AndroidHealthClinic

Weerwolf editie 11: PUA's in nood

  • Topic starter X.
  • Startdatum
  • Reacties 510
  • Weergaven 21K
  • Volgers 17

Bezoekers in dit topic

Nu! :D



Remi, ik heb je dan wel negatief aangehaald in mijn verhalen, maar dit was puur om de spottende toon te voeden, voor ieders vermaak. Ik heb je juist heel graag in mijn spellen, omdat jij vette situaties creert. Ik zou graag hebben dat je er weer bij was. Als je minder tijd hebt vind ik het niet erg hoor, het hoeft niet veel tijd en energie te kosten. En dat geeft andere spelers misschien meer kansen :p


Ook Suicide Sid en peanuthead95 zou ik er graag bij hebben, omdat jullie leuke posts maken.
En de andere weerwolf oldtimers (en nieuwelingen ook zeer welkom) zou ik graag terugzien ;)

Hier is het topic van de nieuwe versie: http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/weerwolf-12-dbb-villa-321661/
Inschrijven tot en met zondagnacht 0:00u. Burgemeesterverkiezing begint zondag 18:00u, wees er snel bij dus!

Het gaat er niet om hoe je me neerzet gezet hebt in de verhalen, maar heb t gwn druk met school.. Dinsdag & donderdag tentamens.. Onderzoeksverslag moet voor donderdag af, stageverslag moet voor donderdag af, reflectieverslag moet voor donderdag af + moet een extra opdracht maken voor donderdag... Heb dus genoeg te doen & als ik dan bezig met DBB komt er geen moer van terecht vandaar..


Je moet gewoon meedoen! Er hoeft niet zoveel tijd in te zitten als jij doet!

Aankomend potje sla ik over... Daarna zal ik hoogstwaarschijnlijk wel weer meedoen
 
  • Like
Waarderingen: X.
Is er al een inschrijving voor een nieuwe game?

Zijn overigens maar weinig mensen die een rondje karma gegeven hebben, krenten. :p
 
Is er al een inschrijving voor een nieuwe game?

Zijn overigens maar weinig mensen die een rondje karma gegeven hebben, krenten. :p

nieuwe game is sinds gisternacht al bezig
 
****ers, waarom weet ik hier niets van ???
 
idd was ook te laat xd
 
Lol sorry jongens. Ik besef dat 2 dagen voor het inschrijven (vooral aangezien het weekend is) wel erg kort is. Mijn insteek was voornamelijk dat als er te lang overheen gaat mensen de aandacht voor het spel verliezen en vergeten dat ze ingeschreven stonden. Maar ik had hem wel wat langer kunnen laten lopen. En tja, ik kon ook niet wachten :P
 
wat heb ik gemist? ik zie in het vorig spel dat er een meeting geweest is? :roflol:
 
wat heb ik gemist? ik zie in het vorig spel dat er een meeting geweest is? :roflol:

Ja, jammer dat je er niet bij was. In april is er weer een. Kom je dan wel?
 
Back
Naar boven