AndroidHealthClinic

Weer eens wat foto's

  • Topic starter MrJ
  • Startdatum
  • Reacties 85
  • Weergaven 8K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

BIG BRo.. grote klasse!!
 
Mortal BB komt me me strot uit met zijn arrogante "Kijk ik ben de beste/grootste/moost gespierde met mijn schriele 65 kg" gelul .... :rolleyes: Jij bent bijna de lichtste van het forum hier... :rolleyes:

MrJ;

Ziet er heel goed uit!! Goede rug,schouders en borst! Kuiten en traps mischien evenwat meer aandacht aan schenken. Maar ziet er heel goed uit, ga zo door :thumb:
 
Ik hoop dat mortalbb anaal verwaarloost wordt door een stel grootgeschapen negers !!!!!
 
KaLe zei:
schriele 65 kg" gelul .... :rolleyes: Jij bent bijna de lichtste van het forum hier... :rolleyes:

Gewicht zegt zo weinig...
het is trouwens 70kg. (1.74m) en 18jr. droog.

En ben nog gespierder dan iemand van 85kg droog van mijn lengte. Gewicht zegt zo weinig hè. tssjaa.. :D het gaat om de bouw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ZinoStyle zei:
Gewicht zegt zo weinig...
het is trouwens 70kg. (1.74m) en 18jr. droog.

Gewicht zegt over het algemeen behoorlijk veel icm een lengte.
Ik ben 171cm 82 kilo en ik heb geen armen van 45cm hoor :D
 
ZinoStyle zei:
Gewicht zegt zo weinig...
het is trouwens 70kg. (1.74m) en 18jr. droog.

En ben nog gespierder dan iemand van 85kg droog van mijn lengte. Gewicht zegt zo weinig hè. tssjaa.. :D het gaat om de bouw.


gewicht zegt tot op zekere hoogte zeker wel iets.. mischien dat 5kg nog te verwaarlozen valt. Daarboven ga je toch zeker wel verschillen zien.. Post jij eens goede foto's. Dus niet alleen een buikje hier een borstspier daar, maar gewoon fullbody foto's, eens kijken of je er zo groot uitziet ;)

maarre... ik begrijp niet wat je hier komt uitspoken.. je hebt altijd alleen maar negatief commentaar en dat begint de meesten hier behoorlijk de strot uit te hangen.
 
Ziet er zeker goed uit bro!! Elk mens is verschillend, genen, voeding, training, rust, as, alles speelt een rol. Je kan mensen eigenlijk moeilijk vergelijken. Wat voor de een een mijlpaal is is voor de anders niks. Het is dus ook nutteloos te roepen wie er wel of niet beter uitziet, zolang je niet voor wedstrijden traint is dat namelijk totaal niet relevant. Kijk naar de eigen verbetering en als ik kijk naar zijn foto's nu en toen is hij zeker super vooruit gegaan!!! ik denk dat hij trots mag zijn op zijn vooruitgang.

Het is overigens opvallend dat de schreeuwers onder ons, die zogenaamd er 10x beter uitzien als wie dan ook vaak de mensen zijn die er beter als een gemiddelde uitzien, maar bij lange na geen topper zijn. Mensen als Jerry Koolhoven bv. zal je nooit een minderwaardige opmerking naar een ander zijn fysiek horen maken. Dat siert hem natuurlijk verschrikkelijk :) zelfs in discussies met mij die vaak nogal verhit waren heeft hij het nooit op het fysiek gespeeld, gezien het verschil daarin had hij dat gemakkelijk kunnen doen natuurlijk. Wat niet inhoud dat ik het inhoudelijk met hem eens ben :P Mijn ervaring is dus dat de toppers hun zelf blijven en positief reageren en over 10 jr. nog meedraaien en die schreeuwers nu hard schreeuwen en over 10 jaar uitgeschreeuwd zijn en niet meer trainen.

Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte :)
 
soulreaver zei:
Ziet er zeker goed uit bro!! Elk mens is verschillend, genen, voeding, training, rust, as, alles speelt een rol. Je kan mensen eigenlijk moeilijk vergelijken. Wat voor de een een mijlpaal is is voor de anders niks. Het is dus ook nutteloos te roepen wie er wel of niet beter uitziet, zolang je niet voor wedstrijden traint is dat namelijk totaal niet relevant. Kijk naar de eigen verbetering en als ik kijk naar zijn foto's nu en toen is hij zeker super vooruit gegaan!!! ik denk dat hij trots mag zijn op zijn vooruitgang.

Het is overigens opvallend dat de schreeuwers onder ons, die zogenaamd er 10x beter uitzien als wie dan ook vaak de mensen zijn die er beter als een gemiddelde uitzien, maar bij lange na geen topper zijn. Mensen als Jerry Koolhoven bv. zal je nooit een minderwaardige opmerking naar een ander zijn fysiek horen maken. Dat siert hem natuurlijk verschrikkelijk :) zelfs in discussies met mij die vaak nogal verhit waren heeft hij het nooit op het fysiek gespeeld, gezien het verschil daarin had hij dat gemakkelijk kunnen doen natuurlijk. Wat niet inhoud dat ik het inhoudelijk met hem eens ben :P Mijn ervaring is dus dat de toppers hun zelf blijven en positief reageren en over 10 jr. nog meedraaien en die schreeuwers nu hard schreeuwen en over 10 jaar uitgeschreeuwd zijn en niet meer trainen.

Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte :)

:thumb:
 
Mooie post soulreaver!

Vooral de laatste zin:

Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte :)
 
Ja ja mrJ goed hoor.Maar wel een beetje jammer van je armen.Flink door trainen en eten dan komt alles goed!

:cool: Amigo.
 
Hi man,

cool dat je je ook aangemeld hebt! En ja, 't komt vast wel goed, zelfs met m'n kuiten (ooit ;) ).
 
Hey,

Toppie, goed geheel, ook een mooi gevormde borst.
 
jij ziet er breeeeeeeeeeed uit man, hoeveel deuren moest je al verbouwen sinds je zo'n schouders hebt ?

top :thumb:
 
Evenveel sinds jij die belachelijk grote Arnold pecs hebt! :p
 
ZinoStyle zei:
Gewicht zegt zo weinig...
het is trouwens 70kg. (1.74m) en 18jr. droog.

En ben nog gespierder dan iemand van 85kg droog van mijn lengte. Gewicht zegt zo weinig hè. tssjaa.. :D het gaat om de bouw.

dikke bullshit!
Spierweefsel is vrij zwaar.. dus met een 65 of 70 kg op 1.74m ben je nog steeds niet massief!
 
Hey J, ziet r top uit kerel! Vooral je pecs en schouders zijn indrukwekkend!!! En je rug is ook zekers vette shit!

Ben benieuwd naar je post-cut foto's :)
 
Jammer dat er nog steeds jaloerse mensen (lees: MortalBB) zijn, met commentaar wat nergens op slaat..

Vind het er erg netjes uitzien, vooral je borst !
 
Ziet er goed uit, vind vooral de rug impressive!

Ps. MortalBB plotseling verdwenen, reactie en uit de ledenlijst?
 
Hij is banned, hij vond Koolhovens onderrug niet zo goed. :rolleyes:

Kijk kritiek en trollen OK, maar niet bij Mr. Koolhoven toch? :D
 
Back
Naar boven