Fitness Seller

Weer een belastinggeld verslinder erbij. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Prinses Máxima bevallen van dochter

Uitgegeven: 26 juni 2005 15:27
Laatst gewijzigd: 26 juni 2005 15:37
DEN HAAG - Prinses Máxima is zondagmiddag in het Bronovo-ziekenhuis bevallen van een dochter. Dit heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) bekendgemaakt. Het kind kwam omstreeks 14.40 uur ter wereld. Het is een kerngezonde dochter, aldus de RVD.

"We hebben er weer een prachtige en gezonde wolk van een dochter bij", aldus prins Willem-Alexander. Hij en zijn vrouw zijn erg blij met de gezinsuitbreiding. De pasgeboren dochter woog bij de geboorte 3490 gram en ze is 50 centimeter lang.

Gynaecoloog M. Smeets en kinderarts J. Kreijnen-Meinesz stonden Máxima bij de bevalling terzijde, net zoals bij de geboorte van de eerste dochter Amalia. Het kind wordt om 16.30 uur aan het volk getoond.


Kleinkinderen

Met de geboorte van de dochter van Máxima en Willem-Alexander heeft koningin Beatrix vijf kleinkinderen. Prins Constantijn en zijn vrouw Laurentien kregen op 8 juni 2002 dochter Eloïse. Zij was het eerste kleinkind van de koningin. Grootvader prins Claus kon de geboorte van zijn eerste kleinkind nog meemaken. De prins overleed vier maanden later op 6 oktober.


Amalia

Op 7 december 2003 kreeg de koningin nog een kleindochter, prinses Catharina-Amalia, dochter van kroonprins Willem-Alexander en prinses Máxima. Met de geboorte van Claus-Casimir, zoon van Constantijn en Laurentien, werd Beatrix' eerste kleinzoon geboren. Op 21 maart 2004 zag de kleine het levenslicht.

Prinses Mabel beviel op 26 maart van dit jaar. Het meisje is het eerste kind van Mabel en haar man, prins Friso. Luana was het vierde kleinkind van de koningin.

Joy. Ik heb de vlag al uithangen nu. Jullie ook?
nopompom.gif



http://www.nu.nl/news/547175/63/Prinses_M%E1xima_bevallen_van_dochter.html
 
En hoe heet het mormel? Aldegonda Sefreunia Puisonella ???
 
ik vind het debiel dat we nog een koningshuis hebben... dit zijn familie's die ons in het verleden gewoon onderdrukt hebben en die met geweld de macht hebben gegrepen... en toch om een of andere reden rend een groot deel van het land achter hun aan alsof ze het helemaal zijn...

we zouden ze eigenlijk moeten ophangen...

maargoed mijn meningen schijnen nog wel eens tot discussie's te lijden.. :D
 
eddycaminos zei:
ik vind het debiel dat we nog een koningshuis hebben... dit zijn familie's die ons in het verleden gewoon onderdrukt hebben en die met geweld de macht hebben gegrepen... en toch om een of andere reden rend een groot deel van het land achter hun aan alsof ze het helemaal zijn...

we zouden ze eigenlijk moeten ophangen...

maargoed mijn meningen schijnen nog wel eens tot discussie's te lijden.. :D

Ophangen is ook weer een beetje extreem he. Wat dacht je van gewoon hun centjes afnemen tot ze een normaal burgerlijk inkomen hebben refererend aan het wérk dat ze verzetten?

Neem nou die 6 miljard euro van mevrouw de koningin, wat inmiddels al wel meer zou zijn. Als je dat nou eens verdeelde onder alle autochtone en legaal hier zijnde inwoners dan kwam je al op een flinke duit per persoon uit, leuk meegenomen.

Met een beetje communistisch idee dan, de armen krijgen wat meer, de rijken wat minder, tot iedereen evenveel heeft. :)
 
MightyDuck zei:
En hoe heet het mormel? Aldegonda Sefreunia Puisonella ???

