XXL Nutrition

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

diaephi

Gargantuan Beast
Lid geworden
14 jun 2012
Berichten
27.362
Waardering
6.350
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
16%
Bij deze mijn eerste game, zal ff wennen worden maar doe mijn best :) verhalen kunnen op wat rare tijden gepost worden door mijn diensten, maar dit zullen jullie maar voor lief moeten nemen. Verhaal is gebaseerd op de serie Vikings. Hints zullen hier los van staan waardoor voorkennis niet nodig is.

Het spel zal volgens het normale spelprincipe plaatsvinden.

Aankomende zaterdag zullen de rollen verdeeld worden, op zondag vind de eerste stemming plaats.

Ik ben niet verantwoordelijk voor enige historische incorrectheden ( zo is de persoon op de eerste afbeelding bijvoorbeeld 30 centimeter groter als Markrot ) in de verhalen.

Beginverhaal
Het is het jaar 793 na Christus. Een groep woeste mannelijke vikingen onder leiding van Earl Ragnar Lothbrok is geland in Wescoïtus, wij noemen dit hedendaags Engeland. Deze vikingen zijn hier met hun immense drakenboten aan land gekomen met slechts 1 doel, het plunderen van kloosters om zo rijkdommen mee te kunnen nemen naar hun eigen land. Echter onder de vikingen bevinden zich enkele verraders welke eigenlijk liever zouden willen samenspannen met de vijand, koning Ecbert, de koning van Wescoïtus. Ook bevind er zich een viking in hun midden welke daadwerkelijk samenspant met de vijand, deze viking is dan ook niet bebaard, en al helemaal geen man, deze '' viking'' is een vrouw en zal er alles aan doen om de groep van Ragnar van binnenuit kapot te maken. Nadat er op een grauwe morgen een viking genaamd Markrot gekruisigd werd aangetroffen, begon de groep onraad te ruiken. '' Er is een verrader onder ons'' riep Ragnar uit volle borst. '' Elke avond zal een stemming gehouden worden waarna executie zal volgen, deze verrader zal bloeden ! ''.

De vrouw hoort dit allemaal rustig aan, zij weet ook wel dat ze steun heeft in de groep en dat ze niet zomaar zal sterven.


Athelstan-650x485.jpg



De Rollen
Cultkamp:

De weerwolf ( De vrouw) : Gevreesd door de burgers en geliefd door de cults mag deze elke nacht iemand verslinden volgens de normale regels, de wolf zal mij een naam door sturen naar de spelleider. Deze zal kijken of de kill door kan gaan in verband de inspraak van de jager en we kunnen weer verder.

De cults ( de verraders) Weten wie de cults en de wolf zijn, maar de wolf weet niet wie de cults zijn.

Het goede kamp

De burgemeester Ragnar

De burgemeester behoort tot het goede kamp. Zijn stem telt dubbel en zal bij een eventuele gelijkspel de doorslag geven.

Burgerrol ( Vikingen) Heeft geen speciale krachten maar is een waardevolle toevoeging aan het spel door elke dag de kans te krijgen door middel van stemming de wolf uit het dorp te krijgen.

Het meisje (de fag) Mag elke nacht gluren naar de wolf waardoor zij een hint krijgt over de wolf maar de wolf ook over haar.

De jager ( De Sanca) Mag elke nacht een burger beschermen.

De kontbonkers (adam & eva) Zijn beide goed en mogen met elkaar over het spel PM'en, kennen dus elkaars identiteit.

De geheime goede rol

De geheime slechte rol

Uiteraard zijn deze geheim :)






Winconditie

Wanneer de wolf dood is overwinnen de burgers, wanneer de cults een meerderheid behalen de Cults en Wolf.


Regels
1. Dag duurt vanaf 10:00 tot 22:00 's avonds. Gedurende die tijd kunnen dorpsbewoners overleggen en dienen zij stemmen uit te brengen op de voor hen meest verdachte persoon (of juist door de war te schoppen). Na 22:00 mag er niet meer gestemd worden en ik tel de stemmen. De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGE-EDITE post voor 22.00 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd. Wanneer je een stem wilt wijzigen ben je dus geacht om in een nieuwe post een naam neer te zetten, om te voorkomen dat niemand ziet dat je switcht en om te telling voor mij duidelijker te maken. Na de telling zal ik de uitslag van de stemming met een verhaal bekendmaken. Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.
2. De nacht duurt van 22:00 tot 10:00 's ochtends. Gedurende deze tijd kan de wolf zijn slachtoffer kiezen en kunnen de heks, het meisje, de slet en de jager hun powers uitoefenen door mij te PM'en. Deze spelers worden in het bijzonder verzocht actief te zijn rond deze periode, aangezien dit de belangrijke rollen zijn en zij flinke invloed op het spel uitoefenen.
3. Alleen de cultisten én Adam&Eva mogen elkaar over het spel PM'en. Andere spelers mogen GEEN contact met elkaar hebben over het spel, ook niet via karmaberichten of whatnot. Dit zou jammer zijn dus doe dit aub. niet.
4. Mensen die niet meedoen met het spel en mensen worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is.
5. Mensen die dood zijn gegaan in het spel mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de levende spelers over het spel. Dood is dood, en het is erg hinderlijk als een dode speler toch leuk denkt te zijn en mee te stemmen. Dit is NOT DONE.
6. Hou je aub. aan de regels uit sympathie voor mij die er veel werk in steekt, en andere spelers die plezier aan het spel beleven!!!
7. Het is eenieder verplicht om actief mee te doen aan het spel, inactief spelen kan leiden tot eenvoudige hints naar je rol om zo een voordeel te creeeren voor de tegenstander, doe dit je medespelers dus niet aan.

