MuscleMeat

Weerwolf Game 5 : Special Edition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Remi AFCA

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 dec 2009
Berichten
3.143
Waardering
276
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
Weerwolf Game 5: Special Edition

Omdat Kwarkphagget nog steeds pleite is, zal ik ronde 5 leiden.
Aangezien dit voorlopig de laatste game is die ik speel, ben t inmiddels een beetje zat aan ’t worden, heb ik wat bedacht om ’t spel wat aantrekkelijker te maken voor iedereen.
Degene die uitgeroepen word tot beste speler zal winnen: Whey Perfection van BnF met een smaak naar keuze of indien gewenst de Isolaat Perfection van BnF met een smaak naar keuze.
De beste speler zal uitgekozen worden door de spelers & ikzelf. Aan ’t einde van de game is ’t de bedoeling dat elke speler een pm naar mij stuurt met daarin de naam van de “beste speler”. Degene met de meeste stemmen wint.


De spelers mogen mij natuurlijk ook wat doneren:D, dit is natuurlijk niet verplicht & als je van plan bent wel te doneren vraag ik om maximaal 1 euro. Het is namelijk niet de bedoeling dat ik er wat aan verdien, aangezien dit op eigen initiatief is. Mocht ik toch meer geld binnen krijgen dan dat de Whey Perfection kost, dan zal ik nog een product toevoegen. Te denken valt aan een Pre Workout, creapure creatine of een upgrade van 2,27 kg Whey Perfection naar de 4,54kg Whey Perfection (Of Isolaat Perfection van 2kg naar 4kg).

Mijn Rekeningnummer zal ik binnenkort in een spoiler zetten, afhankelijk van wanneer iedereen wil spelen

Rekeningnummer
Unknown



Ik wil iedereen er wel op wijzen dat er niet gediscussieerd kan worden over ’t te winnen product. Ik zou ’t namelijk nogal ondankbaar vinden als er later gevraagd word of ik geld kan sturen ipv de Whey Perfection of Isolaat Perfection.

Omdat iedereen een kans moet hebben om als “beste speler” gekozen te kunnen worden heb ik de rol De Gek weggelaten



Wolf_howling_at_moon.jpg


Korte uitleg

Een klein dorpje word aangevallen door een weerwolf. Zoals alle inwoners, gedraagt hij zich overdag vrij normaal, maar 'snachts verandert hij in een weerwolf en doet zich tegoed aan het vlees van een ander. Het dorp komt de volgende ochtend bijeen om te vergaderen, alwaar de bewoners gezamenlijk beslissen 1 voor 1 iemand te vermoorden tot de weerwolf dood is.

De rollen

De wolf:
De belangrijkste in het spel. De wolf mag aan mij gedurende de nacht via PM een speler aanwijzen die met huid en haar verslonden zal worden. De wolf heeft een belangrijke rol, dus is geacht zich niet al te opvallend te gedragen, aangezien dit een vroeg einde van het spel tot gevolg heeft.
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.

The Assassin (afgeleid van de sluipschutter) :
Deze moordenaar word ingehuurd, helaas is t een arm dorpje & zal hij dus om de 2 dagen iemand vermoorden.
Deze huurmoordenaar stuurt mij s’ nachts de naam van degene die hij wil vermoorden. Deze moordenaar maakt gebruik van messen, pijl & boog & gif.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

Het meisje:
Een heerlijk strakke fitnesschick, gezegend met dubbel D. Zij heeft de speciale power dat ze elke nacht naar de weerwolf mag gluren. Deze power is optioneel, je hoeft hem niet te gebruiken, als je bang bent opgegeten te worden. Dit doet zij door mij een PM te sturen. Hierdoor vergaart zij een hint over de wolf, maar krijgt hij ook een hint over haar! Naarmate het spel vordert en zij vaker van haar power gebruik maakt zullen de hints duidelijker worden.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.


