XXL Nutrition

weer eens beginnen met deca + testo + winny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oder

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2008
Berichten
22
Waardering
0
Hallo

ik heb nu n gedachten om weer eens een kuurtje te gaan doen

ik had zelf iets in gedachten van Deca ( durabolin ) + test ( sustanon omnadren ) + Winny ( winstrol depot )

week 1: Test ( 2 ml ) + Deca ( 2 ml )
week 2: Test ( 4 ml ) + Deca ( 4 ml )
Week 3: Test ( 4 ml ) + Deca ( 6 ml )
Week 4: Test ( 4 ml ) + Deca ( 8 ml )
Week 5: Test ( 2 ml ) + Deca ( 8 ml )
Week 6: Test ( 2 ml ) + Deca ( 6 ml) + winny ( 2 ml )
Week 7: Deca ( 4 ml ) + winny ( 4 ml )
Week 8: Deca ( 2ml ) + Winny ( 4 ml )
Week 10 t/m 12: winny ( 2 ml )



iemand enig idee of dit wat is ?

graag tips of aanmerkingen hierover

ik heb het spul nog niet, ik zoek nog iemand die hieraan kan komen maar dat ter zijde

ik twijfel eran of winny er bij zal moeten of beter als een aparte kuur na een tijdje ?

kan het trouwens kwaad om het in je bovenbeen te zetten in plaats van achterwerk ?
ik moet het namelijk zelf gaan doen deze keer en dat lukt me dus niet om het in mijn achter werk te zetten.

mensen di nog extra trainings tips of voedings tips hebben ofzo dan hoor ik het graag
 
"weer eens een kuurtje te gaan doen"

Dus heb je nog al gekuurd?

Wat heb je ingodsnaam uitgevreten dat er niet echt veel meer van overblijft? :s

1.85 en 78kg met een kuurtje is nu niet bepaald ideaal..

In ieder geval.. Als basis lijkt het wel wat, alleen heb ik moeite met die ML's te lezen :D

Bovenbeen kan best natuurlijk..

Trainingstip & voedingstip tijdens cycle: KNALLE EN VRETE ALS EEN MALLE..
 
ik heb toen een hele tijd niet goed kunnen trainen en eten helaas vanwege werk en studie, maar dat is nu achter de rug

ik ben alweer lange tijd bezig met trainen en eten als en gek, maar tips zijn altijd welkom natuurlijk

ik weet niet zeker of het hier mag, maar is er emand die weet hoe ik er u nog aan kan komen aan die deca test en winny ?? ??
 
a- dat mag niet..
b- als je eerder gekuurd hebt.. weetje tog hoe je er aan moet komen ??
 
Hallo

ik heb nu n gedachten om weer eens een kuurtje te gaan doen

ik had zelf iets in gedachten van Deca ( durabolin ) + test ( sustanon omnadren ) + Winny ( winstrol depot )

week 1: Test ( 2 ml ) + Deca ( 2 ml )
week 2: Test ( 4 ml ) + Deca ( 4 ml )
Week 3: Test ( 4 ml ) + Deca ( 6 ml )
Week 4: Test ( 4 ml ) + Deca ( 8 ml )
Week 5: Test ( 2 ml ) + Deca ( 8 ml )
Week 6: Test ( 2 ml ) + Deca ( 6 ml) + winny ( 2 ml )
Week 7: Deca ( 4 ml ) + winny ( 4 ml )
Week 8: Deca ( 2ml ) + Winny ( 4 ml )
Week 10 t/m 12: winny ( 2 ml )



iemand enig idee of dit wat is ?

graag tips of aanmerkingen hierover

ik heb het spul nog niet, ik zoek nog iemand die hieraan kan komen maar dat ter zijde

ik twijfel eran of winny er bij zal moeten of beter als een aparte kuur na een tijdje ?

kan het trouwens kwaad om het in je bovenbeen te zetten in plaats van achterwerk ?
ik moet het namelijk zelf gaan doen deze keer en dat lukt me dus niet om het in mijn achter werk te zetten.

mensen di nog extra trainings tips of voedings tips hebben ofzo dan hoor ik het graag

Wat is dit voor een zieke kuur? Week 4 1000mg test en 1600mg deca? Daarna week vijf 500mg test en 1600mg deca. Spoor je wel? Weet je wel waar je het over hebt?
 