De hints:

In de verhalen kunnen hints staan naar zowel goede als slechte rollen. Deze zullen evenredig verdeeld worden. De hints kunnen terugslaan op Noorse mythologie, youtube clips, of op het persoonlijke leven of DBB leven van bepaalde members.

Spelers :

1. Stefanovich, Dood wolf nacht 2
2. Hill R
3. Punjab, dood wolf nacht 3
4. Nicky CF dood door wolf nacht 4
5. MMA junkie
6. lloydatoni dood door wolf nacht 4
7. penose
8. Jorgyboy
9. Alleycat
10. Wauter
11. Imbaatwork dood door wolf nacht 5
12. Tremendes Dood door geheime slechte rol
13. Pleurklaat, Dood intermezzo
14. Goldberg 1987 Dood door stemming dag 2
15. Jimbooo, Dood door stemming dag 3
16. Fabula acta est dood door stemmign dag 5
17. Tub, dood dag 1
18. Origineel Dood door stemming dag 4
19. Sanca, Dood nacht 1

Verhalen :

dag 1 :
 
Laatst bewerkt:
Yup in! :cool:

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Wie maakt de vertaling eigenlijk? :D

Ouwieje kerel asse neat oppas goei ich geliek 5 hints in het ierste verhaal die noa dich wieze gek !
 
:roflol:

Zo ga ik natuurlijk nooit nog een x winnen..
 
Niet teveel vrouwen, dan wordt het weer zo'n vreemde game omdat alle mannen niet op de vrouwen gaan stemmen :o
 
ik volg, ik snap er nog te weinig van om mee te doen ;)
(adam en eva kan ik bv niet plaatsen)

Het is echt niet moeilijk Nicky, meedoen leer je meer van dan als een derde volgen. Ik spreek uit ervaring.

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

:roflol:

Zo ga ik natuurlijk nooit nog een x winnen..

Forumgame 32:

Limburgers versus Hollenjers, de strijd over de vasteloavendj
 
oké, oké ik doe mee.
Verdorie, uit ervaring leer je meer dan observatie, ja zo lul je me wel makkelijk om dat is terugpakken met mijn eigen woorden.

En Pun: geniet dan maar van het achterbakse van meiden onder elkaar :D

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Het is echt niet moeilijk Nicky, meedoen leer je meer van dan als een derde volgen. Ik spreek uit ervaring.

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------



Forumgame 32:

Limburgers versus Hollenjers, de strijd over de vasteloavendj

haha als ik hem deze ronde snap, schrijf ik de volgende wel.
Titel klinkt al goed!
 
oké, oké ik doe mee.
Verdorie, uit ervaring leer je meer dan observatie, ja zo lul je me wel makkelijk om dat is terugpakken met mijn eigen woorden.

En Pun: geniet dan maar van het achterbakse van meiden onder elkaar :D

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------



haha als ik hem deze ronde snap, schrijf ik de volgende wel.
Titel klinkt al goed!

Zijn dat jouw woorden ja ;p ?
 
Niet teveel vrouwen, dan wordt het weer zo'n vreemde game omdat alle mannen niet op de vrouwen gaan stemmen :o

Pussy... onzin dit :P

In eerste game vrat de wolf mij de eerste nacht op. In tweede game stemde iedereen zowat op mij, werd ik net op laatste moment gered.. pakt de wolf me alsnog :mad:
 
Kan ik van alle medespelers alvast de FB pagina hebben ? Voor het geval we gaan culten
 
Pussy... onzin dit :P

In eerste game vrat de wolf mij de eerste nacht op. In tweede game stemde iedereen zowat op mij, werd ik net op laatste moment gered.. pakt de wolf me alsnog :mad:

Komt door je Guns, ze zijn gewoon bang voor je :P

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:35 ----------

Kan ik van alle medespelers alvast de FB pagina hebben ? Voor het geval we gaan culten

Subtiele poging tot grooming? :eek:
 
Kan ik van alle medespelers alvast de FB pagina hebben ? Voor het geval we gaan culten

Het vergaren van likes op je facebook pagina middels deze game is verboden
 
https://www.facebook.com/bodybuilder.kelvin

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

oké, oké ik doe mee.
Verdorie, uit ervaring leer je meer dan observatie, ja zo lul je me wel makkelijk om dat is terugpakken met mijn eigen woorden.

Geen idee waar dat "rep" voor staat maar iedereen doet het :p
 
Back
Naar boven