De jager:
De jager gebruikt boksbeugels, honkbalknuppels en kettingen als een wapen. Elke nacht beschermt hij een dorpsbewoner, door mij een naam te PM'en. Dit voorkomt dat deze persoon vermoord kan worden door de wolf, en dit betekent dat de wolf die nacht geen kill maakt.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

De heks:
De heks brouwt s’nachts een toverdrank waarmee zij aan de volle maan kan vragen (middels PM) of een bepaalde speler de wolf is. Hij zal een ja of een nee als antwoord krijgen. Deze info kan de heks subtiel delen in het topic.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

De Slet
De is de Slet van 't dorp en verblijft elke nacht ergens anders. De Slet mag mij elke nacht de naam pm'en waar ze verblijft. Dit betekent dat ze niet thuis is & als de wolf bij haar thuis komt ze dus niet dood gaat. Maar mocht de wolf bij haar verblijfadres langskomen dan sterven de Slet & de bewoner beide.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

De cultisten:
De cultisten zijn een stel achterbakse verraders die aan de kant van de wolf staan. Zij kennen elkaar en weten wie de wolf is, maar mogen alleen elkaar PM'en (niet de wolf!). De wolf weet echter niet wie de cultisten zijn. De cultisten moeten er alles aan doen om te zorgen dat er geen mede-cultist en al helemaal niet de wolf via stemming wordt ge-elimineerd. Ze zijn dan wel in de minderheid, maar met hun vermogen om te communiceren proberen ze toch de overwinning te behalen.
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.

De burgemeester:
De burgemeester is corrupt en kan zowel aan de kant van de inwoners als de wolf staan, niemand weet dat. Hij kiest zijn kant aan het begin van de ronde door mij te PM'en.
Winconditie: afhankelijk van de zijde die de burgemeester aan het begin heeft gekozen: kiest hij de goede kant, dan wint hij wanneer de wolf is uitgeschakeld. Kiest hij de verkeerde kant, dan wint hij tezamen met de cultisten+wolf.

De bodyguard:
Na jarenlange ervaring in de DBB knokploeg weet deze bber zich op te werken tot bodyguard. De bodyguard wordt eerst vermoord wanneer men het op de burgemeester heeft voorzien. Deze bescherming geldt dus niet voor een wolvenaanval. De burgemeester kent niet zijn identiteit. De twee mogen elkaar echter NIET PM'en. De bodyguard weet dus ook niks af van een mogelijke dubbele agenda van zijn meerdere.
Winconditie: de bodyguard is een meelopertje, en wint wanneer de burgemeester heeft gewonnen. Hij is echter niet op de hoogte van een mogelijke dubbele agenda van de burgemeester, dus moet hij er met hints proberen achter te komen welke kant hij steunt en zo meehelpen (dus GEEN PM's tussen de burgemeester en bodyguard). Dit kan leuke situaties opleveren.

De anarchist:
Sommige rellers, vaak iemand die lid is van de DBB knokploeg enkel voor de plunderingen en verkrachtingen, willen gewoon een flinke hoop stennis schoppen. De anarchist heeft als doel zoveel mogelijk chaos te veroorzaken. Dit kan hij doen door valse informatie te verstrekken (altijd via hints, nooit directe info!) of andere slimmigheden. Hij staat noch aan de kant van de wolf, noch die van de burgers.
Winconditie: Het doel van de anarchist is survival, en het ongenoegen van anderen. Als hij overleeft en er aan het einde van het spel minder dan 50% van de oorspronkelijke inwoners in leven zijn is hij happy. Hij probeert het spel dus zoveel mogelijk te rekken, gewoon omdat het kan.

De Roddelaar
De Roddelaar mag mij in 't begin van 't spel 3 namen pm'en die hij verkiest als vertrouweling. Diegene krijgen vervolgens een pm van mij en vanaf dan mogen zijn met z'n 4e Pm'en.
Uiteraard mag niemand zijn of haar rol vertellen!!! Speel 't spel eerlijk. Mocht de Roddelaar sterven dan valt de groep uiteen en is 't met elkaar pm'en verboden
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen

De burger:
De burger heeft geen speciale eigenschappen. Hij stemt overdag op de persoon welk hem het meest verdacht lijkt.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.