Misschien heeft hij het over etse van 200mg en deca van 100mg???
 
Hij zegt dat hij de spullen nog niet heeft. Dus of hij weet totaal niet waar hij het over heeft....of....hij weet totaal niet waar hij het over heeft.
 
idd, en dan de deca 2 weken langer laten doorlopen dan de test..?

nog geen 80kg en 8ml deca per week..? lol.
 
Zal wel fake zijn en een kloontje
 
holy shit! this guy is insane! :eek:
 
Hoe verzin je dit allemaal?
 
1000mg test per week is goed te doen, daar is niks mis mee.. vindt ik dan he
Alleen de deca's zijn wat zwaar overtrokken, wie heeft jou dat aangeraden?
En ik zou winstrol depot van 1 t/m 10 naast je test zetten om extra kracht op te bouwen
En wat ga als nakuur gebruiken hcg clomid?
 
je ken beter

week 1 tot 10, 250mg test E EW
week 1 tot 08, 200mg deca EW

week 13 tot 16, 20mg nolvadex EW
 
ik snap helemaal niks van jou schema
als je nog geen gear heb weet je wel hoeveel ml je zet :S:S als je nou deca 1ml 100 mg is dan heb je 800 mg deca en als je deca heb van 200 mg 1 ml gedoseerd dan heb je in eens 1600 mg deca.

Vind wel erg veel van het goeden

pas gewoon
1-10 500mg test
1-8 400 mg deca
8-12 50 mg winny ed
12-14 40 mg nolva
15-16 20 mh nolva
 
1000mg test per week is goed te doen, daar is niks mis mee.. vindt ik dan he
Alleen de deca's zijn wat zwaar overtrokken, wie heeft jou dat aangeraden?
En ik zou winstrol depot van 1 t/m 10 naast je test zetten om extra kracht op te bouwen
En wat ga als nakuur gebruiken hcg clomid?

Wat is dat voor advies? Gast is 21 en je wilt hem meteen aan de 1000mg test zetten? Dan ook nog 1t/m10 weken aan de winstrol :rolleyes:

Het gaat weer helemaal nergens over hier.
 
Wat is dat voor advies? Gast is 21 en je wilt hem meteen aan de 1000mg test zetten? Dan ook nog 1t/m10 weken aan de winstrol :rolleyes:

Het gaat weer helemaal nergens over hier.

Ik geef geen advies ik zeg wat ik ervan vindt???
 
Wat is dat voor advies? Gast is 21 en je wilt hem meteen aan de 1000mg test zetten? Dan ook nog 1t/m10 weken aan de winstrol :rolleyes:

Het gaat weer helemaal nergens over hier.


Beter lezen gast:(
 
jezus ben je lekker ofzo.Met die hoeveelheid deca,vraag je niet om een decadick,maar rechtstreekse chemische castratie,wat een waardeloze kuur
 
Wat is dat voor advies? Gast is 21 en je wilt hem meteen aan de 1000mg test zetten? Dan ook nog 1t/m10 weken aan de winstrol :rolleyes:

Het gaat weer helemaal nergens over hier.


Weet jij wel het verschil wel tussen oral of depot???
 
Weet jij wel het verschil wel tussen oral of depot???

Asjeblieft gast, gedraag je niet zo puberaal...ik heb mijn mening over je advies gegeven en die sloeg nergens op. Als je het niet kan lijen, moet je niet een topic verrot spammen met onzinnige vragen.
 
Back
Naar boven