MuscleMeat

Weer es wat foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SnakeEyes

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 jul 2003
Berichten
271
Waardering
0
Heb eindelijk weer es wat foto's gemaakt(op verzoek van Braadpik :p ), 't was natuurlijk weer lekker weer gister, dus kwam wel ff goed uit.
Ben 14 maanden bezig en begon op 63 kg, het eerste half jaar ging het perfect(+9 kilo), maar de 5 maanden erna heb ik bijna elke maand met buikgriep thuisgelegen, zo'n 2/3 dagen, dus het 2e half jaar weinig 'ge-gained'.
In Januari ben ik naar 69 teruggevallen, doordat ik 5 dagen ziek was, en ondertussen dus 6 kilo's erbij, blaat blaat blaat....

Stats:
19 jaar
1,82m
75kg
BF%= 10??

Pics

Dit is na een week rust hebben gehad(Pasen enz.)
Ik ben nog lang niet tevreden over m'n lichaam, me schouders en armen lijken behoorlijk achter te lopen en sinds ik 3 maanden ECHT kan squatten gaan me benen wel de goeie kant op.
Wat mijn BF% is weet ik niet precies, nog nooit gemeten, maar schat zo'n 10% ofzo?

Comments s'il vous plaît :)
 
gaat de goeie kant op he :thumbs: mooie rug, vetperc. 11% ongeveer dacht ik zo.
 
mooie basis ! Gaat goed zo te zien.
 
Ik denk een goede basis om lekker verder te knallen! veel succes
 
rug en borst is wel het beste denk ik
 
SnakeEyes, we hebben bijna dezefde stats (75kg,18jaar,1.80m). Je borst ziet er goed uit. Ik begon trouwens op 62KG :) Maar in die 75kg van me zit ook aardig wat vet (allemaal op m'n buik), terwijl ik eerst zo dun was dat je m'n ribben kon tellen. Heb 4 maanden gebulkt op 3500 Kcal en toen kwam ik er achter dat ik toch wél dik kon worden, in tegen stelling tot wat ik altijd heb gedacht. Dus als ik klaar ben met m'n gecut ga ik denk ik verder op ~ 3000 Kcal.

Hoe zit het met jouw dieet? Ben wel benieuwd. Gewoon doorgaan! :D
 
Gaat lekker zo gewoon door gaan
 
VuurVlam zei:
SnakeEyes, we hebben bijna dezefde stats (75kg,18jaar,1.80m). Je borst ziet er goed uit. Ik begon trouwens op 62KG :) Maar in die 75kg van me zit ook aardig wat vet (allemaal op m'n buik), terwijl ik eerst zo dun was dat je m'n ribben kon tellen. Heb 4 maanden gebulkt op 3500 Kcal en toen kwam ik er achter dat ik toch wél dik kon worden, in tegen stelling tot wat ik altijd heb gedacht. Dus als ik klaar ben met m'n gecut ga ik denk ik verder op ~ 3000 Kcal.

Hoe zit het met jouw dieet? Ben wel benieuwd. Gewoon doorgaan! :D

Ik zit nu op 5000 kcal :p
 
SnakeEyes zei:
Ik zit nu op 5000 kcal :p

Zo zie je maar. Niet elk mens met de lichaamsbouw van een 'ectomorf' (lange, dunne spieren en smal gebouwd) heeft per definitie een snel metabolisme. Ik at vroeger ook echt weinig. Ik denk zo'n 1000-1500 Kcal per dag en dan vrijwel alleen junk. Dus ik at so-ie-so al minder dan onderhouds niveau. Maar dan nog: aan m'n lichaamsbouw verander je niks.

Heb jij ook dat als je van voren kijkt dat je armen dan heel dun lijken. Lijkt wel alsof ze meer in de wijdte groeien dan dikker (ronder) worden ???
 
VuurVlam zei:
Heb jij ook dat als je van voren kijkt dat je armen dan heel dun lijken. Lijkt wel alsof ze meer in de wijdte groeien dan dikker (ronder) worden ???
Heb ik ook, al ben ik natuurlijk nog enorm ecto met m'n 1.83 en 61.5 kilo :rolleyes:
Ziet er goed uit SnakeEyes, zo'n pics geven me weer moed om door te gaan :)
 
Yoo snakepik!

Ziet er goed uit man (wist je al maar ja :p)
blijven vreten he :D ecto power!!

:coolnana::coolnana:
 
VuurVlam zei:
Heb jij ook dat als je van voren kijkt dat je armen dan heel dun lijken. Lijkt wel alsof ze meer in de wijdte groeien dan dikker (ronder) worden ???

Ja, daar heb ik idd ook erg last van helaas.

En allemaal bedankt voor de reacties enz. :thumbs:


@Braadpik: wanneer post jij je pics weer :banana:
 
uhh over een paar maandjes weer, net voor of na de zomer, dan kan je beetje verschil zien met de foto die ik een tijdje trug had gepost :coolnana:
 
Back
Naar boven