/me claimt 't domeinnaam. :o
 
en wat is het goede nieuws? mogen we allemaal maxima palen?:D

dit soort dingen boeien me totaal niet maar de kranten zullen er morgen wel weer vol van staan:cool:
 
waar blijft jullie patriottisme ? :evil:
 
Ga het kind stelen tegen 3 september, hebben we er een extra football bij! :thumbup:
 
MightyDuck zei:
Neem nou die 6 miljard euro van mevrouw de koningin, wat inmiddels al wel meer zou zijn. Als je dat nou eens verdeelde onder alle autochtone en legaal hier zijnde inwoners dan kwam je al op een flinke duit per persoon uit, leuk meegenomen.

???

Autochtonen zijn een onderdeel van de legale inwoners.

Je had gewoon kunnen volstaan met 'alle inwoners'.
Nu kom je discriminerend over door een bevolkingsgroep (de autochtonen) expliciet te noemen.
 
Ja het is middeleeuws dat er nog 'koninkrijken' (letterlijk uit de van Dale; een land waar een koning of koningin regeert) bestaan die niets te zeggen hebben, geen zak doen, maar wel leuk het geld van de hardwerkende burgers opsoeperen, en de mensen die het écht nodig hebben (armen/daklozen) in de kou laten staan. En dat durven ze dan nog een democratie te noemen ook.
 
partysander zei:
???

Autochtonen zijn een onderdeel van de legale inwoners.

Je had gewoon kunnen volstaan met 'alle inwoners'.
Nu kom je discriminerend over door een bevolkingsgroep (de autochtonen) expliciet te noemen.

Ja, maar die gun ik een positief recht dus dat is niet naar bedoeld, das pósitieve discriminatie. Tegelijkertijd discrimineer ik (illegale en lastige) állochtonen ook niet (negatief) want die noem ik niet. :D
 
eddycaminos zei:
ik vind het debiel dat we nog een koningshuis hebben... dit zijn familie's die ons in het verleden gewoon onderdrukt hebben en die met geweld de macht hebben gegrepen... en toch om een of andere reden rend een groot deel van het land achter hun aan alsof ze het helemaal zijn...

we zouden ze eigenlijk moeten ophangen...

maargoed mijn meningen schijnen nog wel eens tot discussie's te lijden.. :D
Gevaarlijk punt dat je daar aanhaalt,
ik kan me inderdaad ook vaak ergeren om het koningshuis, hun (laat ons eerlijk zijn) minimale functies en het oneerlijke geld dat ze ervoor ontvangen...
Maar tja.. het is de symbolische waarde die telt zeker?
 
de koningin heeft meer dan symbolische waarde hoor! Was het maar zo dat het daar bij bleef. Ik hoop dat een ultralinks kabinet aan de macht komt en eindelijk de ballen heeft om dit te hervormen.
 
Sport2000 zei:
en wat is het goede nieuws? mogen we allemaal maxima palen?:D

dit soort dingen boeien me totaal niet maar de kranten zullen er morgen wel weer vol van staan:cool:

waarom zou je Maxima willen palen??? :kots: Geef mij maar dan Jessica Alba:lick:

Sja..ophangen?nee joh..das niet beschaafd...laten we het dan wel volgens het boekje doen he? net al;s in de Franse Revolutie toen heel de Adel voor de (val)bijl ging..kheb het natuurlijk over de guillotuine..Frankrijk heeft er nopg wat te koop staan:rolleyes:

Hopelijk gaat dat kind niet weer op dr pa lijken, dat mormel van een Amalia lijk als 2 druppels water op dr pa..ik schrok me de tyfes toen ik ze naast elkaar in de Telegraaf zag!!!:hair: :eek:

just my 2 cents...
 
En we noemen het:

*trommelgeroffel*


Alexia Juliana Marcella Laurentien



:barf:
 
MrJ zei:
En we noemen het:

*trommelgeroffel*


Alexia Juliana Marcella Laurentien



:barf:

Das beter dan Aldegonda Sefreunia Puisonella toch ???

Anders kon ze altijd nog schimmelpenninck heten :o
 
Back
Naar boven