Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Bezoekers in dit topic

Hahaha no problem maar maak mijn rol maar eens mee. Cult zijn is lastig genoeg, want toen ik burger was had ik er op 1 na ze allemaal na 2-3 dagen. Je kan niet mensen in dit spel gaan sturen en achter de schermen er bij en dan niet overduidelijk cult zijn. Probs voor de cults kwark, sid, feedback, vooral thielen,en me!!
 
De slet pm't een naam waarmee ze de nacht doorbrengt, dan is ze niet thuis en kan de wolf of assasin haar niet vermoorden of het zou moeten zijn dat ik bij diegene zit die de wolf wilt opeten.

Een leuke rol btw, een rol die andere burgers er beter niet uitstemmen.

Pm't ze niet dan is ze thuis en kan ze vermoord worden.

1e nacht feedback gefdoet, 2e nacht xavier, 3e nacht Luc M, 4e nacht Sid, 5e rothgebackstabbed
Laat marcel3000 het maar niet horen
:angstig:
 
Bio, kan je me die hint van RobP als burger nog eens uitleggen? Quote of source of zoiets? (heb me pm boz geleegd)
 
Bio, kan je me die hint van RobP als burger nog eens uitleggen? Quote of source of zoiets? (heb me pm boz geleegd)

Iedereen slaapt


Een duister monster is op zoek naar voedsel, de geur van burgers heeft zijn aandacht getrokken.
Hij loopt door de bossen heen, totdat zijn oog valt op een in de schemering staand huisje.
Het huis ziet er oud en slecht onderhouden uit. Het monster bedenkt zich geen moment en glipt naar binnen. Binnen is ’t één grote rommel, stoelen liggen ondersteboven en er hangt een nogal onaangename geur. Hij besluit er een chaos van te maken en begint met de spullen te gooien. Stoelen en tafels vliegen in ’t rond.

Boven word de man wakker van al ’t lawaai en begint angstig naar beneden te lopen . “Wie is daar?” roept de man. Maar er word geen gehoor aan gegeven. De man word wat achterdochtig en besluit via het raam het huis te verlaten. Het monster pikt de geur van angst op en gaat in de achtervolging. De man, die zich inmiddels verscholen heeft op ’t dak kijkt onrustig om zich heen en begint te schreeuwen voor hulp. Dan ziet hij iets naar boven komen en voor hij het weet staat hij oog in oog met een harig beest. T enige wat af te lezen is van het gezicht van de man is angst, pure angst. De man word gegrepen bij zijn keel en tanden verbrijzelen de arme man zijn nek. Bloed druppelt langs de tanden van ’t hongerige beest & het begint het lichaam van zijn slachtoffer te verscheuren.
watch it under a magnifying glass

Het beest kijkt naar de volle maan en begint te huilen. Dorpsbewoners razen zich naar buiten. Wat ze aantreffen is een verminkte man waarvan de ledematen afgescheurd zijn. De dorpsbewoners worden onrustig & de burgemeester moet optreden.
Hij zegt “Ons dorp bevind zich nu in donkere tijden. Er is geen twijfel over mogelijk dat dit een aanval van een weerwolf geweest moet zijn. En hij bevind zich hoogstwaarschijnlijk in ons midden. Iedere avond zullen wij een verdachte ophangen. Dat is de enige hoop om onze kinderen te redden”

http://www.youtube.com/watch?v=oLYnlq2SH-o

Het is dag
Check de blauwe letters in de eerste alinea. Makkelijkste hint van het hele spel :D
 
Daar kom je net achter?
 
Die was vrij simpel ja. Ik vreesde iedere nacht of de wolf hem wel of niet had gezien
 
makkelijker als je hem quote
 
Back
Naar boven