AndroidHealthClinic

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lloydatoni

Colossal Veteran
Relnicht
10 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2011
Berichten
13.529
Waardering
7.361
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Hoi, ik ga na de 2 eerdere spellen een spel weer organiseren, zit toch de hele dag werkloos thuis #yolo en zo voel ik me een nuttige inbreng in de maatschappij denk ik. Heb nog geen idee voor een verhaal maar indien dat komt of inbrengen dan hoor ik het wel van jullie, Dit topic is om het aantal deelnemers te peilen voor het spel en indien het zover is het dan ook daadwerkelijk te spelen.

XXX en geef je snel op

Een normaal weerwolf spel dus geen gedoe met 3 verschillende kampen etc helaas :(

Regels lijken me ook wel al duidelijk onder ons.

Rollen


Cultkamp:

De weerwolf: Gevreesd door de burgers en geliefd door de cults mag deze elke nacht iemand verslinden volgens de normale regels, de wolf zal mij een naam door sturen naar de spelleider. Deze zal kijken of de kill door kan gaan in verband de inspraak van de jager en we kunnen weer verder.

De cults Weten wie de cults en de wolf zijn, maar de wolf weet niet wie de cults zijn.

Het goede kamp

Burgerrol Heeft geen speciale krachten maar is een waardevolle toevoeging aan het spel door elke dag de kans te krijgen door middel van stemming de wolf uit het dorp te krijgen.

Het meisje Mag elke nacht gluren naar de wolf waardoor zij een hint krijgt over de wolf maar de wolf ook over haar.

De jager Mag elke nacht een burger beschermen, en (let op let op, dit is nieuw enzo) elke oneven nacht op pad gaan om de wolf te proberen killen. Hij heeft echter ook de keuze om iemand deze nacht te beschermen waardoor hij niet op pad mag gaan om iemand te killen. Oneven nacht gaat overigens pas in in nacht 3.

De gek Door middel van kop of munt zal bepaald worden of hij denkt een jager of een meisje te zijn, zeer komisch natuurlijk voor iedereen behalve voor de gek zelf na afloop ^^.

Neutraal

De burgermeester Deze zal in plaats van een stemming wie er uit moet de eerste dag gekozen worden door het volk nadat de spelleider de rol verdeling al heeft gegeven.

Dus in de eerste dag zal er worden gestemd wie er de burgermeester zal worden in plaats van iemand weg te stemmen. De rolverdeling is al gemaakt die dag en er is dus een kans dat de dubbele stem naar een cult, wolf of burger kan gaan.

Winconditie

Wanneer de wolf dood is overwinnen de burgers, wanneer de cults een meerderheid behalen de Cults en Wolf.

Eerdere spellen door mij georganiseerd :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-24-beloofde-land-351413/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-16-anschlus-oder-der-untergang-woii-343220/

Deelnemers:

1 Stefanovich wolf
2 Diaephi Burger
3 Punjab jager
4 Tremendes Burger
5 Jorgyboy meisje
6 orgineel cult
7 sanca cult
8 Jaap Ja Burger
9 HillR cult
10 ImbaAtwork Burger
11 Penose cult
12 Fitness Beginer Burger
13 FabulaActaEst Gek
14 Pleurklaat Burger
15 Krimlo Burger
16 Alley Cat Burger

Inschrijving zal stoppen om 12 uur dus tot die tijd kan er nog ingeschreven worden
 
Laatst bewerkt:
in

heb wel een idee, iets met een dorp vol vikingen met baarden. Maar 1 iemand is geen echte viking en heeft een nep baard (de wolf). Verder kun je het zelf uitwerken.

Natuurlijk dient '' de sanca'' ook een rol te zijn , de burgemeester oid
 
in

heb wel een idee, iets met een dorp vol vikingen met baarden. Maar 1 iemand is geen echte viking en heeft een nep baard (de wolf). Verder kun je het zelf uitwerken.

Natuurlijk dient '' de sanca'' ook een rol te zijn , de burgemeester oid

Dat kan ik beter aan sanca overlaten met organiseren, weet zelf amper wat over het walhalla
 
Pokemon of Piraten is cool, rest ken ik niet...
 
zolang ik maar wederom zombie wolf word, beste rol ooit
 
In !

in

heb wel een idee, iets met een dorp vol vikingen met baarden. Maar 1 iemand is geen echte viking en heeft een nep baard (de wolf). Verder kun je het zelf uitwerken.

Natuurlijk dient '' de sanca'' ook een rol te zijn , de burgemeester oid

Dat zou epic zijn :roflol:

Dat kan ik beter aan sanca overlaten met organiseren, weet zelf amper wat over het walhalla

Ik weet zelf amper iets van het organiseren :o
 
Kunnen we niet een x wat geks doen... Smurfen ofzo? Of ben ik nou weer te sentimenteel? Gargamel en smurfin etc. Past wel mooi qua verhaallijn denk ik zo :dunno:
 
Back
Naar boven