Doen man
Denk dat ik die site sowieso wel es maak, eventueel dan zonder moderator die zelf kan meespelen maar die dan nog steeds verhalen schrijft, en inclusief een klein forum, maar dan is het nog maar de vraag of iedereen wel weg wil van DBB voor het spel. Zal sowieso niet meteen klaar zijn, dus doe nog maar even verder op de traditionele manier![]()
En de karma dan?![]()
Snap niet dat Tremendes zomaar het plan van Woopy afschiet?
Tremendes, jij wou toch wel eens verhalen schrijven, maar niet de stemmen tellen en rollen verdelen en shit? Dan is dit toch je kans?
Woopy zijn site doet het werk, jij krijgt elke avond de stemmen door, wie doodgaat en wie leeft en dan schrijf jij er een mooi verhaal rond.
---------- Toegevoegd om 09:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------
Om eerlijk te zijn, heb ik volgende week waarschijnlijk wel tijd om een game te organiseren.
Zin is wat anders, maar nu ik tijd heb, kan ik er maar beter gebruik van maken.
Ga dan wel of Tremendes, of Nicky vragen om verhalen voor me te schrijven. Vorige keer dat ik organiseerde kreeg ik niet echt een compliment over men stijl van schrijven, dus dat zal ook wel iets betekenen
Probleem is alleen dat we dan ineens twee spelers verliezen ... .
@Nicky: mijn hints waren vorige keer niet goed en vaak te gemakkelijk, dus daar moeten we wel nog iets op vinden als we het doen.
Dus Tremendes of Nicky, zeg het maar.
Nee man de verhalen zijn juist het leukst..
zoals ik eerder al schreef: ik wil best die verhalen schrijven.
Ik heb echter nog te weinig inzicht in het spel dus heb strategische hulp nodig.
Op mijn aanbod om als secretaresse te funtioneren en me te mogen commanderen is echter niemand ingegaan.
Ik zal heel braaf luisteren hoor
Wie durft?
Kunnen we iets combineren Wauter?
(en HillR...ja ik begreep echt niet dat niet meer mijn Hhints richting jou deden oppakkenik vond dat je me nog lang liet meespelen)
Ik was bang dat je me gevonden had uit de hints toen ik één van de nachten geen hint over jou kreeg. Maar je was 't blijkbaar vergetenToen je nooit richting mij kwam zag ik de noodzaak ook niet om je op te eten haha.
Wat voor hints kreeg je over mij?
Wist je al wel dat ik het was direct dan?
En diahia kun je de privé hints nog uitleggen?
Ben wel benieuwd namelijk
Wat voor hints kreeg je over mij?
Wist je al wel dat ik het was direct dan?
En diahia kun je de privé hints nog uitleggen?
Ben wel benieuwd namelijk