De Regels

1. Dag duurt vanaf 10:00 tot 20:30 's avonds. Gedurende die tijd kunnen dorpsbewoners overleggen en dienen zij stemmen uit te brengen op de voor hen meest verdachte persoon (of juist door de war te schoppen). Na 20:30 mag er niet meer gestemd worden en ik tel de stemmen. De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGE-EDITE post voor 20:30 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd. Wanneer je een stem wilt wijzigen ben je dus geacht om in een nieuwe post een naam neer te zetten, om te voorkomen dat niemand ziet dat je switcht en om te telling voor mij duidelijker te maken. Na de telling zal ik de uitslag van de stemming met een verhaal bekendmaken. Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.
2. De nacht duurt van 20:30 tot 10:00 's ochtends. Gedurende deze tijd kan de wolf zijn slachtoffer kiezen & de Assassin (om de 2 dagen), en kunnen de heks, het meisje en de jager hun powers uitoefenen door mij te PM'en. Deze spelers worden in het bijzonder verzocht actief te zijn rond deze periode, aangezien dit de belangrijke rollen zijn en zij flinke invloed op het spel uitoefenen.
3. Alleen de cultisten en de geliefden mogen elkaar over het spel PM'en. Andere spelers mogen GEEN contact met elkaar hebben over het spel, ook niet via karmaberichten of whatnot. Ook de burgemeester en bodyguard niet, dat is spelbederf. Dit zou jammer zijn dus doe dit aub. niet.
4. Mensen die niet meedoen met het spel en mensen worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is.
5. Mensen die dood zijn gegaan in het spel mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de levende spelers over het spel. Dood is dood, en het is erg hinderlijk als een dode speler toch leuk denkt te zijn en mee te stemmen. Dit is NOT DONE.
6. Hou je aub. aan de regels uit sympathie voor mij die er veel werk in steekt, en andere spelers die plezier aan het spel beleven!!!

Inschrijving is gesloten

Spelers:

2. Kwarkvarken
3.Jaap Ja
4.Biobeast
5. Rob P
7.Orgineel
8.Markrot
12.BearelleJonas
13.Suicide Sid
15.Luc M
17. Roth
18. Dudemeister
19. Anu
20. Lork
22. Peerebaum
23.Thielen
24.SubGenius


Doden:

6.IMBAatWork : Burger dood door stemmen
14.Woopy : Burger dood door de wolf
21. Starter20 : Anarchist dood door stemmen
9.Arnodsi : Burger dood door de wolf
25. Lessoe  : cultist dood door stemmen
11.Xavier63 : burger dood door de wolf
1. Feedback : Cultist dood door stemmen
10.Rob G : De Roddelaar dood door de wolf
16.Kane : De Heks dood door stemmen
De verhalen
Verhaal 1 dag 1 : Pagina 13,
Verhaal 2 nacht 1 : Pagina 18
Verhaal 3 dag 2 ; Pagina 21
Verhaal 4 nacht 2 : Pagina 28
Verhaal 5 dag 3 : Pagina 31
Verhaal 6 nacht 3 : Pagina 40
Verhaal 7 dag 4 : Pagina 42
Verhaal 8 Nacht 4 : Pagina 54
Verhaal 9 Dag 5 : Pagina 55
Verhaal 10 Nacht 5 : Pagina 75
Verhaal 1 dag 1

Iedereen slaapt


Een duister monster is op zoek naar voedsel, de geur van burgers heeft zijn aandacht getrokken.
Hij loopt door de bossen heen, totdat zijn oog valt op een in de schemering staand huisje.
Het huis ziet er oud en slecht onderhouden uit. Het monster bedenkt zich geen moment en glipt naar binnen. Binnen is ’t één grote rommel, stoelen liggen ondersteboven en er hangt een nogal onaangename geur. Hij besluit er een chaos van te maken en begint met de spullen te gooien. Stoelen en tafels vliegen in ’t rond.

Boven word de man wakker van al ’t lawaai en begint angstig naar beneden te lopen . “Wie is daar?” roept de man. Maar er word geen gehoor aan gegeven. De man word wat achterdochtig en besluit via het raam het huis te verlaten. Het monster pikt de geur van angst op en gaat in de achtervolging. De man, die zich inmiddels verscholen heeft op ’t dak kijkt onrustig om zich heen en begint te schreeuwen voor hulp. Dan ziet hij iets naar boven komen en voor hij het weet staat hij oog in oog met een harig beest. T enige wat af te lezen is van het gezicht van de man is angst, pure angst. De man word gegrepen bij zijn keel en tanden verbrijzelen de arme man zijn nek. Bloed druppelt langs de tanden van ’t hongerige beest & het begint het lichaam van zijn slachtoffer te verscheuren.
watch it under a magnifying glass

