MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha zat ik toch goed....
 
Had eigenlijk verwacht dat Wauter de wolf was... Leuke pot Deaphi, thx voor het organiseren.

In bij de volgende game :cool:
 
Op het laatst zag je wel dat Wauter slecht was, trok vreemde conclusies :)
 
Merde. Jammer Hill, we waren er dicht bij!

Dichter dan veel mensen dachten in het begin van de game, nadat de cults al vrij snel Tub en Goldberg waren verloren. Toch beetje dikke vinger naar hen ;)

Voor de rest goed gespeeld van HillR! Moet zeggen dat ik Fabula en ik in het begin gevloekt op je hebben, weet ondertussen niet meer goed waarom maar moet toegeven dat je op het laatste erg goed hebt gespeeld. In het begin dachten we dat je wat teveel op de voorgrond kwam en te vaak verwees naar Nicky, terwijl daar al zeker van was dat ze goed was. Achteraf is dat dus niet slecht uitgedraaid, kudo's :)

Wauter; jammer inderdaad dat je niet meeging op Penose, maar jou valt ook weinig te verwijten. Je hebt het goed gespeeld, al heb ik vorige week woensdag al wel tegen Diaephi gezegd dat ik wist dat jij de geheime slechte rol was ;)

Ally; ook props voor jou man! Zelfs met er in de eerste ronde 2x niet te stemmen op cults, kregen we je er niet uit! Mooi hoe je dat hebt kunnen houden. Twijfelde je trouwens echt aan HillR nadat ik op haar stemde? Was het beste dat ik kon bedenken toen :o

En Goldberg; niet te slecht voelen dat je er snel uit lag bro. Als cult spelen is niet altijd even gemakkelijk en zeker niet als het je eerste game is. Volgende keer zal het wel beter gaan!


Thanks Diaephi voor te organiseren trouwens!
 
Op het laatst zag je wel dat Wauter slecht was, trok vreemde conclusies :)

Ja, cults gaan nooit ff de wolf vermelden in de stemming maar ik moest iemand zwart maken. Alley overtuigen dat MMAjunkie de wolf was moest ik niet aan beginnen.
 
Damn wauter, wat kun jij liegen en draaien, jij moet advocaat worden! :p

Anyways, het meisje, verdomd moeilijke rol zeg, die hints die ik kreeg, kun jij zei uitleggen Diaphi?

Ik kreeg eerst een hint die leidde naar een of ander geloof (universelegestalttheorie) waarna ik wat ging googlen en dacht dat het Punjab moest zijn (posts in filosofie topic)
Tweede hint was Nobelprijswinnaar, daar kon ik niet uitkomen, en twee dagen later, mede door het stemgedrag van Origineel dacht ik Nobelprijswinnaars doen meestal iets origineels ---> fail.. (sorry bro)
Verder nog de woorden 'Rat Eh' en 'El Let Hi I'
Van het laatste maakte ik 'Hill eet I' dus ik switchte naar Hill, op goed geluk :D
En één dag schijnbaar vergeten hint te vragen.

Anyways, zeer spannend spel, Diapy bedankt voor organiseren, was echt een leuke eerste keer!
Wauter goed gespeeld, en Hill ook, wel wat op de achtergrond, maar is wel de handigste techniek voor een wolf:D

En Alleycat, jezus je maakte het ons wel lastig :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Ja, cults gaan nooit ff de wolf vermelden in de stemming maar ik moest iemand zwart maken. Alley overtuigen dat MMAjunkie de wolf was moest ik niet aan beginnen.

Ja je deed het nog aardig, was ook geen commentaar ;)
 
Wauter; jammer inderdaad dat je niet meeging op Penose, maar jou valt ook weinig te verwijten. Je hebt het goed gespeeld, al heb ik vorige week woensdag al wel tegen Diaephi gezegd dat ik wist dat jij de geheime slechte rol was ;)

De geheime rol was serieus vermoeiend, had ik geweten dat we na tub en goldberg nog twee cults hadden had ik gewoon penose eruit moeten stemmen maar wie cult was en hoeveel wist ik niet. Hoe wist je dat ik de geheime rol was, mijn hints naar hillR toe?

