AndroidHealthClinic

Weer terug van vakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
25 nov 2002
Berichten
14.932
Waardering
552
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Het waren 2 warme weken in zuid-frankrijk :) Lekker bruin geworden, wel 2kg (denk ik, weet ik morgenvroeg pas) kwijt ten opzichte van voorheen. Zit nu op 75kg met 36,5cm arm omtrek :( Is 39 geweest. Nu ben ik het zat en vanaf aankomende maandag ga ik er weer hard tegenaan. Blessure aan schouder is nu ook wel voorbij denk ik. Heb er niks meer van gevoeld in de vakantie. Dus ff uittesten of hij ook tegen het gewicht van het ijzer kan.

Nu eerst ff m'n spullen uit de auto halen en dan alle mails en pm's beantwoorden :P
 
Wb dude! Paar weekjes rustig opbouwen en goed op je schouder letten, ik spreek uit eigen ervaring...
 
Welcome back :thumb: Nu weer lekker knallen. :D
 
Het enige wat mij (ons???) interesseert is... hoe ging het met de chickies? :P
 
Buffster zei:
Het enige wat mij (ons???) interesseert is... hoe ging het met de chickies? :P
Niet... Allemaal al bezet en ze waren niet over te halen :mad: Heb wel lekkere massages gehad met zonnebrandolie :P Maar meer dan dat ook niet :( Ik heb toch m'n best gedaan.
 
Zijn toch allemaal High-maintenance chickies in Zuid-Frankrijk, moet je ver van weg blijven.
Versier gewoon effe een Groningse boerin, die zijn wat sneller tevreden.
 
Die fransen spreken te weinig engels, de pikken. En ze moeten alleen maar wiet hebben :D
 
welkom terug :D

volgend jaar dan maar terschelling? daar schijnen ze wat makkelijker te zijn ;)
 
Peppino zei:
welkom terug :D

volgend jaar dan maar terschelling? daar schijnen ze wat makkelijker te zijn ;)
Who knows :) Al zijn die zuipvakanties niet echt mijn ding.
 
benchMarc zei:
Who knows :) Al zijn die zuipvakanties niet echt mijn ding.

dat is het mooie nou... dan ben jij de enige die nuchter is... dronken sletjes genoeg....

PIMP heaven
 
Peppino zei:
dat is het mooie nou... dan ben jij de enige die nuchter is... dronken sletjes genoeg....

PIMP heaven
:evil:
 
heyyyyyy benchie, stond de wind eindelijk weer deze kant op? :D
 
TIP voor volgend jaar: Je zou ze ook kunnen nken in ruil voor wiet... :D
 
Welkom terug bench, ik heb nu alweer spijt van die biertjes waar ik het op msn over had, spreek je morgen.
 
benchMarc zei:
Die fransen spreken te weinig engels, de pikken. En ze moeten alleen maar wiet hebben :D

Hoe irritant zijn de mensen die denken dat je als NLer veel wiet op zak hebt. Ik heb het over toeristen, inwoners van je vakantieoord en bands die in NL komen touren. Megairritant.

Welcome back trouwens! :)
 
ramonovietsj zei:
Hoe irritant zijn de mensen die denken dat je als NLer veel wiet op zak hebt. Ik heb het over toeristen, inwoners van je vakantieoord en bands die in NL komen touren. Megairritant.

Welcome back trouwens! :)

heb jij geen wiet op op zak dan?!
 
Ff gemeten... 75kg, 36,5cm armpjes, 56cm benen :sad: Was 81.5kg in maart nog, 39cm armen en 59cm benen. Leuk detail, ik ben 2.5kg lichter dan vorig jaar :( Wat een domper :sad:
 
Gewoon de spuit er in als je die dunne armpjes zat bent! ;)
 
axestream zei:
Gewoon de spuit er in als je die dunne armpjes zat bent! ;)
Nee, is toch maar weggegooid geld. Ik weet hoe klote het al was om gewoon op 81.5kg te blijven hangen. Ik moest me kapot vreten en ik werd er gek van, aangezien ik niet zo'n eter ben. Maar ik kom van 62kg, dat vergeten de meesten. Veel starten wel ergens op 75kg en wegen daarna 90kg ofzo, met redelijk vet ook nog. Ik heb bijna 20kg gewonnen en nog steeds droog. Ik heb gewoon sowieso een lichte bouw, iedereen schat me ongeveer 85kg, terwijl ik toen 77.5kg woog. Misschien is het gewoon bijna onmogelijk voor me om meer dan 81 te wegen ofzo. I dunno.
 
Back
Naar boven