Het beest kijkt naar de volle maan en begint te huilen. Dorpsbewoners razen zich naar buiten. Wat ze aantreffen is een verminkte man waarvan de ledematen afgescheurd zijn. De dorpsbewoners worden onrustig & de burgemeester moet optreden.
Hij zegt “Ons dorp bevind zich nu in donkere tijden. Er is geen twijfel over mogelijk dat dit een aanval van een weerwolf geweest moet zijn. En hij bevind zich hoogstwaarschijnlijk in ons midden. Iedere avond zullen wij een verdachte ophangen. Dat is de enige hoop om onze kinderen te redden”

http://www.youtube.com/watch?v=oLYnlq2SH-o

Het is dag


Verhaal 2 Nacht 1


De eerste dag is aangebroken waarop er gestemd moet worden op een medebewoner.
De meeste dorpsbewoners zijn angstig om hun stem uit te brengen, bang om de verkeerde te laten hangen & bang om zelf als verdachte gezien te worden. Het is doodstil op 't dorpsplein, maar een ineens begint er iemand te roepen "Peerebaum, Peerebaum is de wolf". Vervolgens begint 't wat rumoeriger te worden en volgen er meer stemmen. "Anu houd zn bek dicht dus hij is de wolf"

Aangezien meerdere dorpsbewoners een stem hebben, lijkt 't er even op dat de burgemeester een besluit moet nemen, maar dan komt er toch een dorpsbewoner naar voren.
Ik stem op IMBAatWork en zodoende is hij de eerste die gaat sterven en zo laat zien of de dorpsbewoners 't bij 't goede eind hebben.

IMBAatWork word begeleid naar de galg. Een paar monniken komen de jongeman zegenen alvorens hij opgehangen word. "May God have mercy on your soul & may the force be with you". Tranen schieten in zijn ogen, wetend dat hij nog maar enkele minuten & hij door de monnik net min of meer verklaard werd voor een Star Wars phag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De strop word omgedaan en een houten balk verdwijnt onder zijn voeten.
Langzaam maar zeker verliest IMBAatWork zijn bewustzijn en hij sterft.

Terwijl t levensloze lichaam nog aan 't touw bungelt beginnen een paar dorpsbewoners alvast feest te vieren, maar het overgrote deel houd zich stil, zij weten wel beter, dit is nog maar 't begin.

IMBAatWork was burger

Het is Nacht tot 10.00.


Verhaal 3 Dag 2


Het is een koude nacht

Sneeuw verlicht de duisternis die zich schuil houd onder de dorpsbewoners. Één dorpsbewoner is deze avond nog laat op, hij denkt na over de gruwelijke moorden die gepleegd zijn. Hij besluit om naar de beneden te lopen & wat wijn te gaan drinken. Met zijn beker wijn staat hij voor ’t raam, denkend over de moorden.

In de verte valt zijn oog op een soort van voorwerp wat uit de duisternis tevoorschijn komt. Voor de man doorheeft wat er allemaal gebeurt schiet er een pijl dwars door t glas rakelings langs zijn gezicht, wat wel doel treft is ’t glas wat versplinterd door de lucht schiet en in ’t gezicht van de man terechtkomt.
Niet wetende wat hem staat te wachten rent de man de bossen in, met zijn achtervolger vlak achter hem.
De van angst trillende man verschuilt zich achter een boom, wachtend tot zijn achtervolger verdwijnt. Het is stil….. waarna de man vanachter de boom tevoorschijn komt en voorzichtig rondkijkt. Plots word hij vanachter bij zijn schouder gegrepen & ijskoud staal doorboort zijn borst. Energie vloeit uit z’n lichaam & van zwakte zakt hij door zn knieën. Bloed, wat langzaam uit zijn borst stroomt verkleurt de witte sneeuw onder hem
naar een duivelse kleur.

De arme man begint te beseffen dat zijn tijd erop zit en er vloeit een traan langs zijn gezicht. Doodsbang voor de dood, blaast de man zijn laatste adem uit en sterft. Zijn achtervolger haalt een papier tevoorschijn en gooit ’t brandend naast zijn slachtoffer. Door de vlammen heen zie je de letters IMBATevoorschijn komen.
De naam van zijn slachtoffer is IMBAatWork, , hij is vermoord door de Assassin.

http://www.youtube.com/watch?v=cL5EoKxnUrU&feature=related

Follow the music, 7 = 11+1,

Maar wacht, was IMBAatWork niet al dood? De Assassin realiseert dat dit een droom is & probeert uit alle macht uit zijn droom te ontwaken. Hijgend komt hij bij & hij kijkt om zich heen. Dan ziet hij naast hem ’t verscheurde & bijna onherkenbare lijk van Woopy naast hem liggen.
“Maar wacht dit kan ik toch niet gedaan hebben ?” Hij voelt een stevige pijn in zijn kaak & in een flits herinnert hij het zich weer. De Assassin heeft een paar flinke tikken gehad van de Jager & het lijk wat naast hem ligt moet dan wel het slachtoffer van de wolf zijn.