Ally; ook props voor jou man! Zelfs met er in de eerste ronde 2x niet te stemmen op cults, kregen we je er niet uit! Mooi hoe je dat hebt kunnen houden. Twijfelde je trouwens echt aan HillR nadat ik op haar stemde? Was het beste dat ik kon bedenken toen :o

Alley is gewoon niet te kloppen, heb er al twee keer mijn tanden op stuk gebroken. De derde keer zal het lukken!

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Damn wauter, wat kun jij liegen en draaien, jij moet advocaat worden! :p

Anyways, het meisje, verdomd moeilijke rol zeg, die hints die ik kreeg, kun jij zei uitleggen Diaphi?

Ik kreeg eerst een hint die leidde naar een of ander geloof (universelegestalttheorie) waarna ik wat ging googlen en dacht dat het Punjab moest zijn (posts in filosofie topic)
Tweede hint was Nobelprijswinnaar, daar kon ik niet uitkomen, en twee dagen later, mede door het stemgedrag van Origineel dacht ik Nobelprijswinnaars doen meestal iets origineels ---> fail..
Verder nog de woorden 'Rat Eh' en 'El Let Hi I'
Van het laatste maakte ik 'Hill eet I' dus ik switchte naar Hill, op goed geluk :D
En één dag schijnbaar vergeten hint te vragen.

Anyways, zeer spannend spel, Diapy bedankt voor organiseren, was echt een leuke eerste keer!
Wauter goed gespeeld, en Hill ook, wel wat op de achtergrond, maar is wel de handigste techniek voor een wolf:D

En Alleycat, jezus je maakte het ons wel lastig :roflol:

Bij deze mijn oprechte excuses aan iedereen die ik heb zwart gemaakt en belogen, hou ik niet zo van maar ik hou nog iets meer van deze game te winnen :D
 
Ally; ook props voor jou man! Zelfs met er in de eerste ronde 2x niet te stemmen op cults, kregen we je er niet uit! Mooi hoe je dat hebt kunnen houden. Twijfelde je trouwens echt aan HillR nadat ik op haar stemde? Was het beste dat ik kon bedenken toen :o!
Het zette het me aan het denken omdat ik het zelf ook gedaan zou hebben waarschijnlijk.

Maar Wauter was zo fanatiek en actief (en trok inderdaad wat vreemde conclusies) op het laatst dat ik toch dacht dat hij de wolf was. Mede ook omdat ik dacht dat hij mij er lang in zou houden.
Realiseerde me ook pas later dat het 2 tegen 2 was in plaats van 3 tegen 1.

Van de vier overgebleven spelers was ik wel echt de minste deze game hoor. Eerste drie dagen waren een drama. Gelukkig nog wat kunnen revancheren daarna, mooi dat ik die kans nog kreeg.

Wauter, MMA en Hill alledrie echt goed gespeeld. Baalde vandaag wel af en toe dat Penose er niet meer bij was, dan wist ik zeker dat het goed zou komen. Kon MMA niet helemaal peilen (wist wel dat hij goed was, maar niet of hij wist dat ik goed was).

Diaephi bedankt voor het organiseren! Mag je zeker nog een keer doen ... :)
 
Het zette het me aan het denken omdat ik het zelf ook gedaan zou hebben waarschijnlijk.

Maar Wauter was zo fanatiek en actief (en trok inderdaad wat vreemde conclusies) op het laatst dat ik toch dacht dat hij de wolf was. Mede ook omdat ik dacht dat hij mij er lang in zou houden.
Realiseerde me ook pas later dat het 2 tegen 2 was in plaats van 3 tegen 1.

Van de vier overgebleven spelers was ik wel echt de minste deze game hoor. Eerste drie dagen waren een drama. Gelukkig nog wat kunnen revancheren daarna, mooi dat ik die kans nog kreeg.

Wauter, MMA en Hill alledrie echt goed gespeeld. Baalde vandaag wel af en toe dat Penose er niet meer bij was, dan wist ik zeker dat het goed zou komen. Kon MMA niet helemaal peilen (wist wel dat hij goed was, maar niet of hij wist dat ik goed was).

