MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Bezoekers in dit topic

De rollen zijn verdeeld, PM's volgen
 
Alle rollen zijn weggeven, als je geen PM hebt gekregen stuur mij dan even een PM ! Het openingsverhaal volgt.
 
Iedereen bedankt die op mij gestemd heeft. Moet ik dat stadje weer een naam geven of hoe zit dat deze game?
 
Startverhaal

Origineel is hardop na aan het denken, wat zou Ragnar van plan zijn. Het is slechts 2 dagen geleden dat ze in Wescoïtus aangekomen zijn. Heden morgen heeft er een bloedige strijd plaatsgevonden bij een nabij klooster, Lindisfarne. De groep woestelingen heeft hier een mooie buit gemaakt. Echter de dood van Markrot speelt nog steeds in hun hoofden, er bevinden zich zeker verraders in hun midden.

Sanca strompelt wat door het dorp, ook deze strijd heeft weer zijn tol geëist op zijn knieën. Drie man tegelijk kwamen op hem af, hij wierp ze van zich af alsof het kinderen waren, waarna het een groot bloedbad werd. Hij vraagt zich af of er ooit verhalen over hem geschreven zullen worden ? Herinneringen die op papier komen, die veranderen in legendes en hierna vervagen in mythes. Hij heft zijn baard omhoog, vast wel!

De vrouw in hun midden zit angstig in een hoekje van haar tentje. Haar hoofd staat op springen, meerdere gedachtes en persoonlijkheden kruisen elkaar. ''Zouden ze het al doorhebben dat ik vrouwelijk ben?'' fluistert ze tegen zichzelf, terwijl ze een van haar vieze gele nagels eraf bijt. Verbaasd voelt ze aan haar kin, nee, nog steeds geen baardgroei. Terwijl ze in slaapvalt hoort ze buiten haar tent een geluid, verschrikt kijkt ze op. Maar het was slechts een kat die voorbij kwam. Wat een geluk.

Goldberg, Nicky en MMAjunkie zitten rondom het kampvuur. Goldberg is duidelijk de leider in het gesprek, ondanks zijn gebrek aan ervaring meent hij helemaal het mannetje te zijn. Nicky walgt hier zichtbaar van, ook MMAjunkie heeft er wel zijn mening over, ''nog geen broek versleten en hij meent al dat hij Thor evenaart, wat een grap''.

Ragnar roept zijn mannen bij elkaar en spreekt ze ferm toe. Hij vertelt over de heroïsche daden van enkelen bij het overnemen van het klooster. Maar haakt kort nog even in op de verrader in hun midden. Hij geeft aan dat er vanaf nu een stemming zal zijn, tot aan 23:00 uur de volgende dag, waarna ze de verrader zullen executeren ! Punjab joelt als een beer, hij weet wat hij moet doen en is er klaar voor !

http://www.youtube.com/watch?v=UmT94srJDCM


Het is dag tot maandag 23:00 (gewijzigde tijd) ! Via een naam dikgedrukt in een post geef je je stem aan, je laatste ongewijzigde stem telt
 
Leuk verhaal Diaephi!

Ik zie geen hints haha.. Maar leg ook nog niet zo gauw links.. Ben ik nog te noob voor denk ik.
Zal me er morgen op de pc even wat in verdiepen!
 
Morgen heb ik een late dienst en ben ik in theorie om 23:00 klaar met werken, verhaal zal dus iets later zijn als jullie gewend zijn.
 
De vrouw is in dit spel de wolf dus.

Het lijkt me dan dat we Sanca, Goldberg, Nicky en MMAjunkie door kunnen strepen als wolf aangezien deze volgens het verhaal iets anders aan het doen zijn dan "angstig in een hoekje van haar tentje" zitten.

Hebben we voor de stemming van dag 1 niks aan, maar toch.
 
Dat klooster waar het filmpje over gaat is de eerste keer dat ze in engeland aankomen.
het kan dus iemand zijn die voor de eerste keer meedoet die markrot heeft vermoord
 
Dat klooster waar het filmpje over gaat is de eerste keer dat ze in engeland aankomen.
het kan dus iemand zijn die voor de eerste keer meedoet die markrot heeft vermoord

Doe jij niet voor de eerste keer mee?
 
Back
Naar boven