-- Woopy is dood, hij was burger.
-- De Assassin maakt geen slachtoffer, zijn slachtoffer werd gered door de Jager.



Het is Dag




Verhaal 4 nacht 2



Dag 2 is aangebroken.
Op ’t dorpsplein zijn alle dorpsbewoners verzamelt. Een paar nog onder de indruk van de dood van IMBA & Woopy & een paar die het geen moer uitmaakt, zij zijn blij zolang er maar een burger sterft.



Er klinkt hier en daar wat geschreeuw maar al snel word er gestemd op Starter20.
“Jij vuile k*t anarchist” word er geroepen, Starter 20 voelt zich diep beledigd en begint te huilen. “Luc M is de wolf en Feedback is cultist” “Rop P is ook cultist & ik ben ook cultist"
Het huilen veranderd al snel in een gemene grijns, Starter20 rent naar ’t levenloze lijf van Woopy en graaft het uit. Eenmaal het lijk uitgegraven begint hij het kapot te snijen, hij begint de ledematen in t rond te gooien en begint gemeen te lachen . Die woopy burger ziet er apart uit zo zonder ledematen....

http://www.youtube.com/watch?v=dRtaRbj7FWI

“Jullie zijn allemaal VERDOEMD, VERDOEMD zeg ik je,”… De dorpsbewoners beginnen achter Starter20 aan te rennen en Starter20 vlucht naar zijn huis. “ Steek het huis in de fik “ roept Kwarkvarken. “Ja goed idee zegt” Suicide Sid. Brandende fakkels worden door de ramen gegooid en tegen de deuren aangezet. Vlammen beginnen langzaam hun weg te vinden naar Starter20 toe.
Verscholen in een hoekje voelt hij de hitte langzaam dichterbij komen. Hoewel hij weet dat hij weet dat hij zal sterven wilt hij toch nog wat goeds doen voor zijn dorpsbewoners. Hij rent door de vlammen heen naar ’t raam. “DE MUZIEK, LUISTER NAAR DE MUZIEK, DE CIJFERS ……” voordat Starter20 zijn zin af kan maken word er vanuit de boze menigte een steen tegen zn hoofd gegooid en Starter20 valt op de grond, bloed druppelt op de grond en Starter20 verdwijnt in de vlammen.

http://www.youtube.com/watch?v=tVyKssa9Cdc

Starter20 is dood, hij was Anarchist


Het is NACHT tot 10.00

Ik verwacht een pm van: de wolf, jager, slet, heks & eventueel het meisje


Verhaal 5 dag 3


Het is weer stil in het dorp, iedereen ligt fijn te slapen, maar één jongeman schijnt veel haast te hebben. Hij sprint als een bezetene door de bosjes naar een vrijstaand huisje & klimt op het dak. Met z’n hand in zijn broek kijkt hij door het raam, daar ziet hij De Slet hevig tekeer gaan met Xavier63. Hij ziet hoe De Slet een strap-on pakt en Xavier63 tegen zijn wil in begint te misbruiken, ondanks dit eigenaardige tafereel schijnt de man op het dak er van te genieten. Hij straalt van geluk met een merkwaardige glinstering in z’n ogen.

Geil & wanhopig dat ie is, begint hij tegen get raam aan te kloppen met een wanhopige poging De Slet over te halen open te doen. De Slet merkt de man op, maar zoals verwacht gaat ze verder waar ze mee bezig was.
Diep beledigd klimt de man naar de beneden en grijpt naar een stok “Als ze me er niet in laat kom ik er zelf wel in” . Hij klimt weer naar boven en begint tegen het raam te slaan. De Slet word wat angstig en het is die angst die de wolf oppikt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Wolf voelt dat hij weer wat te eten heeft vanavond en volgt het geurspoor. Hij komt aan bij het huisje en ziet een wanhopige man tegen het raam slaan.
Met een lange sprint springt de wolf op het dak en haalt uit naar de man. De man krijgt een intense klap en pleurt van het dak af. Wanhopige probeert hij weg te komen “Alsjeblieft doe me niks, ik kan je vertellen wie de heks is.”. RAQI. If you do this right, it will give you the name of someone important.
Maar de wolf interesseert het niets. Hij verslind de man met huid en haar en versiert het huis van Xavier63 met bloed.
Ingewanden hangen over het huis heen en met bloed staat een tekst geschreven:
“Cultisten zullen elkaar altijd beschermen, behalve als zij zichzelf niet te verdacht willen maken, vergeet dat niet!”



