XXL Nutrition

Breaking News Weerwolf game 30: Dood en verderf in Modsbroek. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

toen ik de wolf was was het spel al na 2 dagen afgelopen :(

omdat ik de vampierkoning had gekilld en de belangrijkste burgers XD
 
toen ik de wolf was was het spel al na 2 dagen afgelopen :(

omdat ik de vampierkoning had gekilld en de belangrijkste burgers XD

xD xD xD xD

Iemand die nog een game wil hosten nu, terwijl Tremendes even de laatste details voor zijn zonder twijfel fan-tas-tische game uitwerkt?
 
Ik zou het ook wel willen doen, maar ik kan geen verhalen schrijven.
 
toen ik de wolf was was het spel al na 2 dagen afgelopen :(

omdat ik de vampierkoning had gekilld en de belangrijkste burgers XD
Die herinner ik me ook nog wel ja. :D

Was ook wel een mooi concept trouwens. Maar Woopy is tegenwoordig allemaal druk met werken enzo. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Ik zou het ook wel willen doen, maar ik kan geen verhalen schrijven.
Tuuurlijk kan je dat.

Al begrijp ik dat het op je telefoon moeilijk is.

Ik heb voorlopig ook geen tijd helaas. Heb meeste dagen tijd zat om te spelen, maar hele verhalen schrijven op het werk is toch weer iets anders.
 
Nee kan ik echt niet.. kijk mijn posts is zelfs als ik in discussie ben is het max 3 regels :)


Mijn scriptie was ook een hel
 
Mijn scriptie ook, en ik vind schrijven juist heel leuk. Ik ging wat te vaak off-topic en was te weinig inhoudelijk (niet saai genoeg dus ...).

Dacht eigenlijk dat jij altijd op je telefoon speelde, daar kan ik ook niet meer dan drie zinnen op typen.
 
niks ervan een ban als je eruit gaat, ben gvd al 2 games als eerste eruit gestemd

dbb is my life <3
 
Ik heb de game als buitenstaander goed kunnen volgen, de fout ligt niet bij de cults maar bij jou. Cults laten eigenlijk zelden subtiel weten aan de wolf dat ze bij hem horen. Als wolf moet je gewoon elke nacht er één burger zien uit te vissen wat eigenlijk niet zo heel moeilijk is.

Geef veel gamerep aan de wolf zodat hij weet dat je bij hem hoort bijvoorbeeld. Eerste keer dat ik WOLF was, speelde ik me beste pot ooit. Dus het ligt maar net aan het spel ;)

Maargoed het is jammer :)
 
Geef veel gamerep aan de wolf zodat hij weet dat je bij hem hoort bijvoorbeeld. Eerste keer dat ik WOLF was, speelde ik me beste pot ooit. Dus het ligt maar net aan het spel ;)
Legendarische game van Whami met zo'n 20 pagina's erbij per dag. Bijna niet bij te houden echt.

Ik was toen cult, wel wat angstige momenten gekend. Maar we haalden het. :cool:
 
Legendarische game van Whami met zo'n 20 pagina's erbij per dag. Bijna niet bij te houden echt.

Ik was toen cult, wel wat angstige momenten gekend. Maar we haalden het. :cool:

Die ja, mooiste pot ooit voor mij :cool: Ging je even trainen, moest je gelijk 25 pagina's bijlezen :P
 
Geef veel gamerep aan de wolf zodat hij weet dat je bij hem hoort bijvoorbeeld. Eerste keer dat ik WOLF was, speelde ik me beste pot ooit. Dus het ligt maar net aan het spel ;)

Maargoed het is jammer :)

Ik ga gewoon altijd de posts af als ik karma geef dus ik kies er nooit bewust personen uit, ergens vind ik het wel spelvervalsing als je zo duidelijk iemand laten weten dat je cult bent.
 
Ik ga gewoon altijd de posts af als ik karma geef dus ik kies er nooit bewust personen uit, ergens vind ik het wel spelvervalsing als je zo duidelijk iemand laten weten dat je cult bent.

idd door karmaberichten mag niks duidelijk worden
 
Mijn scriptie ook, en ik vind schrijven juist heel leuk. Ik ging wat te vaak off-topic en was te weinig inhoudelijk (niet saai genoeg dus ...).

Dacht eigenlijk dat jij altijd op je telefoon speelde, daar kan ik ook niet meer dan drie zinnen op typen.

Vaak ja, maar vaak zit ik ook op kantoor op de PC.
 
Back
Naar boven