1. Ontzet Notitie

(weer) terug en graag feedback op schema.

Discussie in 'Voeding' gestart door JohnVerhees, 6 jan 2019.

MuscleMeat to webshop

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. JohnVerhees

JohnVerhees Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m50
    Massa:
    91kg
    Vetpercentage:
    29%
    Goedendag allemaal,

Bijna 15 jaar geleden was ik behoorlijk actief. Dat account kan ik helaas niet meer gebruiken. Weet het wachtwoord niet meer en het mailadres van destijds is niet meer in gebruik. (Sjonnies) :)

Na een behoorlijk aantal jaar weer actief dus. Nu heb ik onderstaand schema gemaakt. Mijn stats nu:

89,2 kg
    Vet 25,9%
    173cm lang

Ik kwam van een vet% van 12% met hetzelfde aantal kilo 15 jaar geleden af. Schandalig I know. Maar goed de draad nu weer opgepakt.
    Zouden jullie feedback willen geven op onderstaand schema. Mogelijk zit ik toch iets te laag en verbrand ik spierweefsel as well.

Ik volg een UB/LB schema op DI,DO,ZA,ZO en een cardio dag op een van de rustdagen wanneer het uitkomt. Mijn werk is zittend en verbruik "niets".

P.s. ik vind havermout niet te vreten dus een alternatief voor de ochtend sta ik voor open behalve havermout :)

IMG_8935.JPG.JPG

2. Crucial

Crucial Novice

Leuk Bevonden:
    3
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m77
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    15%
    Elke dag kipfilet? Misschien Kan je dat vervangen door andere alternatieven? Is dit een cut-kuur overigens?

3. marina1975

marina1975 Never give up! Elite Member

Leuk Bevonden:
    8.106
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m68
    Wat is je onderhoud?

Ik zou zelf wat meer groente toevoegen. 50 gram is net aan 1 hap... :o

Misschien kan je hier wat meer info uithalen.
    https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

Brood kan prima ipv havermout. Je kan ook denken aan eieren, ham, kalkoen, huttenkase, pindakaas etc op brood.
    Ook ipv havermout yoghurt met muesli nemen oid. Er zijn genoeg opties.

4. JohnVerhees

JohnVerhees Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m50
    Massa:
    91kg
    Vetpercentage:
    29%
    Thanks Marina had die topics al gelezen . 2468 is mijn onderhoud. Dus zit volgens mij redelijk goed wat betreft kcal? Gaat me dan ook vooral over of dat ik met dit schema vooral mijn vet% verbrand en niet te laag zit? Is dus inderdaad cut. Ga groenten iets ophogen en rijst wat lager..

5. marina1975

marina1975 Never give up! Elite Member

Leuk Bevonden:
    8.106
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m68
    Ik zou niet lager gaan zitten in eerste instantie. Dus gewoon eerst eens proberen met die 2200.
    Ik zou wel proberen je vetten wat hoger te krijgen. Voor een goede vetstofwisseling heb je ook vetten nodig.
    Advies is meestal 1 gr per kg BW minimaal. Dus misschien daar nog wat mee stoeien.

Dan 2 weken proberen en zien wat je gewicht doet.
    Daal je te snel (meer dan 0,5 kg per week) in gewicht dan hoog je wat op. Je wil toch zo min mogelijk spieren verliezen.
    Gaat je gewich niet omlaag dan kan je steeds in stapjes van 100-200 kcal verlagen. Dan eerst weer even 2 weken volhouden.

Maar een onderhoud van 2500 met 4 x sporten in de week lijkt me wel aan de lage kant.. Dus ga niet te snel omlaag met je kcal.

succes!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie