MuscleMeat

weer een nieuw schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Snoepje

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2005
Berichten
647
Waardering
0
Ik vind het tijd worden voor een nieuw schema maar nadenken doet pijn

De volgende groepen moeten verdeeld worden over drie opeenvolgende dagen:

borst
rug
triceps
biceps
schouders
buik
kuiten


me rug wil ik niet bij me biceps trainen

schouders, triceps

biceps, buik, kuiten

rug, borst

zoiets wordt het dan? of zitten staan hier comboos waarvan jullie zeggen niet doen!?
 
ok dan doe ik het zelf wel :D

dag1: biceps, triceps, schouders

dag2: (bankdrukken) borst, buik

dag3: rug,benen

dag4: RUST

dag 5 full body; (bankdrukken) 1xschouder 2xrug 1xbiceps 1xtriceps 1xbuik 1xborst

zow
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit snoepjes, succes! :cool:
 
waarom niet je biceps met rug ??

meer zovan

rug -- bi
borst -- tri

waarom dag 1, 3 en 5 bankdrukken en alles 3 keer in 1 week ?
 
Ik zou gaan voor

dag 1 borst - triceps
dag 2 Buik - kuiten - schouders
dag 3 Rug - biceps

maar je hebt blijkbaar 4 dagen want je doet op het laatst nog een keer full body ? Waar is dat goed voor om na 3 dagen ineens full body erachteraan te doen ?
 
daarom :D

gege because it works for me hopefully en ik doe alles 2 keer in een week behalve buik 3 keer en bankdrukken drie keer. Ow die benen op vrijdag moet weg (foutje)

uuh die combo die je noemt deed ik tot voorheen maar me biceps zijn altijd al erg moe na een rugtraining vandaar dat ik ze niet meer samen wil doen...en voor de afwisseling!

bankdrukken doe ik drie keer in de week omdat ik ij daar sterk in wil worden (lees me bankdruk log bij powertraining) ik doe dat zeg maar "erbij"
 
Sensation zei:
Ik zou gaan voor

dag 1 borst - triceps
dag 2 Buik - kuiten - schouders
dag 3 Rug - biceps

maar je hebt blijkbaar 4 dagen want je doet op het laatst nog een keer full body ? Waar is dat goed voor om na 3 dagen ineens full body erachteraan te doen ?

bovenstaand = gelijk aan me oude schema :D Bedenk dat ik (nog) niet in staat ben om erg zwaar te tillen, ik kan mijn spieren dus best wat vaker aanspreken!
vandaar de fullbody op vrijdags!
 
dan zou ik gaan voor 4 dagen 2 dagen met armen, 2 dagen voor borst + rug
benen, buik en schouders kun je dan verdelen over die dagen ofzo
 
:eek: help! now i m getting confused!! :)
 
ff voor de helderheid in je eerste post zeg je dat 3 dagen wilt trainen, vervolgens maak je zelf een schema met 4 dagen ....

hoeveel dagen pak je nou ?
 
gege vier! maar omdat ik voor dag 4 als wist wat ik wou (nl fullbody) had ik alleen moeite met het verdelen van de groepen over de overige drie dagen!
 
waarom dan full body de laatste dag ?? jij hebt geen enkele keer na het trainen spierpijn?
Volgens mij is het echt niet goed om je spieren zovaak aan te pakken ( ook al voel je geen pijn oid ) je maakt ze meer kapot dan het lichaam weer goed maakt.
 
Nee dat is echt niet het geval hoor! ik heb ook een dag rust voor de fullbody en ik luister echt goed naar me lichaam, ook tijdens het trainen. Ik voer de oefeningen liever goed dan zwaar uit (behalve natuurlijk het bankdrukken goed EN zwaar)

En die fullbody is ook echt niet zo zwaar hoor! ik doe van elk 1 oefening en vind het vaak de fijnste training van de week! daarna een vol weekend rust ook he!
 
als je dan toch iets anders wilt en meerdere keren je spieren wil aanpakken zou ik gaan voor

ma borst + rug + buik
di armen + schouders + benen

do borst + rug + buik
vrij armen + schouders + benen

(heftige shit als je dit volhoud wanneer je zwaar traint, na 2 weken ben je overtraint maar dat zie je over een tijdje maar weer)
 
maar das nog zwaarder!!! dan doe ik alles twee keer per week uitgebreid! maar op zicht lijkt het me wel een prettig schema ja!

Thanx Mister!
 
vreemde combo's zie ik voorbij gaan, doe gewoon iets als:

benen

borst + bi

schouders + tri

rug

of weet ik t maar niet 2 grote spiergroepen op 1 dag zoals borst & rug, tenzij je graag half werk aflevert en een hele middag in de gym zit. Oh ja en kap eens met dat 'gegegege' lijkt wel of je een aandoening hebt aan je keel ofzo. Succes :)
 
hoe eens op met mij af te zeiken ik gegege wanneer ik wil maar bedankt voor je toevoeging :cool:
 
Back
Naar boven