Diaephi bedankt voor het organiseren! Mag je zeker nog een keer doen ... :)

Ik redeneerde liever niet tegen je, daarom dat ik HillR had gehint dat ze afgelopen nacht voor jou moest gaan maar dat is er niet doorgekomen. Toen bleek dat ze voor penose was gegaan had ik nog twee opties jou op MMA laten stemmen maar daar was ik sowieso nooit in geslaagd of MMA op jou laten stemmen, was me bijna nog gelukt. In dat geval had HillR dan wel sowieso op MMA moeten stemmen wat aanvankelijk was gelukt. Heb nog heel ff met het idee gespeeld toen er echt geen beweging kwam in MMA om alle aandacht naar mij te trekken en jouw en MMA zijn stem op mij te zetten zodat ik en HillR op jou of MMA konden stemmen zodat dan HillR in de nacht dan de laatste burger kon pakken maar dat zou moeilijk geweest om in uitvoering te brengen.

Ik dacht overigens echt dat je mindere spel in het begin deel was van je strategie (tub en goldberg gingen er sowieso wel uit). In het begin probeer je nogal vaak om een beetje cultachtig te lijken zodat de wolf je niet echt pakt.
 
lolololol

Hahaha Hoe vaak was de dag nou echt om 22 uur voorbij? :P

Ik vond het een leuk spel, alleen even wennen de eerste keer. Ik kreeg het pas door toen ik er uit lag XD
 
Het zette het me aan het denken omdat ik het zelf ook gedaan zou hebben waarschijnlijk.

Maar Wauter was zo fanatiek en actief (en trok inderdaad wat vreemde conclusies) op het laatst dat ik toch dacht dat hij de wolf was. Mede ook omdat ik dacht dat hij mij er lang in zou houden.
Realiseerde me ook pas later dat het 2 tegen 2 was in plaats van 3 tegen 1.

Van de vier overgebleven spelers was ik wel echt de minste deze game hoor. Eerste drie dagen waren een drama. Gelukkig nog wat kunnen revancheren daarna, mooi dat ik die kans nog kreeg.

Wauter, MMA en Hill alledrie echt goed gespeeld. Baalde vandaag wel af en toe dat Penose er niet meer bij was, dan wist ik zeker dat het goed zou komen. Kon MMA niet helemaal peilen (wist wel dat hij goed was, maar niet of hij wist dat ik goed was).

Diaephi bedankt voor het organiseren! Mag je zeker nog een keer doen ... :)

Haha, ja ik had eerst wel de overtuiging dat je slecht was, omdat je zo expliciet vermeldde wie er goed was, om ons zo in te palmen.
Maar het is gelukt, yeeeaaaaa :D
 
Merde. Jammer Hill, we waren er dicht bij!

Dichter dan veel mensen dachten in het begin van de game, nadat de cults al vrij snel Tub en Goldberg waren verloren. Toch beetje dikke vinger naar hen ;)

Voor de rest goed gespeeld van HillR! Moet zeggen dat ik Fabula en ik in het begin gevloekt op je hebben, weet ondertussen niet meer goed waarom maar moet toegeven dat je op het laatste erg goed hebt gespeeld. In het begin dachten we dat je wat teveel op de voorgrond kwam en te vaak verwees naar Nicky, terwijl daar al zeker van was dat ze goed was. Achteraf is dat dus niet slecht uitgedraaid, kudo's :)

Wauter; jammer inderdaad dat je niet meeging op Penose, maar jou valt ook weinig te verwijten. Je hebt het goed gespeeld, al heb ik vorige week woensdag al wel tegen Diaephi gezegd dat ik wist dat jij de geheime slechte rol was ;)

Ally; ook props voor jou man! Zelfs met er in de eerste ronde 2x niet te stemmen op cults, kregen we je er niet uit! Mooi hoe je dat hebt kunnen houden. Twijfelde je trouwens echt aan HillR nadat ik op haar stemde? Was het beste dat ik kon bedenken toen :o

En Goldberg; niet te slecht voelen dat je er snel uit lag bro. Als cult spelen is niet altijd even gemakkelijk en zeker niet als het je eerste game is. Volgende keer zal het wel beter gaan!