Arnodsi is dood, hij was burger

Het is dag tot 20.30




Verhaal 6 nacht 3


De 3e nacht is in aantocht.

Dorpsbewoners die eerst stil waren, zijn nu langzaam meer aan ’t communiceren.
Veel moeite met stemmen hebben de dorpsbewoners niet. Unaniem stemmen ze op Lessoe. Zijn verdediging is minimaal en hij lijkt zich al snel hebben te hebben overgegeven.
“Dood met die cultist” roept Rob G, “Ja weg met hem” zegt een ander.
Sommige zijn bang voor ’t besluit, andere hebben een geniepige grijns op hun smoel.
Lessoe die de strop inmiddels al om zijn nek heeft, ziet vol afschuw hij zijn cultbroeders hem verraden. “Is dit wat ik terugkrijg voor ’t trouw zijn aan de wolf? Vuile tyfushonden, ik ga jullie verraden!!!!!!” . Maar veel tijd heeft lessoe niet om te spreken. Hij word als snel van de balk afgetrapt en ’t zielige lijf bungelt in de lucht. Dorpsbewoners beginnen te juichen en beginnen met stokken tegen hem aan te slaan. Net als een Pinata. Als cadeau krijgen de dorpsbewoners de ingewanden & kwarkvarken maakt zn naam waar, hij neemt vol trots een hap uit t hart van Lessoe. “We zullen jullie allemaal krijgen, k*t cultisten. Vroeg of laat hangen jullie allemaal”.
A citizen will be found with the numbers : 2327578

Angry%20Werewolf.jpg


Na ’t schitterend einde van ’t leven van Lessoe vertrekken ze naar zijn huis op zoek naar aanwijzingen over andere cultisten of zelfs de wolf.
Ze trappen zijn deur in en beginnen alle kastjes te plunderen.
BearelleJonas vind een paar papiersnippers en probeert ze bij elkaar te krijgen.
Het schijnt een bevel te zijn voor een andere cultist om de jager te vermoorden.

“Geliefde broeder,
Mijn geplande dood zal vele burgers niet afleiden, wij zullen haast moeten maken en de jager moeten vermoorden!
Een duistere geest vertelde mij “De Jager heeft een moord van een dubbelganger op zijn geweten” De geest kun je vinden in ’t donkere bos hij zal je verder helpen.

De wolf zal overwinnen.”


Lessoe is dood, hij was cultist


Het is Nacht tot 10.00.
Ik verwacht een pm van De Slet, Jager, Assassin, Heks, Wolf en eventueel het meisje.



Verhaal 7 dag 4


Het is alweer de 3e nacht.

Veel burgers vallen tevreden in slaap na deze glorieuze dag. Een cultist is gedood.
Vele dromen over ’t geweldige moment van ’t slaan met stokken tegen ’t lichaam van Lessoe.
“Die klote cultist is mede verantwoordelijk voor de dood van onze vrienden:(

Maar vele realiseren zich ook dat ’t einde nog lang niet nabij is en ’t toeval wil dat ook deze nacht de wolf een slachtoffer heeft.
De wolf is weer op pad & komt aan bij ’t huis van Xavier63.
Een grote boom verheven over de anderen werpt zijn schaduwen over ’t huisje.

dark-forest-night-image-31002.jpg


Het huis heeft een duistere uitstraling en met bloed staat de tekst die de wolf er heeft geschreven nog steeds. De wolf geniet zichtbaar en gaat naar binnen. Boven ziet hij ’t ecto lichaam van Xavier 63, teleurgesteld dat hij is besluit hij er toch maar een feestmaal van t maken en hij maakt Xavier63 wakker. Xavier63 verstijfd van angst en haalt het niet eens in z’n hoofd om te vluchten. “Dit is te makkelijk, jij vuile k*tburger, ren burger ren” maar Xavier63 blijft stil zitten. De wolf besluit Xavier mee te nemen naar buiten en als wraak op zijn gedode en geliefde cultist Lessoe besluit hij Xavier een pijnlijk dood te geven. Hij begint met ’t bijten in Xavier63 zn hand. Xavier hoort zijn hand langzaam verbrijzelen en begint ’t uit te schreeuwen. “hahaha, burgertje burgertje toch”
De wolf geniet met volle teugen van dit bijzondere memorabele moment. Tranen schieten in z’n ogen van geluk. Dan merkt de wolf dat er 2 mensen aankomen. Met teleurstelling maakt hij snel een einde aan ’t leven van Xavier63 en vlucht.


