AndroidHealthClinic

Weer een blunder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Vorige week heb ik 2 sustanons in mijn rechterquadricep gezet. Het injecteren ging iets pijnlijker dan in mijn bil. Maar het viel allemaal goed mee. Tegen de avond voelde ik mijn been wat stijf worden. 'S nachts word ik wakker met een ongeloofelijke pijn, het leek of iemand mijn been afgerukt heeft. De kleinste beweging doet ongeloofelijk veel pijn, zelf zachtjes over de spier wrijven doet erg veel pijn. 'S morgens moest ik naar school maar ik kon gewoon niet uit mijn bed. Ik werd erg paranoïa en dacht dat ik een spierscheur heb, of één of andere zenuw geraakt heb. Maar tijdens de spuit heb ik geen pijn gevoeld... Dus als je een zenuw raakt doet dat wel pijn denk ik. Die dag heb ik 2 pijnstillers gepakt (contramal) om de pijn te verlichten. Dag 3: ik kan uit mijn bed, maar alleen met een wandelstok en ik loop erg mank. De pijn valt al mee Dag 4: ik loop nog een beetje mank, en de pijn is bijna weg.

Ik heb op een ander board mijn verhaal al gedaan en er zijn verschillende die zeggen dat ze exact 4 dagen mank hebben gelopen na een testinjectie in het been. Je mag geen test injecteren in het been, wel deca, enz.
Dit wist ik niet, maar ik spuit geen test meer in mijn been. Dat is zeker:mad:
 
Heeee Geoffke, jij bent ook wel een pechvogel he!? ;)
 
Wat is de oorzaak dan? Extreme verkramping/verzuring van de spieren?
 
Originally posted by Big Byron
Wat is de oorzaak dan? Extreme verkramping/verzuring van de spieren?

Ik kon de spier niet aanspannen, de spier stond zeer hard... De oorzaak? De oorzaak is de test. Want ik heb de week daarvoor pregnyl in mijn been gezet, en dat was no problem. Ik zou het niemand aanraden om sustanon in zijn been te zetten... :rolleyes:
 
Ik heb net een shot test in mijn kont gezet en een shot deca in mijn been. Wist trouwens niet dat je geen test in je been mocht zetten.
 
??? ik injecteer alles overal!
Dus ook test in mijn beentjes en kuitjes zonder problemen.
Enige probleem is test prop maar die geeft me overal problemen, tenzij ik het mix met iets anders.
Probeer je deca eens te mixen met de sust en localiseer de plaats van je injectie goed en injecteer.
Volgens mij kan dat niet veel problemen veroorzaken.
 
Ik ben vanaf 3 uur vannacht al wakker met een vreselijk zeer poot. Heb mezelfs ziek moeten melden omdat de pijn in mijn been zo erg is dat ik mijn sokken niet kan aantrekken en als een lamme door het huis dwaal. Voor mij was dit de eerste maar zeker de laatse keer dat ik in mijn been wordt geprikt. Komt waarschijnlijk door de deca van ip.
 
Waarom zet je die spuit in je been, om te voorkomen dat je te vaak op dezelfde plek zet?...

Is dat trouwens wel bepalend, stel, ik zet 8 weken lang elke week deca. Kan ik dat elke week op hetzelfde punt doen, of is dat niet echt verstandig?!
 
Originally posted by Diver2000
Ik ben vanaf 3 uur vannacht al wakker met een vreselijk zeer poot. Heb mezelfs ziek moeten melden omdat de pijn in mijn been zo erg is dat ik mijn sokken niet kan aantrekken en als een lamme door het huis dwaal. Voor mij was dit de eerste maar zeker de laatse keer dat ik in mijn been wordt geprikt. Komt waarschijnlijk door de deca van ip.

Komt door de test ;)
 
Originally posted by Floyd
Waarom zet je die spuit in je been, om te voorkomen dat je te vaak op dezelfde plek zet?...

Is dat trouwens wel bepalend, stel, ik zet 8 weken lang elke week deca. Kan ik dat elke week op hetzelfde punt doen, of is dat niet echt verstandig?!

Dat kan je altijd op dezelfde plaats zetten. Als je meerdere keren per dag spuit, moet je wel op zoek naar andere plaatsen. Zoals een heroïnejunkie... Haha, ik ben een testojunkie :D
 
Daar zou ik heel trots op zijn :D .
 
Back
Naar boven