Thanks Diaephi voor te organiseren trouwens!

Komt goed man! Thanks
 
Haha, wat een game..

Sorry Wauter, de hint naar Alleycat gisteren heb ik niet meegekregen.. Voor mij was het ook best moeilijk kiezen, jij kwam al heel snel op mij over alsof je bij mij hoorde.. Maar then again kwam Alley ook niet altijd even goed op mij over.. Dus vond het moeilijk kiezen.

Van Penose wist ik zeker dat ik goed zat, dus ben voor safety gegaan..

Vond het wel awesome hoe je met theorieën kwam wauter.. Heb echt genoten van je posts haha!

Het leek me in eerste instantie verschrikkelijk om wolf te zijn, maar eigenlijk is het best leuk! Alhoewel je wel nagelbijtend de dag afwacht of ze er achter komen..


Pff je hebt het goed gedaan. Geen moment in mijn hoofd gehaald dat jij de wolf zou zijn.
 
Ogen openen kan helpen :P

---------- Post added at 16:00 ---------- Previous post was at 15:59 ----------



Check karma


---------- Post added at 16:33 ---------- Previous post was at 16:00 ----------



Heb er toevallig 2 gesloopt deze week :P

---------- Post added at 16:34 ---------- Previous post was at 16:33 ----------

Ik heb mijn stem klaar:

Wauter

Oja, de geheime slechte rol kon dus 1 kill maken, dit heeft wauter gedaan

de geheime goede rol kon iemand in bescherming nemen van de dood, deze naam mocht hij ten alle tijden wijzigen totdat zijn kracht gebruikt was. Punjab mocht zelfs zichzelf beschermen

Verdomme, dan was ik voor niets naar Imba geswitched XD Bij mijn eerste stem op Wauter zat ik dus helemaal niet verkeerd :P.

---------- Post added at 23:35 ---------- Previous post was at 23:06 ----------

Next game sowieso IN
 
Haha, ja ik had eerst wel de overtuiging dat je slecht was, omdat je zo expliciet vermeldde wie er goed was, om ons zo in te palmen.
Maar het is gelukt, yeeeaaaaa :D
Werk altijd een beetje door eliminatie. Noteer wie goed zijn en dan blijven anderen over. Zolang er een jager is, is dat bovendien niet zo gevaarlijk.

Werkt ook de andere kant op trouwens. Als je de wolf noemt als "goed" zal die je minder snel opeten.

Wauter zei:
Ik dacht overigens echt dat je mindere spel in het begin deel was van je strategie (tub en goldberg gingen er sowieso wel uit). In het begin probeer je nogal vaak om een beetje cultachtig te lijken zodat de wolf je niet echt pakt.
Doe dat ook altijd wel, maar in dit geval had ik beter rustig mee kunnen gaan met de stroom. Dat deden zelfs de cults immers.

Ik geloofde gewoon echt in de hint van IMBA.
 
Zou er geen programma bestaan dat automatisch een weerwolf spel maakt en elke avond en ochtend uitslagen geeft, zodat ook de organisator kan meespelen? :o
 
Ja, ik heb een paar keren gehint dat ik bij hoorde en ben je direct gevolgd in een aantal stemmingen. Subtiel genoeg dat niemand het merkte.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------



+ ik had niet gedacht dat er vier cults gingen zijn + de wolf en dan nog eens de geheime rol. Ik dacht dat er maar 1 cult niet meer was op dat moment.

Ja, hoe groot is de kans dat er de eerste ronde los een cult uitgaat en goldberg speelde het dan iets minder subtiel door tub te verdedigen dus die moesten we ook sowieso laten vallen.

Props ook naar Alley, is ondertussen de twee keer dat ik cult ben en hij burger en is dus gewoon niet te kloppen. Ik dacht van zijn mysterieuze speelstijl die hij altijd hanteert in het begin van een spel te kunnen gebruiken in mijn voordeel maar het heeft niet mogen zijn.

En natuurlijke felicitaties aan HillR, sorry dat ik expliciet vermelde dat de wolf iemand ervaren moest zijn en dat jij hiertoe niet in staat was. Ik probeerde je zoveel mogelijk uit de wind te zetten en werkte nog vrij goed want vele mensen dachten gisteren nog dat ik wolf was.

