AndroidHealthClinic

Nieuws Weer terug van weggeweest.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Welcome back en succes! :D
 
Motivatie zal voornamelijk door de supps komen ;)
Maar hoe ben je in het verleden van 20% naar 11% gezakt?

Oja en tegenwoordig spuiten we niet meer maar we smeren:)
 
Da's idd lang geleden!! Welkom terug en succes met de 20 kg (en meer) terugwinnen :)
 
20 kg massa verloren sjeetjemineetje :eek:
 
Long time no see. Good luck bro!
 
Motivatie zal voornamelijk door de supps komen ;)
Maar hoe ben je in het verleden van 20% naar 11% gezakt?

Oja en tegenwoordig spuiten we niet meer maar we smeren:)

lol is het er zo 1?
 
welkom terug bro..

en ja het is niet meer zoals vroeger voor de meesten van ons dat je tijd had om 6 dagen per week in de gym te knallen..maar succes met je comeback bro!
 
Thanks bro, hoest in de baseballerij?

Ik hoorde tot mn spijt al dat veel van de oude garde inmiddels niet veel meer posten of helemaal van het board zijn verschwunden.

Ik heb mn lidmaatschap bij de gym 2jr geleden opgezegd, ik train nu (voorlopig) lekker thuis. Heb wat basisapparatuur aangeschaft en kan vrijwel alle spiergroepen minstens zo goed pakken als vroegah.

Bovendien als ik lekker wil trainen, zal ik savonds weer terug naar Nederland moeten rijden, dat werkt a-motiverend. Ik heb geen zin om me bij een Duitse gym aan te melden.

welkom terug bro..

en ja het is niet meer zoals vroeger voor de meesten van ons dat je tijd had om 6 dagen per week in de gym te knallen..maar succes met je comeback bro!
 
Als je motivatie uitsluitend uit pharmaceutica moet komen, wordt het tijd voor een andere bezigheid.

Bodybuilding is voor mij een way of life, dat is trouwens ook de reden geweest dat ik een soort BB-burnout heb gekregen.

Van 20% naar 11%:

Flink cutten, helaas destijds ook veel illegale stimulantia gebruikt,maar de hoofdzaak is een goede cuttingskuur geweest en 3 keer per week cardio naast gewichtentraining.

Ik trainde in die periode 5-6 dagen per week.

Motivatie zal voornamelijk door de supps komen ;)
Maar hoe ben je in het verleden van 20% naar 11% gezakt?

Oja en tegenwoordig spuiten we niet meer maar we smeren:)
 
Kennelijk ben je de laatste geweest die ik 2-3jr geleden karma heb gegeven, moet nl eerst verdelen zag ik :lol:

Ik hoop dat het niveau hier nog dat is wat het destijds was, heb geen zin namelijk om broekies de oren te moeten wassen hier. :evil:

Dat is echt lang geleden...een van de hardcore members van back in the days:cool:...helemaal top dat je er weer bent kerel en dat je weer flink aan de ijzers bent geslagen.

Hoop dat je alles weer een beetje op de rit hebt en ook weer lekker wat gaat posten hier;).
 
Is je ouwe gym dan zo een eind van je huidige woning vandaan? En waarom wil je niet in een duitse sportschool trainen dan.
 
Servus kumpel,

Es hatte mir gefreut wieder etwas von dir zu hören

Bis denne ;)

Gruss,
Der Jugger
 
Kennelijk ben je de laatste geweest die ik 2-3jr geleden karma heb gegeven, moet nl eerst verdelen zag ik :lol:

Ik hoop dat het niveau hier nog dat is wat het destijds was, heb geen zin namelijk om broekies de oren te moeten wassen hier. :evil:

:DHa, ha..klasse !:D....Af en toe is het wat behelpen en af en toe moet je die negeer knop gebruiken, dan blijft het ok:D......maar helemaal top dat je hier weer wat rond gaat hangen.
 
Back
Naar boven