XXL Nutrition

Weer zo 1.. CUTschema voor tips

Bezoekers in dit topic

bryyan

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
24 apr 2010
Lengte
1m83
Massa
96kg
Beste forumleden!!

Ik sport al jaren zo'n 4 keer per week & let geregeld op mijn voeding, maar nooit strict. Zo lang het er voor de spiegel naar m'n zin uit zag, was het prima. Maar afgelopen jaar is er privé veel gebeurd (verhuizen 2x etc) en is de voeding eigelijk verslechterd. Nu ben ik op het moment om het is goed aan te pakken en strict te gaan cutten. Met bijbehorend schema. Ik kom wel wat steken tekort qua eiwitten (teveel) en te laag in kh. Ook vind ik eigelijk dat het schema teveel kleine etenswaarden bevat. Ik hoop dat ik wat tips kan krijgen op mijn bijgevoegd schema, en of die er in de hoofdlijn wel goed uit ziet. Ik ben bereid natuurlijk de tips op te pakken en eventueel aan te passen. Ik weeg nu 98 kilo en wil toch wel richting de 85 KG. Volgens de fitnesspall zou ik uit moeten komen om dit doel te bereiken op 2650 cal.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden;)

Bijlagen

• cutschema.pdf
    113,4 KB · Weergaven: 88

Timmy turner

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
3 mrt 2016
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
8%
Vind je ei/kh/vet verhouding prima hoor. Gewoon kijken of je resultaat boekt met het aantal kcal.

Als je vind dat er te veel kleine dingen tussendoor zitten gewoon schrappen en andere dingen wat meer pakken (binnem je macros en kcal)

Naar boven