug komen om het in de nemen.heb ze nooit meer gezien.
 
Ik zeg Schijt aan de overheidt , ben blij dat ik in nederland woon ....
 
Ik woon in belgie, maar ben een Nederlander (staat ook op mn ''pas'' (ID in Nederland:p) dus kan Het direct tonen) mag ik dan beschikken bij dergelijke controle?
 
Bij mij heeft de politie een koelkast vol anabolen aangetroffen(speciaal voor AS) maar ze mochten het niet meenemen en heb ze dus ook netjes de deur moeten wijzen, dat is al wel weer 4 jaar geleden.:D

Wel hebben ze er foto's van gemaakt en indien het illegaal was zouden ze terug komen om het in de nemen.heb ze nooit meer gezien.

anabolen en koelkast?
 
Wat doet je AAS in de koelkast?
 
hou je maar klaar voor een hele hoop stress en gezeik...
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen dinsdag (18-12-2012) werd er in de zaal waar ik train een dopingcontrole gehouden. Ik train in Teralfene in de provincie oost-Vlaanderen te België.
Ik en 7 andere mannen waren omstreeks 15.45 uur aan het trainen toen er plots 10 mannen met koffers in de zaal kwamen binnengelopen. Een van de mannen nam het woord en zei dat ze dopingcontroleurs van de Vlaamse gemeenschap waren vergezeld van 3 agenten van de federale politie en vroegen ons om te stoppen met trainen en mee te werken aan de controle. De agenten noteerden onze naam en onze gegevens en vroegen om onze rugzakken en jassen leeg te maken om verboden middelen te vinden.
8 man werd er meegenomen en de volgende 4 man die binnenkwamen moesten ook meekomen voor dopingcontrole. De controle zelf bestond uit het plassen in een potje onder toezicht van 2 artsen.
De dopingcontroleurs wisten ons te vertellen dat wie een positieve plas aflevert een boete van 1800 euro krijgt + 2 jaar zaalverbod
Aangezien ikzelf aan een kuur bezig ben zou ik graag weten of ze dit zullen terugvinden in mijn urine en wat jullie van het voorval vinden.

Gewoon dieptriest weer dit. Het lijkt wel of het nog erger aan het worden is. Dit klinkt toch gewoon fascistisch man waar zijn ze mee bezig? Wat voor zaken heeft de staat met wat sporters met hun lichaam doen? Als de organisaties die wedstrijden organiseren controles willen doen dan kunnen ze daarvoor een contract afsluiten met atleten, en als je dan in overtreding gaat is een schorsing op zijn plaats.

Maar dit, gewoon een schending van de privacy en individuele vrijheid, mensen die geen wedstrijden willen doen gaan beboeten omdat ze kuren is complete waanzin. In welke landen komen deze achterlijke praktijken nog voor? Ik begin me steeds minder vrij te voelen in dit apenland. :thumbdown:


geen probleem dan mag dit topic dicht wat mij betreft

Ach kan zeker geen kwaad om het af en toe te melden, kwestie van mensen wakker te houden hoe hun vrijheid steeds verder aangetast wordt. Hoog tijd dat iemand iets gaat organiseren om hiertegen op te treden.
 
Gewoon dieptriest weer dit. Het lijkt wel of het nog erger aan het worden is. Dit klinkt toch gewoon fascistisch man waar zijn ze mee bezig? Wat voor zaken heeft de staat met wat sporters met hun lichaam doen? Als de organisaties die wedstrijden organiseren controles willen doen dan kunnen ze daarvoor een contract afsluiten met atleten, en als je dan in overtreding gaat is een schorsing op zijn plaats.

Maar dit, gewoon een schending van de privacy en individuele vrijheid, mensen die geen wedstrijden willen doen gaan beboeten omdat ze kuren is complete waanzin. In welke landen komen deze achterlijke praktijken nog voor? Ik begin me steeds minder vrij te voelen in dit apenland. :thumbdown:

Kom je gezellig in Nederland wonen!

---------- Post toegevoegd Sat 22 Dec 2012 om 18:51 ----------

je hebt geen idee hoe ver dit gaat hier in vlaanderen...
heb idioot wel ff gepmmed

Snap het. Zonde, was een interessante post.
 
@ OP: op welk tijdstip was het? Veel leden in de zaal?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven