MuscleMeat

Weer eens wat foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hi all,

Tja, heeft 't nog wel nut foto's te plaatsen naar Koolhoven's monsterlijke rug? :p

Anyway, Vikkel had maandag een 5 tal fototjes gemaakt van me na trainen. 5 Maar, omdat er niet meer op de digicam. van de sportschooleigenaar konden (oude moesten erop blijven).

Vandaag kreeg ik ze terug, gruwelijk verkleind anders zouden ze niet op diskette passen (mail deed het daar niet, en van een Zip file had 'ie ook nog nooit gehoord :rolleyes: ). Anyway, ik zal dit weekend kijken of ik iets nettere kan maken als ik er de tijd voor heb. Helaas was de voorkant benen foto dus overschreven door die dubbele, dus die komt nog.

Stats: 23 jaar, 1.80m, 90kg, 10% bf (maar wel een shitload aan vocht*, zodat het iets hoger lijkt).

Goede punten: Rug en schouders.
Zwakke punten: Armen (voornamelijk triceps) en kuiten (die zijn om te janken).

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]


* Ben net klaar met een test. kuur. Over een maandje of 1,5 a 2 ga ik 'ff' cutten, maar eerst goed nakuren en zoveel mogelijk massa behouden. :)
 
netjes hoor :thumbs:
 
Dat gaat helemaal goed komen met jou! Nice ass, voor de vrouwtje"s erop gezet he slimmerik!!
 
flinke verbetering tov van je vorige foto's. idd veel vocht, heb er ook last van. Wanneer was je laatste kuur? Mij is verteld dat vocht van een kuur na een maand of 3 begint te verminderen
 
ooh shit nu lees ik pas de tekst onder je foto's. Dus denk dadelijk dat cutten heel snel zal gaan omdat je vocht heel snel verminderd
 
TongPo zei:

Tnx bro, ik doe m'n best! :)


Jar"animal" zei:
Dat gaat helemaal goed komen met jou! Nice ass, voor de vrouwtje"s erop gezet he slimmerik!!

Ssssst!! ;)


marcos zei:
ooh shit nu lees ik pas de tekst onder je foto's. Dus denk dadelijk dat cutten heel snel zal gaan omdat je vocht heel snel verminderd

Yep, dat denk ik ook ja! En aangezien ik een hoog metabolisme heb, zal een cut makkelijker gaan dan een bulk lijkt mij. :)
 
MrJ zei:
* Ben net klaar met een test. kuur. Over een maandje of 1,5 a 2 ga ik 'ff' cutten, maar eerst goed nakuren en zoveel mogelijk massa behouden. :)

naturel?? je zegt dat je wel snel zal afvallen, maar bij dat snel afvallen zal je anders wel veel massa inleveren.
Tip: toch maar wat as bij nemen
 
I know, hoog in m'n eiwitten en niet zo gek veel onder m'n dagelijkse behoefte gaan zitten zal denk ik resultaat opleveren zonder spiermassa verlies.

Ik kijk het iig nog 1,5 a maanden aan, hoe ik eruit zie als ik het vocht kwijt ben. Tto die tijd blijf ik lekker op 4500+kcal /d zitten. :)
 
Ziet er goed uit MrJ.. eigenlijk geen kritiekpunten..goede overall massa dacht ik zo.
Keep it up :)
 
goeie shit keep on growing! :D

grtz!
 
ziet er erg goed uit..!

post vooral nog eens foto's als je klaar bent met cutten.
 
hulp!

MrJ zei:
Hi all,

Tja, heeft 't nog wel nut foto's te plaatsen naar Koolhoven's monsterlijke rug? :p

Anyway, Vikkel had maandag een 5 tal fototjes gemaakt van me na trainen. 5 Maar, omdat er niet meer op de digicam. van de sportschooleigenaar konden (oude moesten erop blijven).

Vandaag kreeg ik ze terug, gruwelijk verkleind anders zouden ze niet op diskette passen (mail deed het daar niet, en van een Zip file had 'ie ook nog nooit gehoord :rolleyes: ). Anyway, ik zal dit weekend kijken of ik iets nettere kan maken als ik er de tijd voor heb. Helaas was de voorkant benen foto dus overschreven door die dubbele, dus die komt nog.

Stats: 23 jaar, 1.80m, 90kg, 10% bf (maar wel een shitload aan vocht*, zodat het iets hoger lijkt).

Goede punten: Rug en schouders.
Zwakke punten: Armen (voornamelijk triceps) en kuiten (die zijn om te janken).

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]


* Ben net klaar met een test. kuur. Over een maandje of 1,5 a 2 ga ik 'ff' cutten, maar eerst goed nakuren en zoveel mogelijk massa behouden. :)



hey mr.j :hello: :hello: :hello:

mocht je nou erg onzeker worden :( over je armen :sob: :sob: , en al zal je nog wat kracht verliezen na die kuurtjes,is het echt niet erg om eens aan ralf of aan mij te vragen of je eens mag mee trainen!(met armen dan) :p
als je dan over 2 maanden weer fotos maakt zal je het verschil zien ;)
remember it!!!

btw fotos zien er goed uit!!! :hedbang: :hedbang: :hedbang:

spreek je nog
 
mooi !!

misschien beetje aan je traps werken, grote traps zouden je echt goed staan volgens mij :thumbs:
 
Thanks all! :)

@andor:
Ik zal het onthouden dan! :p

Misschien leer ik nog wat van jullie! :)
 
ziet er goed uit man, keep up the good work!!!
Mooie borst trouwens!
 
Shiittt J... dat ziet er goed uit hoor!! en check die schouders :eek:

Ga zo door!
 
byt3z zei:
mooi !!

misschien beetje aan je traps werken, grote traps zouden je echt goed staan volgens mij :thumbs:

Tnx, zal dus hopelijk dit weekend wat nieuwe neerzetten. Dan zie je m'n traps ietsje beter.

Vandaag zag het er wel goed vol uit na een schouder/traps training. :)
 
Wat een schouders, echt heel mooi man. Rug ook dik in orde. Heel mooi, ben benieuwd hoe huge je eruitziet als je dadelijk gecut hebt.

Ik zou btw even met die onderbroek terug naar de winkel gaan, volgens mij is ie kapot :p :D
 
Hehe, ik zal dit weekend anders wel een leuke string aandoen tijdens de foto's! :D
 
mooi hoor, flinke kokosnoot schouders :D
 
Back
Naar boven