En last but not least en welgemeende dankuwel aan diaephi om het spel te leiden, was heel tof! :)

Haha, was voor mij wel erg duidelijk ja. Het viel me overigens heel erg mee dat niemand dat verder oppakte!

Moest juist lachen om je vermelding dat de wolf wel ervaren moest zijn, de meerderheid ging daar in mee.. en ik zat lekker safe. Echt heel goed gespeeld jij!


Merde. Jammer Hill, we waren er dicht bij!

Dichter dan veel mensen dachten in het begin van de game, nadat de cults al vrij snel Tub en Goldberg waren verloren. Toch beetje dikke vinger naar hen ;)

Voor de rest goed gespeeld van HillR! Moet zeggen dat ik Fabula en ik in het begin gevloekt op je hebben, weet ondertussen niet meer goed waarom maar moet toegeven dat je op het laatste erg goed hebt gespeeld. In het begin dachten we dat je wat teveel op de voorgrond kwam en te vaak verwees naar Nicky, terwijl daar al zeker van was dat ze goed was. Achteraf is dat dus niet slecht uitgedraaid, kudo's :)

Thanks Diaephi voor te organiseren trouwens!

Ik vond het in het begin wel moeilijk kiezen en moeilijk spelen. Ik ben niet goed in op de achtergrond blijven.. en bij een slechte rol heb ik zo het gevoel dat ik goed moet over komen.. typ m'n verhalen 100 x opnieuw en telkens voelt het voor mij alsof de slechtheid ervan af straalt :p

Nicky was op zich wel een slechte kill van me, aangezien ik lloyd wel had kunnen gebruiken de volgende dag om op te stemmen. Was vergeten dat hij dan automatisch ook dood zou gaan. Nicky kaartte mij te vaak aan vond ik, dus daar wilde ik van af. Sorry Nicky :o

Damn wauter, wat kun jij liegen en draaien, jij moet advocaat worden! :p

Anyways, het meisje, verdomd moeilijke rol zeg, die hints die ik kreeg, kun jij zei uitleggen Diaphi?

Ik kreeg eerst een hint die leidde naar een of ander geloof (universelegestalttheorie) waarna ik wat ging googlen en dacht dat het Punjab moest zijn (posts in filosofie topic)
Tweede hint was Nobelprijswinnaar, daar kon ik niet uitkomen, en twee dagen later, mede door het stemgedrag van Origineel dacht ik Nobelprijswinnaars doen meestal iets origineels ---> fail.. (sorry bro)
Verder nog de woorden 'Rat Eh' en 'El Let Hi I'
Van het laatste maakte ik 'Hill eet I' dus ik switchte naar Hill, op goed geluk :D
En één dag schijnbaar vergeten hint te vragen.

Anyways, zeer spannend spel, Diapy bedankt voor organiseren, was echt een leuke eerste keer!
Wauter goed gespeeld, en Hill ook, wel wat op de achtergrond, maar is wel de handigste techniek voor een wolf:D

En Alleycat, jezus je maakte het ons wel lastig :roflol:

Ik was bang dat je me gevonden had uit de hints toen ik één van de nachten geen hint over jou kreeg. Maar je was 't blijkbaar vergeten :P Toen je nooit richting mij kwam zag ik de noodzaak ook niet om je op te eten haha.

Het zette het me aan het denken omdat ik het zelf ook gedaan zou hebben waarschijnlijk.

Maar Wauter was zo fanatiek en actief (en trok inderdaad wat vreemde conclusies) op het laatst dat ik toch dacht dat hij de wolf was. Mede ook omdat ik dacht dat hij mij er lang in zou houden.
Realiseerde me ook pas later dat het 2 tegen 2 was in plaats van 3 tegen 1.

Van de vier overgebleven spelers was ik wel echt de minste deze game hoor. Eerste drie dagen waren een drama. Gelukkig nog wat kunnen revancheren daarna, mooi dat ik die kans nog kreeg.