De Slet & Suicide Sid zien ’t lichaam liggen van Xavier liggen. Suicide Sid begint t huilen en de slet vind t een leuk moment. De Slet heeft namelijk genoeg van alle doodnormale coïtus en wilt wel is weten hoe ’t voelt om een levensloos lichaam te rapen. De Slet sleurt ’t lichaam mee naar Suicide Sid’s z’n huis en met zn 3e beleven ze nog een geweldige avond.



The Assassin maakt geen slachtoffer, zijn doelwit was niet thuis.

De wolf doodde Xavier63, hij was burger


Het is dag


Deze dag overslaan of tot 17.00?
Denemarken Portugal speelt om 18.00 dus is dan ruim voor de wedstrijd.



Verhaal 8 nacht 4



T is een klote dag.

Iedereen is ontevreden in t tyfus dorp. Waarom weten ze niet, maar ze zijn ontevreden.
De dorpsbewoners hebben zich voor de 4e X op t dorpsplein verzameld klaar om weer een cultist op te hangen.

Al gauw begint de stemming ' Roth is de wolf kijk maar naar die R', andere dorpsbewoners vinden die R maar een slap argument en besluiten te stemmen voor de verdachte Feedback. De Goden kiezen hierbij de kant voor Roth & zodoende is Feedback degene die vandaag zal sterven, zo word naar de galg geleid maar al gauw beginnen mensen te protesteren. 'Hang er niet op, geef der een pijnlijke dood' .
De overige dorpsbewoners stemmen hiermee in.

moonlogo_2.jpg


Ze binden Feedback vast aan een paal en beginnen haar te stenigen. Ze krijgt een vaar flinke keien tegen der hoofd aan gegooid. Bloed vermengt met de traan die over de wang.
loopt. 'En nu hangen we der aan de strop maar slaan we der voeten met spijkers in de balk' ' ja dat doen '. Sommige dorpsbewoners bevinden zich duidelijk in hun element en ze sleuren t halfdode lichaam naar de strop. De strop word omgedaan en haar voeten worden aan de balk vastgespijkerd. 'Em nu slaan we met een bijl der voeten eraf.. dan zal ze sterven met geamputeerde voeten '. De gefrustreerde dorpsbewoners kunnen hun geluk niet op. Ze pakken een grote bijl en slaan zo de voeten eraf waardoor de strop strakgetrokken word.

Feedback sterft door een paar zieke gefrustreerde burgers.


Feedback was cultist.


Het is nacht tot 10.00




Verhaal 9, Dag 5

Het sneeuwt


Een aantal dorpsbewoners zitten om een kampvuur te discussieren over de moorden.
Het zijn Biobeast, Rob G & BearelleJonas.

Monniken, gekleed in zwarte kleding lopen af op de dorpsbewoners bij ’t vuur. Één monnik begint gebedjes op te lezen. “The end is near may God protect you in these dark times and may he have mercy on you’re soul” . Biobeast, Rob G & BearelleJonas word bevolen om op hun knieén te gaan. De monniken beginnen om de 3 de mannen heen te staan in een kring en beginnen te zingen. Één daarvan gooit wat water over de gezichten heen en zegt “This water alone, will not make you pure… Only blood does.”

red_moon__1440x900.jpg


3 Priesters komen naar voren en halen een zogezegd “holy blade” tevoorschijn . 3 Priesters pakken ieder een hand & snijden allen in de handpalm van Biobeast, Rob G & BearelleJonas, bloed vloeit uit de wonden en worden gezuiverd met heilig water. Één monnik zegt “You all are now pure”.
Biobeast & BearelleJonas staan tevreden op, maar Rob G blijft op zijn knieén. Zijn hart gaat als een razende tekeer en hij begint te snakken naar adem. “Hij is vergiftigd” zegt Biobeast , Maar dan gaat ook ’t hart van Biobeast & BearelleJonas te keer. Ze vallen bewusteloos op de grond.

Een tijdje later openen Biobeast & BearelleJonas hun ogen. Naast hun zien ze ’t verscheurde lichaam van Rob G liggen.

Rob G is vermoord door de wolf, hij was De Roddelaar.


Het is dag tot 20.30

De groep van de Roddelaar valt uiteen. Je mag dus niet meer pm'en !



