Fitness Seller

Weer een beetje aan het opbouwen...

Bezoekers in dit topic

wat is je bf nu?

140 kg :S
 
Schat zelf rond de 22%.

Paar weken terug het vrouwtje een keer laten meten en die kwam ietsjes hoger uit!
 
je ziet er ruig uit ouwe :D
 
wat een massa :eek: top man!!!!!!!!
 
ik zou echt proberen op eens op 15% te staan, volgens mij ben je dan pas echt een beer! niet dat je nu een pussy bent, integendeel, maar ik zie het graag ietsje droger toch.
 
agree, een goede 2 maanden cutten, dan wil ik wel eens zien :P Ziet er gruwelijk uit dan.
 
Wooh, jij bent groot. Straks ff een beetje cutten en dan respect!
 
Ben benieuwd wat er onder dat vetlaagje zit :) Zou wel eens willen weten hoe dit er redelijk droog uit zou zien. Zo ben je echt een beer, maar ik vind het zelf mooier als je overal wat meer detail in ziet. En 138kg... daar moet heel wat onder zitten als het vet weg is denk ik :)
 
hahaha brute tattoo :D
 
idd nu wat cutten en je bent een beest: ben zelf ook niet zo'n liefhebber van veel massa, maar ja je ziet er wel bruut uit ;)
 
huge freak :thumb: nu idd nog wat droger
 
Massa genoeg en ben jaloers op die onderarmen van je, huge!!
 
Cutten bro!!! (hoor wie het zegt ;) )

Zal voldoende droge massa onderweg gaan komen.
 
super body man!!


wat zijn je stats en je huidige gewicht/lengte?

waar train je in Nijmegen? Atlas? :D

suc6 verder;)
 
****ing hell wat een beest
Met wat definitie ziet het er nog bruter uit, beetje cutten naar zeg 'n 125kg :thumbs:
 
Snap wel dat jullie dat droge allemaal geweldig vinden. Begin het zelf ook belangrijker te vinden. Maar heb mezelf voorgenomen dat ik gewoon op deze voet door train tot eind van het jaar. En daarna wil ik netjes op dieet.

@ Klusmier:
Ik train bij Noviomagum.
Atlas vind ik persoonlijk te klein en te druk.
Ik ben 1.92 m lang.
 
RichardV zei:
Snap wel dat jullie dat droge allemaal geweldig vinden. Begin het zelf ook belangrijker te vinden. Maar heb mezelf voorgenomen dat ik gewoon op deze voet door train tot eind van het jaar. En daarna wil ik netjes op dieet.

Vindt het erg mooi om te zien, maar ik hoef zelf persoonlijk niet zo zeer onder de 12% BF te komen. Ik zit nu zelf op een ruime 15% en het stoort me totaal niet.

Tegen mij hebben ook voldoende mensen hier gezegd dat ik beter eens flink kan gaan cutten....ik vindt massa opbouwen leuker als cutten en plezier in de sport is het belangrijkst.

Het is maar net wat men zelf voor doelen stelt.
 
Ongelooflijk wat een massa, je lengte/breedte verhoudingen van armen en nek en zo doen als je de foto's ziet in eerste instantie denken met een persoon van 1,70/1,75m van doen te hebben, maar dan lees ik dat je 1,92 bent.
Pfoei, dan besef je dat het echt serieus groot is allemaal.
Dan voel ik me ineens een klein ectootje.
Maar wat al velen gezegd hebben deel ik, hoe ziet het uit als je laten we zeggen op een % of 14 staat en er meer defenitie inkomt.
Er blijft in elk geval genoeg over met een VVM van minimaal 105kg.
 
Powerblade zei:
Ongelooflijk wat een massa, je lengte/breedte verhoudingen van armen en nek en zo doen als je de foto's ziet in eerste instantie denken met een persoon van 1,70/1,75m van doen te hebben, maar dan lees ik dat je 1,92 bent.
Pfoei, dan besef je dat het echt serieus groot is allemaal.
Dan voel ik me ineens een klein ectootje.
Maar wat al velen gezegd hebben deel ik, hoe ziet het uit als je laten we zeggen op een % of 14 staat en er meer defenitie inkomt.
Er blijft in elk geval genoeg over met een VVM van minimaal 105kg.

Hehe, idd, ik ben vrij lang, maar dat valt nooit iemand echt op. Meestal zien ze dat pas als ze naast me staan.
Droog trainen gaat idd nog wel een keer ;) gebeuren!
 
Back
Naar boven