MuscleMeat

Weer een karma vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

elefino

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2003
Berichten
222
Waardering
0
Ik heb nu bij een aantal posts ineens een grijs vakje staan. Wat ik heb kunnen vinden betekend dat dat ik zowel positief als negatief karma voor die posts heb. Maar dat lijkt me wel erg toevallig dat ik op een oude post ineens binnen een minuut meerdere karma beoordelingen krijg.

Iemand anders ook opgevallen?
 
Originally posted by elefino
Ik heb nu bij een aantal posts ineens een grijs vakje staan. Wat ik heb kunnen vinden betekend dat dat ik zowel positief als negatief karma voor die posts heb. Maar dat lijkt me wel erg toevallig dat ik op een oude post ineens binnen een minuut meerdere karma beoordelingen krijg.

Iemand anders ook opgevallen?

heb dit ook al 2-3 keer meegemaakt, een grijs blokkie met pos commentaar maar geen effect op je karma.
 
Als er commentaar bijstaat is het in elk geval bewust door iemand gegeven.
Bij mij staat er niets bij en het doet ook niets met m'n carma.
 
Originally posted by elefino
Ik heb nu bij een aantal posts ineens een grijs vakje staan. Wat ik heb kunnen vinden betekend dat dat ik zowel positief als negatief karma voor die posts heb. Maar dat lijkt me wel erg toevallig dat ik op een oude post ineens binnen een minuut meerdere karma beoordelingen krijg.

Iemand anders ook opgevallen?


Ja, ik snap het ook niet hoor. En als ik aan Geoffke een positief karma geef, blijkt hij steeds een negatief te ontvangen. :(

Volgens mij is admin gewoon een enorme grappenmaker en zit hij daarachter... :p
 
Re: Re: Weer een karma vraagje

Originally posted by Oom Oli



Ja, ik snap het ook niet hoor. En als ik aan Geoffke een positief karma geef, blijkt hij steeds een negatief te ontvangen. :(

Volgens mij is admin gewoon een enorme grappenmaker en zit hij daarachter... :p

t is idd een groot complot om de members tegen elkaar uit te spelen:D
 
Vandaar dat zijn karma zo hoog is terwijl we hem allemaal negatieve karma geven. :D :D
 
Re: Re: Weer een karma vraagje

Originally posted by Oom Oli



Ja, ik snap het ook niet hoor. En als ik aan Geoffke een positief karma geef, blijkt hij steeds een negatief te ontvangen. :(

Volgens mij is admin gewoon een enorme grappenmaker en zit hij daarachter... :p

Jaja oli alsof we dat geloven, je had mij ook een negatieve gegeven met een positieve bericht erbij. Volgens mij zit je te k*tten met ons :D
 
Het gebeurt steeds vaker.
Als die mensen proberen mij positieve karma te geven (ga ik maar vanuit :) ) lukt het niet echt. De blokjes zijn grijs en ik krijg er geen punten bij.
[Abeelding niet meer beschikbaar]

/me is ontroostbaar :sob:







:D
 
Teken dat die mensen opzettelijk het verkeerde bolletje aanvinken, en aan de namen te zien kan ik wel begrijpen waarom :rolleyes:

Met Karma is echt niets mis,het werkt via PHP en My SQL 2 zeer betrouwbare systemen.

Ik heb nog nooit zelf positieve Karma gegeven met als resultaat dat het negatief aankwam. Word wel tijd dat mensen eens wat eerlijker gaan worden.
 
Ik heb zelf redelijk wat web-programming gedaan, en er vaak genoeg achter gekomen dat er fouten in (mijn) code kunnen zitten :)

Maar wat ik niet snap is dat mensen 'neutrale' karma kunnen geven. Het kan toch alleen positief of negatief?
 