Verhaal 10 nacht 5

Het is alweer de 5e nacht

Het dorp is in hevige tweestrijd.
Hier en daar gaan er burgers op de vuist. "Jij tyfus cultist" jij bent geen heks. Kane word hier en daar in zn lelijke gezicht geschopt. De dorpsbewoners tonen geen medelijden, hij word meerdere malen verkracht en daarna leggen ze het waardeloze lichaam midden op t dorpsplein waar iedereen deze leugenaar kan aanschouwen. "Zie hier de cultist die beweert dat hij de heks is". Er worden allemaal nare dingen geroepen tegen kane en hij barst in huilen uit. Hij voelt zich verraden door z'n eigen dorpsbewoners.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"IK BEN DE HEKS STELLETJE IDIOTEN". maar niemand luistert. "Jij bent geen heks, je bent een verrader".
Kane word naar de strop geleid waarna Kane zijn zelfbeheersing verliest en als een debiel begint te rennen.
"Kom hier verrader".. Kane rent zo hard als hij kan de bossen in op zoek naar een uitweg, hij ziet 't huisje van de inmiddels overleden Xavier63 en rent er naartoe. Bijna bij de voordeur word hij getroffen door een pijl. "We hebben hem " schreeuwt de Assassin.
De dorpsbewoners komen aangerend en nemen Kane mee terug naar 't dorpsplein "Waardeloze k*t Assassin, je vermoord je eigen volk, blinde tyfushond".
De Assassin kijkt Kane verbijsterd aan en denkt terug aan de dood van IMBAatWork..."Nee dat kan niet... zou 't dan toch?" ... "Niet doen, hang hem niet op". De Assassin rent naar Luc M die de strop omdoet bij Kane maar hij word tegengehouden door een paar Monniken.
Hij ziet machteloos toe hoe Kane word opgehangen en sterft.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kane was cultist








Nee niet, hij was heks

Het is Nacht tot 10.00

Ik verwacht een pm van de wolf, de jager, de Assassin, Slet & eventueel het meisje.
 
Nee maar srs denk ik. Behalve als je genoeg inschrijvingen krijgt. Ik ga niet actief meespelen alleen. Ik train nu 2 x per dag en lees veel en moet een rapport afronden voor me stage
 
Nee maar srs denk ik. Behalve als je genoeg inschrijvingen krijgt. Ik ga niet actief meespelen alleen. Ik train nu 2 x per dag en lees veel en moet een rapport afronden voor me stage

Haha. Ben je onnnnnnn?
 
Ik zou graag weer meedoen, weekje rust zou voor mij echter ook wel heel goed uitkomen omdat ik het deze week nog even wat drukker heb voor school.
 
Nee maar srs denk ik. Behalve als je genoeg inschrijvingen krijgt. Ik ga niet actief meespelen alleen. Ik train nu 2 x per dag en lees veel en moet een rapport afronden voor me stage

Ja is prima hoor.;)
Heb je er wel ingezet.. maar mocht je geen tijd hebben of de inschrijving vlot lopen.. Dn kan je je altijd nog uitschrijven toch

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 20:48 ----------

Ik zou graag weer meedoen, weekje rust zou voor mij echter ook wel heel goed uitkomen omdat ik het deze week nog even wat drukker heb voor school.

Is geen probleem.. Ik wil graag de 30 halen dit x... & denk dat niemand er problemen mee heeft als ie tot Vrijdag/ Zondag uitgesteld word..
 
Nice;)

Aan je stats te zien ben je ook geen klein ventje

Not really maar het is pas me 2de kuurtje. Eigenlijk 1ste want bij de eerste was ik allergisch voor de olie dus na 4 weken gestopt toen
 
Doe ook wel mee. Heb wel tentamens. Maar moet ook beetje afleiding hebben.
 
Ik doe niet mee, maar deze post is enkel maar om op de hoogte te blijven :p
 
In.

Heb een mooie CV inmiddels :

- Jager
- Heks
- Meisje

Whats next?

Ook als burger doe ik gewoon mee hoor ;)
 
Nee, k*tspel. :trollface:
 
Ik 2x cult en 1x burger. Als andere burgers ook actief zijn en nadenken is dat ook wel leuk om te spelen. die speciale rollen zijn volgens mij toch iets anders spelen nog
 
In.

Heb een mooie CV inmiddels :

- Jager
- Heks
- Meisje

Whats next?

Ook als burger doe ik gewoon mee hoor ;)

Heks, Cultist, Sluipschutter & Jager :trollface:
 
in!!!!
 
Back
Naar boven