XXL Nutrition

Nieuws Weer dopingcontrole fitnesszaal België (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

of je studeert recht of je bent advocaat :D
 
of je studeert recht of je bent advocaat :D

Haha, geen van de twee gab, ik kom het huis niet uit en heb veeeeeeel te veel vrije tijd :)
 
Klinkt goed, deze nsb praktijken zijn gewoon te belachelijk voor woorden.

Ze gaan toch ook niet iedere wielrenner maten stoppen langs de weg en ff testen.. ???

Wel een groot verschil. Sportschool is een sportvereniging dus vanaf je daar lid bent ben je bij een sport vereniging en moet je je aan de regels houden.

En mensen die hier zeggen het is je eigen lichaam blabla. Tuurlijk is dat zo maar vergeet ook niet dat je ziekte verzekering etc hebt. Door aas gebruik heb je misschien wel extra dingen die zonder niet voorkomen. Zo'n dingen gebruiken ze ook in hun redeneringen. Ik vind het zelf ook overdreven hoor die controles.
 
Wel een groot verschil. Sportschool is een sportvereniging dus vanaf je daar lid bent ben je bij een sport vereniging en moet je je aan de regels houden.

En mensen die hier zeggen het is je eigen lichaam blabla. Tuurlijk is dat zo maar vergeet ook niet dat je ziekte verzekering etc hebt. Door aas gebruik heb je misschien wel extra dingen die zonder niet voorkomen. Zo'n dingen gebruiken ze ook in hun redeneringen. Ik vind het zelf ook overdreven hoor die controles.

Niks verschil hoor. Feit of je lid bent bent van een sportclub maakt in se niet uit, de wet is er voor iedereen :)

Het verschil is dat een sportschool beschouwd wordt als een publieke plaats (iedereen kan er lid worden) en dat de politie een huiszoekingsbevel nodig heeft om je huis (of je niet-rijdende caravan of camper wat dat betreft :-)) te betreden moesten ze je daar in je homegym willen controleren.
 
Laatst bewerkt:
Als ik Belg was zou ik echt nooit meer naar een sportschool gaan, gewoon homegym klaar.
 
Wel een groot verschil. Sportschool is een sportvereniging dus vanaf je daar lid bent ben je bij een sport vereniging en moet je je aan de regels houden.

En mensen die hier zeggen het is je eigen lichaam blabla. Tuurlijk is dat zo maar vergeet ook niet dat je ziekte verzekering etc hebt. Door aas gebruik heb je misschien wel extra dingen die zonder niet voorkomen. Zo'n dingen gebruiken ze ook in hun redeneringen. Ik vind het zelf ook overdreven hoor die controles.
Dit heb je van alcohol of tabak ook hoor bro.
Belgie is gewoon een k*tland.
 
Alcohol en tabak zijn allang volledig geaccepteerd in de maatschappij.
 
Jep probleem is dat het dus zo ingeburgerd is omdat de neveneffecten ook niet goed gekend waren dat ze het moeilijk kunnen verbieden. Vandaar ook de steeds hogere taxen als alternatief,
 
Maar AAS vormen nooit een gevaar, niet voor anderen en niet voor jezelf (mits verantwoord gebruik).

Probeer dat maar eens uit te leggen. Mensen denken bij AAS direct aan roidragende buffels die de boel kort en klein slaan.
 
Alcohol en tabak zijn allang volledig geaccepteerd in de maatschappij.

En toen ze het geprobeerd hebben van alcohol te verbieden, liep het ook mis. Mensen bleven evenveel zuipen, maar de staat liep er een financiele, euh, kater mee op en werd opgezadeld met een heuse alcohol producerende en verdelende maffia.

Het hele alcohol-verhaal is eigenlijk uitzonderlijk. Een stof die vele eigenschappen van een (hard)-drug heeft, miljoenen verslaafden en evenveel drama''s telt maar toch maatschappelijk voor 100% aaanvaard is (itt tot tabak), overal verkrijgbaar is en relatief goedkoop.
 
En toen ze het geprobeerd hebben van alcohol te verbieden, liep het ook mis. Mensen bleven evenveel zuipen, maar de staat liep er een financiele, euh, kater mee op en werd opgezadeld met een heuse alcohol producerende en verdelende maffia.