Wauter, MMA en Hill alledrie echt goed gespeeld. Baalde vandaag wel af en toe dat Penose er niet meer bij was, dan wist ik zeker dat het goed zou komen. Kon MMA niet helemaal peilen (wist wel dat hij goed was, maar niet of hij wist dat ik goed was).

Diaephi bedankt voor het organiseren! Mag je zeker nog een keer doen ... :)

Jij ook goed gespeeld, ik had echt geen flauw idee wat ik van je moest denken. Aangezien je een paar keer expliciet aangaf van mij te denken dat ik goed was durfde ik je 'snachts niet te killen. Beter had ik dat wel gedaan.. Pas gisteren was ik zeker dat je bij het goede kamp zat.

Ik redeneerde liever niet tegen je, daarom dat ik HillR had gehint dat ze afgelopen nacht voor jou moest gaan maar dat is er niet doorgekomen. Toen bleek dat ze voor penose was gegaan had ik nog twee opties jou op MMA laten stemmen maar daar was ik sowieso nooit in geslaagd of MMA op jou laten stemmen, was me bijna nog gelukt. In dat geval had HillR dan wel sowieso op MMA moeten stemmen wat aanvankelijk was gelukt. Heb nog heel ff met het idee gespeeld toen er echt geen beweging kwam in MMA om alle aandacht naar mij te trekken en jouw en MMA zijn stem op mij te zetten zodat ik en HillR op jou of MMA konden stemmen zodat dan HillR in de nacht dan de laatste burger kon pakken maar dat zou moeilijk geweest om in uitvoering te brengen.

Ik dacht overigens echt dat je mindere spel in het begin deel was van je strategie (tub en goldberg gingen er sowieso wel uit). In het begin probeer je nogal vaak om een beetje cultachtig te lijken zodat de wolf je niet echt pakt.

Jammer dat ik je hint gemist heb Wauter. Ik had die dag gelijk na het verhaal Penose al doorgegeven aan Diaephi, omdat ik vroeg op bed ging. Ik heb de reacties pas gelezen toen het nachtverhaal er al was. Gekozen voor Penose omdat hij steeds op mij ging, Alley daarintegen gaf steeds aan dat ie van mij dacht dat ik goed was.. Ik dacht ik kill penose, zodat we het nog richting Alley kunnen draaien onder het mom van "erg vreemd dat alley zo goed lijkt en toch niet opgegeten wordt, wolf?"

Maarja, ik wist dus niet dat Alley Penose nooit zou killen. :o

Pff je hebt het goed gedaan. Geen moment in mijn hoofd gehaald dat jij de wolf zou zijn.

Haha, ik heb zelfs nog een tijdje gedacht dat je aan mijn kant stond..
 
Na even kort na te denken, zou ik wel iets kunnen maken eigenlijk. Een kleine website waarop wie wil meedoen kan registreren. Je krijgt automatisch een rol aangewezen.

De moderator van het spel kan rollen aanmaken, eventueel leden verwijderen, en de start en begin van de dag instellen. Op het eind van de dag worden automatisch de stemmen geteld, gaat die persoon er uit en wordt zijn rol bekendgemaakt.
Op de startpagina van de site krijg je sowieso een overzicht van wie zijn stem op welk tijdstip veranderde, wie nog meespeelt, welke personen (+rol) er al uit zijn,...
Iedereen kan op zijn eigen pagina zijn stem wijzigen en eventueel andere dingen doen die eigen zijn aan de rol (persoon beschermen, persoon meenemen in de dood,...).

Voordeel is dat alles automatisch gaat. Geen stemmen meer tellen. Automatische overzichten op elk moment van de dag,... De moderator kan ook gewoon zelf meespelen (en iedereen moet er dan maar op vertrouwen dat ik zelf niet in de database ga kijken :p).
Nadeel is dat er geen verhalen meer zijn, tenzij de moderator besluit om zelf niet mee te spelen en alsnog verhalen in dit topic plaats, en dat je buiten dit topic ook nog eens die site in de gaten moet houden. (een andere optie zou zijn om op die site zelf een forum te plaatsen, dan gaat het niet meer via dbb).

Goed idee of niet?
 
Nee man de verhalen zijn juist het leukst..
 
Back
Naar boven