XXL Nutrition

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik wil een ban aanvragen voor weerwolf games de volgende maand. mag echt geen tijd verspillen met dit in mijn examens en die ban is voor moest ik me even niet kunnen bedwingen :p

Denk dat we Tremendes maar moeten vragen je een forumban te geven als je niet mee doet. **** die examens man.
 
Denk dat we Tremendes maar moeten vragen je een forumban te geven als je niet mee doet. **** die examens man.

zou ook wel van pas komen, heb er al enkele voor in augustus, wil het graag bij die enkele houden...
 
Ik ben niet zo goed in het spel.. laat staan in het organiseren .. Otherwise had ik het zeker gedaan haha. Ben wel in voor een nieuwe game!
 
Zullen we gewoon russisch roulette doen? Niks uitwerken..gewoon uit de losse pols?
 
Prima

Tremendes
 
Net ff mijn diensten voor komende week gecheckt en ik maak wel een game ( heb geen nachtdiensten en 2 dagen vrij ) ga alleen op sommige dagen wellicht wat afwijken van de normale ochtenden / avonden
 
Net ff mijn diensten voor komende week gecheckt en ik maak wel een game ( heb geen nachtdiensten en 2 dagen vrij ) ga alleen op sommige dagen wellicht wat afwijken van de normale ochtenden / avonden

Onze held :D
 
Woop Woop.. Wanneer begint het? Moet wel passen in mijn schema :o
 
Net ff mijn diensten voor komende week gecheckt en ik maak wel een game ( heb geen nachtdiensten en 2 dagen vrij ) ga alleen op sommige dagen wellicht wat afwijken van de normale ochtenden / avonden

Ook goed..
 
Ben al IN haha :D
 
Back
Naar boven