Het hele alcohol-verhaal is eigenlijk uitzonderlijk. Een stof die vele eigenschappen van een (hard)-drug heeft, miljoenen verslaafden en evenveel drama''s telt maar toch maatschappelijk voor 100% aaanvaard is (itt tot tabak), overal verkrijgbaar is en relatief goedkoop.

Precies heel eigenaardig iets. Net zoals cannabis plots niet meer gedoogd wordt in België... met welke reden vraag ik me dan af? Als je kijkt naar de wel legale drugs...

Wat wel, in mijn ogen, een feit is, is dat AAS op korte termijn veel schadelijker kan zijn dan alcohol (en nog veel meer dan cannabis). Als het gelegaliseerd wordt zijn de mogelijke misbruiken eindeloos en zeer verregaand. Het klopt om te zeggen dat verantwoord gebruik in principe vrij schadeloos kan gebeuren maar dat gaat voor bijna elke drugs op dus ik ben blij dat het illegaal is. Welk vind ik dat persoonlijk gebruik gedoogd zou moeten worden (buiten competitieverband ofc). Zo blijft het toch illegaal, niet voor iedereen beschikbaar (de grote massa dus) en kunnen de mensen die er zich aan willen wagen dit op eigen risico doen zonder dat ze daarna, indien het misloopt, naar de staat kunnen wijzen als schuldige.
 
maar als je bij zo'n controle gewoon (probeert) weg te lopen, op basis van wat mag de politie je dan eigenlijk tegen houden?

Hier ben ik zelf ook wel benieuwd naar ja...

Dit kan nog wel 'n media hype worden.
 
Gewoon een flesje appelsap mee de gym in nemen, geef je ze dat in een bekertje:D
 
Hier ben ik zelf ook wel benieuwd naar ja...

Dit kan nog wel 'n media hype worden.

Tuurlijk mag de politie je tegen houden. En weg lopen is niet echt een optie ze staan natuurlijk aan de uitgangen. Zelfs gelezen in vorig topic dat ze straat afzetten.
 
In onze gym (Vlaanderen) was 90 van de zorgvuldig geselecteerde sporters positief.

Iedereen moest voorkomen in Brussel en de bedroeg 850euro en 4 jaar geschorst van elke sportbeoefening
 
Terecht. Stelletje verslaafde gekken daar in Vlaanderen
 
je moet ook geen AAS gebruiken want is veel erger als dronken mensen in elkaar slaan en ongelukken veroorzaken!!!
 
jezus, 850 eur boete omdat je voor je sport al eens een spuitje zet. man man man.
hier kan alles als het maar geld in het laatje brengt.

Maar voor de rest zitten kaarten in het parlement op kosten van de belastingbetaler daar zien ze geen graten in.
Nee, de hardwerkende mens die zich al blauw betaalt aan belastingen nog eens extra gaan kloten.
Bende sukkels
 
jezus, 850 eur boete omdat je voor je sport al eens een spuitje zet. man man man.
hier kan alles als het maar geld in het laatje brengt.

Maar voor de rest zitten kaarten in het parlement op kosten van de belastingbetaler daar zien ze geen graten in.
Nee, de hardwerkende mens die zich al blauw betaalt aan belastingen nog eens extra gaan kloten.
Bende sukkels

Als je het zo opschrijft, wie is dan de sukkel?
 
jezus, 850 eur boete omdat je voor je sport al eens een spuitje zet. man man man.
hier kan alles als het maar geld in het laatje brengt.

Maar voor de rest zitten kaarten in het parlement op kosten van de belastingbetaler daar zien ze geen graten in.
Nee, de hardwerkende mens die zich al blauw betaalt aan belastingen nog eens extra gaan kloten.
Bende sukkels
Hoe kom je bij dat kaarten? Ik heb dat ook al gehoord van iemand dat er werkt :D..

Heb trouwens eens ergens getraind waar de eigenaar op eigen vraag nog extra controles liet doen omdat hij een volledig steroidvrije gym wou.. beetje tegen zen eigen winkel in werken.
 
Back
Naar boven