XXL Nutrition

weer eens beginnen met deca + testo + winny

Bezoekers in dit topic

Asjeblieft gast, gedraag je niet zo puberaal...ik heb mijn mening over je advies gegeven en die sloeg nergens op. Als je het niet kan lijen, moet je niet een topic verrot spammen met onzinnige vragen.


Ik kan het zeker wel hebben, het enigste wat jij moet doen is goed lezen voor je commentaar geeft, en je hoeft niet gelijk zo hoog van de toren blazen!!! Blaaskaak...
 
Ik kan het zeker wel hebben, het enigste wat jij moet doen is goed lezen voor je commentaar geeft, en je hoeft niet gelijk zo hoog van de toren blazen!!! Blaaskaak...

Ga ergens anders schelden puber. Je advies zuigt, punt!
 
Deca durabolin - Norma Norma 2ml vial (100mg/ml)


dus volgens jullie is het te veel om 8 ml in d week te nemen ?

heb in de vorige kuur 3 van die flesjes in de week gehad, en 3 ampullen test in de top weken dan, de eerste weken ervoor en erna was het op en afgegaan

daarom vraag ik hier ook of ik het beter anders kan verspreiden over de weken nu
 
1000mg test voor iemand van -80kg :eek:

nog maar te zwijgen over 1600mg Deca
 
ik snap helemaal niks van jou schema
als je nog geen gear heb weet je wel hoeveel ml je zet :S:S als je nou deca 1ml 100 mg is dan heb je 800 mg deca en als je deca heb van 200 mg 1 ml gedoseerd dan heb je in eens 1600 mg deca.

Vind wel erg veel van het goeden

pas gewoon
1-10 500mg test
1-8 400 mg deca
8-12 50 mg winny ed
12-14 40 mg nolvadex
15-16 20 mh nolvadex


+1 :thumbs:
 
Deca durabolin - Norma Norma 2ml vial (100mg/ml)


dus volgens jullie is het te veel om 8 ml in d week te nemen ?

heb in de vorige kuur 3 van die flesjes in de week gehad, en 3 ampullen test in de top weken dan, de eerste weken ervoor en erna was het op en afgegaan

daarom vraag ik hier ook of ik het beter anders kan verspreiden over de weken nu



pfffffffffffffffff:rolleyes:
 
Back
Naar boven