XXL Nutrition

Nieuws Weer terug van weggeweest.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
9.350
Waardering
2
Goodmorning DBB boys n girls, men & women, pussies & dicks,

Het doet me goed na 1,5 jaar weer eens in te loggen op mn alltime favorite slap-gelul-in-de-ruimte-maar-eveneens-een-motivationele-stok-achter-de-deur FORUM.

Mijn vrouw en ik hebben een vrij turbulente 2 jaar achter de rug das tevens de reden dat ik de bodybuilding de afgelopen 2 jaar heb losgelaten, mn lidmaatschap bij de gym heb opgezegd.

Daarnaast hebben we n huis in Duitsland gekocht en sinds n paar maanden ben ik weer lekker rustig begonnen met trainen.

Ik kom later nog wel met een update, moet snel naar de winkel voor sluitingstijd. Boel KH's en eiwitjes inslaan
 
Welcome back :doggy:
 
/care















:jk:





Welkom terug man!
 
welcome back, zeeslang ! :hello:
 
Welcome back, ken je niet though.
 
knal ze bro! :D
 
Begon al ongerust te raken...

Hehe welcome back.
 
Hallo /waves............
ik ben vrij nieuw...........
 
welkom terug!
 
welkom terug baas!
 
Onkruid vergaat niet!
 
je kent me niet.. denk ook niet dat je er op zit te wachten, maar voor de goede orde alsnog.. wb :D
 
Thanks allemaal.

Ik zie dat er nog veel van de ouwe garde posten, ben benieuwd hoe het met iedereen is gegaan de afgelopen 1,5jr.

Wat betreft mijn huidige stats:

Ik ben tussen 2007 en eind 2008 ruim 20kg massa kwijtgeraakt. ****ed up als ik bedenk dat ik op mijn avatarfoto, mijn einddoel toch vrij dicht benaderd heb.

Die pic is van December 2006, helaas zat ik er toen al lange tijd doorheen met trainen en met name mn dieet. Het was onvermijdelijk dat ik mn liefde voor de sport een tijd lang opzij heb moeten zetten.

Mn huidige stats zijn:

Gewicht: 82,0kg
BF: 11%
Diameter bovenarmen: 41,0 cm

Ik kan niet goed zeggen hoeveel kgs ik er inmiddels weer bij heb. Dankzij een goed dieet (veel gevarieerde ditmaal) en wat hulpmiddelen heb ik de laatste weken meer spiermassa aangezet, maar ben ook aanzienlijk droger geworden.

Snachts zweet ik me de tering van de tren, dit samen met de hgh en de igf doet kennelijk wonderen voor me.

In het verleden waren de gains doorgaans 2/3 spiermassa en zeker 1/3 vet.
Ik hoef niemand hier te vertellen hoe je na 4jr bodybuilding eruitziet als je al bijna evenveel vetmassa als spiermassa aanzet.

Ik kom oorspronkelijk van een BF van 20-25% (in 2005).
 
Dat is echt lang geleden...een van de hardcore members van back in the days:cool:...helemaal top dat je er weer bent kerel en dat je weer flink aan de ijzers bent geslagen.

Hoop dat je alles weer een beetje op de rit hebt en ook weer lekker wat gaat posten hier;).
 
Back
Naar boven