Nee maar dat staat in de FAQ, ik heb die vraag nl. al heel wat keren voorbij zien komen :)

De code is op verschillende andere boards al getest en blijkt toch overal in orde te zijn :)
 
Originally posted by admin
.... Teken dat die mensen opzettelijk het verkeerde bolletje aanvinken .... Word wel tijd dat mensen eens wat eerlijker gaan worden ....

Zozo straffe uitspraak T.

Ik geef van de week Soulreaver een positieve beoordeling en hij PM't mij met de vraag of ik hem negatieve karma heb gegeven ?

Onlangs kreeg ik een mail van jouw waarin je aangaf dat ik een negatief karma aan je had gegeven en of dit klopte - ook toen was de karma positief aan gevinkt.

Dus .... niet te snel oordelen.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Smalluser

Ik geef van de week Soulreaver een positieve beoordeling en hij PM't mij met de vraag of ik hem negatieve karma heb gegeven ?

Onlangs kreeg ik een mail van jouw waarin je aangaf dat ik een negatief karma aan je had gegeven en of dit klopte - ook toen was de karma positief aan gevinkt.

Dus .... niet te snel oordelen.


Inderdaad, ikzelf ben hier natuurlijk mijn geloofwaardigheid grotendeels kwijt, maar dat is me al vaker overkomen...
 
murphy's law; everything that can go wrong, will go wrong....
 
Originally posted by Smalluser


Zozo straffe uitspraak T.

Ik geef van de week Soulreaver een positieve beoordeling en hij PM't mij met de vraag of ik hem negatieve karma heb gegeven ?

Onlangs kreeg ik een mail van jouw waarin je aangaf dat ik een negatief karma aan je had gegeven en of dit klopte - ook toen was de karma positief aan gevinkt.

Dus .... niet te snel oordelen.

Groet Smalluser :thumb:
Tja...

Idd straffe uitspraak. Maar zo ben ik soms. Sorry als het niet waar is. (Als blijkt dat het idd technische fout is)

Vraagje: heeft iemand van jullie Netscape als browser?
 
Originally posted by jweigeman
murphy's law; everything that can go wrong, will go wrong....
Moet zeggen dat het probleem bij mij (en heel veel anderen) nog niet is opgedoken.

Daarom is het moeilijk om de oorzaak hiervan te achterhalen.

Voor zover ik weet gaat het systeem zoals het hoort.
 
Smalluser: Ik denk (weet eigenlijk zeker) waarom dit gebeurd.

Je hebt namelijk je Karma uitstaan...

Zet deze aan en je positieve punten komen terug aan bij anderen. Zolang je kiest om niet mee te doen (Karma niet laten zien) zullen de punten die je geeft bij anderen grijs aankomen en geen effect hebben...

idem voor de rest.

Is eigenlijk dus toch geen systeemfout, maar ik ga het in de FAQ zetten zodat iedereen het weet. :thumbs:
 
Originally posted by admin
Smalluser: Ik denk (weet eigenlijk zeker) waarom dit gebeurd.

Je hebt namelijk je Karma uitstaan...

Zet deze aan en je positieve punten komen terug aan bij anderen. Zolang je kiest om niet mee te doen (Karma niet laten zien) zullen de punten die je geeft bij anderen grijs aankomen en geen effect hebben...

idem voor de rest.

Is eigenlijk dus toch geen systeemfout, maar ik ga het in de FAQ zetten zodat iedereen het weet. :thumbs:

Aaaaaah vandaar .... dus toch niet dat ik het verkeerde bolletje aan klik bij karma geven ;)

Dus je kan als je het uitzet voor eigen gebruik geen positieve karma geven, tenminste kan wel maar komt dan bij de ontvanger alszijnde 'grijs' aan .... toch ?

Dus kiezen om niet mee te doen aan de karma betekent ook dat je het niet kunt geven.

Heb het weer even aangezet ben benieuwd of de 'negatieve' karma die bij jouw en Soulreaver zijn aangekomen nu WEL positief in beeld komen.

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven