MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek.

Bezoekers in dit topic

Aan de ene kant wil ik 'm wel doen de volgende. Heb wel vet idee. Moet nog wel uitwerken maar is game met serieuze consequenties. Alleen voor de ekte ekte. Met echte bans enzo hahaha.
Maar die kunnen zo lang zijn als we willen.

Dag niet stemmen is BAN? Dan ben ik IN :P
 
Aan de ene kant wil ik 'm wel doen de volgende. Heb wel vet idee. Moet nog wel uitwerken maar is game met serieuze consequenties. Alleen voor de ekte ekte. Met echte bans enzo hahaha.
Maar die kunnen zo lang zijn als we willen.
Sowieso in!

En aangezien ik geen "aan de andere kant" in je bericht zie gaat het dus ook gebeuren.
 
Lekker gespeeld Punjab!
Sorry Fitness voor mijn verdenkingen. Ik heb echt over de post heengelezen waar Jorgy verwees naar Stef. Als je hem had geciteerd had ik ook 180 graden bijgedraaid. Mooi dat we alsnog gewonnen hebben, aan mij heeft het in iedergeval niet gelegen door inactiviteit.

Bedankt voor 't organiseren Loyd!
 
Sowieso in!

En aangezien ik geen "aan de andere kant" in je bericht zie gaat het dus ook gebeuren.

Nou aan de andere kant zit ik er wel tegen aan te hikken. Kunnen er wel even over hebben.. Ik heb twee ideeën maar welke mij een keer leuk lijkt heeft een wat andere opzet. Geen idee of het werkt..
In het kort. Game is russisch roulette. In het dagverhaal zit een hint/raadsel die je die dag moet raden/gokken ipv stemmen. Hiermee kun je vrijstelling verdienen voor de avond bij een goed antwoord. In de avond gaan we gezellig russisch roulette spelen met de spelers die geen vrijstelling hebben verdiend. Tja zit de kogel in de kamer als jij aan de beurt bent BAM.. Je bent dood maar dan ook echt dood! Je hebt dan ook een ban voor het forum. Moet natuurlijk wel een spelletje blijven en zal geen permban zijn.:D Dit moeten we even bespreken, voor het effect moet minimaal een dag zijn imo en de shit is pas echt aan als het daadwerkelijk ergens over gaat. Een game met consequenties, alleen voor echte mannen en vrouwen!:)
 
Nou aan de andere kant zit ik er wel tegen aan te hikken. Kunnen er wel even over hebben.. Ik heb twee ideeën maar welke mij een keer leuk lijkt heeft een wat andere opzet. Geen idee of het werkt..
In het kort. Game is russisch roulette. In het dagverhaal zit een hint/raadsel die je die dag moet raden/gokken ipv stemmen. Hiermee kun je vrijstelling verdienen voor de avond bij een goed antwoord. In de avond gaan we gezellig russisch roulette spelen met de spelers die geen vrijstelling hebben verdiend. Tja zit de kogel in de kamer als jij aan de beurt bent BAM.. Je bent dood maar dan ook echt dood! Je hebt dan ook een ban voor het forum. Moet natuurlijk wel een spelletje blijven en zal geen permban zijn.:D Dit moeten we even bespreken, voor het effect moet minimaal een dag zijn imo en de shit is pas echt aan als het daadwerkelijk ergens over gaat. Een game met consequenties, alleen voor echte mannen en vrouwen!:)

brb kloontje aanmaken
 
Lekker gespeeld Punjab!
Sorry Fitness voor mijn verdenkingen. Ik heb echt over de post heengelezen waar Jorgy verwees naar Stef. Als je hem had geciteerd had ik ook 180 graden bijgedraaid. Mooi dat we alsnog gewonnen hebben, aan mij heeft het in iedergeval niet gelegen door inactiviteit.

Bedankt voor 't organiseren Loyd!

had die gisteravond nog gequote, maar dat was redelijk laat omdat ik tot half 8 in de les zat en nog moest koken toen ik thuis kwam dan.

maar was wel een leuke game, bedankt voor het organiseren :)
 
brb kloontje aanmaken

Dat is altijd srs permban en dan sta je ook dusdanig zo vermeld en kan een collega of ik zelf na als ik dit al lang weer vergeten ben na een melding je wederom permbannen. Goed dat je dat aanhaalt want dat is wel even belangrijk. Het spelletje spelen of niet spelen..
 
Dat is altijd srs permban en dan sta je ook dusdanig zo vermeld en kan een collega of ik zelf na als ik dit al lang weer vergeten ben na een melding je wederom permbannen. Goed dat je dat aanhaalt want dat is wel even belangrijk. Het spelletje spelen of niet spelen..

gaat wel allemaal heel serieus worden :(
 
Ik ben IN!!

Kan srs wel eens een afkick-dag gebruiken :o

Bedankt voor het organiseren Lloyd! En nogmaals, niet slecht voelen omwille van de geraden hint naar mijn rol; zo makkelijk was hij niet en dat zijn nu eenmaal de risico's van de rol ;)

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Lekker gespeeld Punjab!
Sorry Fitness voor mijn verdenkingen. Ik heb echt over de post heengelezen waar Jorgy verwees naar Stef. Als je hem had geciteerd had ik ook 180 graden bijgedraaid. Mooi dat we alsnog gewonnen hebben, aan mij heeft het in iedergeval niet gelegen door inactiviteit.

Bedankt voor 't organiseren Loyd!

Na die post was ik echt 100% zeker dat je cult was. Leek me ook zo overduidelijk voor de rest, maar wtf :p
 
Nou aan de andere kant zit ik er wel tegen aan te hikken. Kunnen er wel even over hebben.. Ik heb twee ideeën maar welke mij een keer leuk lijkt heeft een wat andere opzet. Geen idee of het werkt..
In het kort. Game is russisch roulette. In het dagverhaal zit een hint/raadsel die je die dag moet raden/gokken ipv stemmen. Hiermee kun je vrijstelling verdienen voor de avond bij een goed antwoord. In de avond gaan we gezellig russisch roulette spelen met de spelers die geen vrijstelling hebben verdiend. Tja zit de kogel in de kamer als jij aan de beurt bent BAM.. Je bent dood maar dan ook echt dood! Je hebt dan ook een ban voor het forum. Moet natuurlijk wel een spelletje blijven en zal geen permban zijn.:D Dit moeten we even bespreken, voor het effect moet minimaal een dag zijn imo en de shit is pas echt aan als het daadwerkelijk ergens over gaat. Een game met consequenties, alleen voor echte mannen en vrouwen!:)
Kan je met een ban wel nog lezen?

Zou toch jammer zijn als je de rest van de game ook niet meer zou kunnen volgen.

Vind het idee wel tof. Misschien kijken of je er een wat actiever spelelement in kan stoppen. Nu hoef je in principe als speler niks te doen.
 
Wel even linkje plaatsen hier als nieuwe game gaat beginnen.
Ik ben wel in... Hoewel een dag zonder DBB :haar:
 
In, kom maar op met die ban
 
Kan je met een ban wel nog lezen?

Zou toch jammer zijn als je de rest van de game ook niet meer zou kunnen volgen.

Vind het idee wel tof. Misschien kijken of je er een wat actiever spelelement in kan stoppen. Nu hoef je in principe als speler niks te doen.

Je hoeft elkaar niet verdacht te lopen maken idd maar zoeken naar de hints veranderd niet, het zal wat minder tijd vergen in het topic en zoek je een dag niet actief naar de hint omdat je druk bent, dan kun je de gok nemen dat je die dag geen kogel in je kamer hebt.
Je kan wel lezen met een ban, gewoon als bezoeker.
 
Thanks man :D

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Waarom ik Jorgy op at kwam puur door de eerste hint die ik kreeg over het meisje. Na beetje Googlen kon ik hem oplossen en moest ik dus wel voor deze belangrijke rol uit het goede kamp gaan..

Als de cults nou subtieler hadden laten weten dat ze bij mij hoorden dan was het wellicht anders gelopen..
Eerste pot was ik ook wolf en ging het super goed.

Ik heb de game als buitenstaander goed kunnen volgen, de fout ligt niet bij de cults maar bij jou. Cults laten eigenlijk zelden subtiel weten aan de wolf dat ze bij hem horen. Als wolf moet je gewoon elke nacht er één burger zien uit te vissen wat eigenlijk niet zo heel moeilijk is.
 
Ik heb de game als buitenstaander goed kunnen volgen, de fout ligt niet bij de cults maar bij jou. Cults laten eigenlijk zelden subtiel weten aan de wolf dat ze bij hem horen. Als wolf moet je gewoon elke nacht er één burger zien uit te vissen wat eigenlijk niet zo heel moeilijk is.

hoewel ik in al die spellen die ik al gespeeld heb nog NOOIT cult/wolf ben geweest (mathematisch kan dat inderdaad bijna niet :p ), lijkt het mij makkelijker gezegd dan gedaan om elke nacht een burger te vinden...
 
hoewel ik in al die spellen die ik al gespeeld heb nog NOOIT cult/wolf ben geweest (mathematisch kan dat inderdaad bijna niet :p ), lijkt het mij makkelijker gezegd dan gedaan om elke nacht een burger te vinden...

Er is elke nacht wel één persoon waarvan je denkt, die is burger. Het enige waar ik als wolf wat rekening mee zou houden is de inactievere spelers eruit te spelen voor de actieve.

Vincenzio heeft trouwens eens 7 of 8 keer op rij een burger gedood 's nachts.

Ik ben ook nog nooit wolf geweest en zelf maar één keer cult als ik me niet vergis :(
 
Je hoeft elkaar niet verdacht te lopen maken idd maar zoeken naar de hints veranderd niet, het zal wat minder tijd vergen in het topic en zoek je een dag niet actief naar de hint omdat je druk bent, dan kun je de gok nemen dat je die dag geen kogel in je kamer hebt.
Je kan wel lezen met een ban, gewoon als bezoeker.
Wel verhaaltjes schrijven hoor. Niet je er te makkelijk vanaf maken. :)


Fitness Beginner zei:
hoewel ik in al die spellen die ik al gespeeld heb nog NOOIT cult/wolf ben geweest (mathematisch kan dat inderdaad bijna niet :p ), lijkt het mij makkelijker gezegd dan gedaan om elke nacht een burger te vinden...
Dacht ook altijd dat het moeilijk zou zijn, maar ben zelf recent wolf geweest en ik vond het betrekkelijk gemakkelijk.
Je weet namelijk iets dat de andere spelers niet weten (namelijk wie de wolf is).

Ik had na de eerste dag al vier zekere burgers staan en kwamen er elke dag een paar bij. Noemt iemand jouw naam als eventuele optie is hij sowieso geen cult. Stemt iemand heel vroeg of trekt hij de kar dan is hij dat waarschijnlijk ook niet.
Denk dat ik op die manier lang door had kunnen spelen zonder een cult te pakken.
 
Als ik de wolf ben stem ik ook altijd vroeg.
Ik stem altijd vroeg, dus wil niet ineens terughoudend zijn als ik wolf ben :cool:
 
Back
Naar boven