AndroidHealthClinic

Weerwolf game 6: Trollhunterz

Bezoekers in dit topic

Starter20

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2006
Berichten
28.280
Waardering
1.389
Lengte
1m80
Massa
90kg
Omdat er tot op heden een gebrek is geweest aan een kwalitatief hoogwaardige ronde, zet ik mij in om dit maal de game te leiden.

Ik ga jullie asses niet belonen met een pot whey ofzo, shit is ridicilious. werk maar lekker voor je sups sloebers.


Het verhaal

Een dorp vol trollen, wat nog maar een paar trolletjes te weinig heeft om stad genoemd te worden, is in de dwang van een weerwolf. Zoals alle inwoners, heeft hij overdag een normaal leefpatroon. In de nacht verandert hij in een weerwolf en kauwt hij bij voorkeur urenlang op de meterslange darmen van de mensen.

Het dorp komt elke ochtend bijeen om te vergaderen, alwaar de bewoners gezamenlijk beslissen 1 voor 1 iemand te vermoorden tot de weerwolf dood is.

De (t)rollen

De wolf:
De belangrijkste in het spel. De wolf mag aan mij gedurende de nacht via PM een speler aanwijzen die met huid en haar verslonden zal worden. De wolf heeft een belangrijke rol, dus is geacht zich niet al te opvallend te gedragen, aangezien dit een vroeg einde van het spel tot gevolg heeft.
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.

Het meisje:
Een heerlijk strakke fitnesschick, gezegend met dubbel D. Zij heeft de speciale power dat ze elke nacht naar de weerwolf mag gluren. Deze power is optioneel, je hoeft hem niet te gebruiken, als je bang bent opgegeten te worden. Dit doet zij door mij een PM te sturen. Hierdoor vergaart zij een hint over de wolf, maar krijgt hij ook een hint over haar! Naarmate het spel vordert en zij vaker van haar power gebruik maakt zullen de hints duidelijker worden.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.


De jager:
De jager gebruikt boksbeugels, honkbalknuppels en kettingen als een wapen. Elke nacht beschermt hij een dorpsbewoner, door mij een naam te PM'en. Dit voorkomt dat deze persoon vermoord kan worden door de wolf, en dit betekent dat de wolf die nacht geen kill maakt.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

De heks:
De heks brouwt s’nachts een toverdrank waarmee zij aan de volle maan kan vragen (middels PM) of een bepaalde speler de wolf is. Hij zal een ja of een nee als antwoord krijgen. Deze info kan de heks subtiel delen in het topic.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

De Slet
De is de Slet van 't dorp en verblijft elke nacht ergens anders. De Slet mag mij elke nacht de naam pm'en waar ze verblijft. Dit betekent dat ze niet thuis is & als de wolf bij haar thuis komt ze dus niet dood gaat. Maar mocht de wolf bij haar verblijfadres langskomen dan sterven de Slet & de bewoner beide.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.

De cultisten:
De cultisten zijn een stel achterbakse verraders die aan de kant van de wolf staan. Zij kennen elkaar en weten wie de wolf is, maar mogen alleen elkaar PM'en (niet de wolf!). De wolf weet echter niet wie de cultisten zijn. De cultisten moeten er alles aan doen om te zorgen dat er geen mede-cultist en al helemaal niet de wolf via stemming wordt ge-elimineerd. Ze zijn dan wel in de minderheid, maar met hun vermogen om te communiceren proberen ze toch de overwinning te behalen.
Winconditie: wanneer de kwade kant meer dan de helft van de stemmen bezitten, hebben de slechten de overmacht, en heeft het kwaad zodoende overwonnen.

De burgemeester:
De burgemeester is corrupt en kan zowel aan de kant van de inwoners als de wolf staan, niemand weet dat. Hij kiest zijn kant aan het begin van de ronde door mij te PM'en.
Winconditie: afhankelijk van de zijde die de burgemeester aan het begin heeft gekozen: kiest hij de goede kant, dan wint hij wanneer de wolf is uitgeschakeld. Kiest hij de verkeerde kant, dan wint hij tezamen met de cultisten+wolf.

De bodyguard:
Na jarenlange ervaring in de DBB knokploeg weet deze bber zich op te werken tot bodyguard. De bodyguard wordt eerst vermoord wanneer men het op de burgemeester heeft voorzien. Deze bescherming geldt dus niet voor een wolvenaanval. De burgemeester kent niet zijn identiteit. De twee mogen elkaar echter NIET PM'en. De bodyguard weet dus ook niks af van een mogelijke dubbele agenda van zijn meerdere.
Winconditie: de bodyguard is een meelopertje, en wint wanneer de burgemeester heeft gewonnen. Hij is echter niet op de hoogte van een mogelijke dubbele agenda van de burgemeester, dus moet hij er met hints proberen achter te komen welke kant hij steunt en zo meehelpen (dus GEEN PM's tussen de burgemeester en bodyguard). Dit kan leuke situaties opleveren.

De anarchist:
Sommige rellers, vaak iemand die lid is van de DBB knokploeg enkel voor de plunderingen en verkrachtingen, willen gewoon een flinke hoop stennis schoppen. De anarchist heeft als doel zoveel mogelijk chaos te veroorzaken. Dit kan hij doen door valse informatie te verstrekken (altijd via hints, nooit directe info!) of andere slimmigheden. Hij staat noch aan de kant van de wolf, noch die van de burgers.
Winconditie: Het doel van de anarchist is survival, en het ongenoegen van anderen. Als hij overleeft en er aan het einde van het spel minder dan 50% van de oorspronkelijke inwoners in leven zijn is hij happy. Hij probeert het spel dus zoveel mogelijk te rekken, gewoon omdat het kan.

De Roddelaar
De Roddelaar mag mij in 't begin van 't spel 3 namen pm'en die hij verkiest als vertrouweling. Diegene krijgen vervolgens een pm van mij en vanaf dan mogen zijn met z'n 4e Pm'en.
Uiteraard mag niemand zijn of haar rol vertellen!!! Speel 't spel eerlijk. Mocht de Roddelaar sterven dan valt de groep uiteen en is 't met elkaar pm'en verboden
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen

De Fatamorganist
De Fatamorganist is iemand die er eigenlijk helemaal niet is. Mensen zullen hem heel actief bezig zien in het spel. Maar stemmen op hem zullen 0 invloed hebben omdat hij slechts een luchtweerspiegeling is. Tevens speelt hij op een orgel.

De Trollen:
De burger heeft geen speciale eigenschappen. Hij stemt overdag op de persoon welk hem het meest verdacht lijkt.
Winconditie: wanneer de wolf sterft is het dorpje veilig en hebben de goeden gewonnen. Dit kan dus alleen door de wolf er overdag uit te stemmen.


De Regels

1. Dag duurt vanaf 10:00 tot 20:30 's avonds. Gedurende die tijd kunnen dorpsbewoners overleggen en dienen zij stemmen uit te brengen op de voor hen meest verdachte persoon (of juist door de war te schoppen). Na 20:30 mag er niet meer gestemd worden en ik tel de stemmen. De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGE-EDITE post voor 20:30 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd. Wanneer je een stem wilt wijzigen ben je dus geacht om in een nieuwe post een naam neer te zetten, om te voorkomen dat niemand ziet dat je switcht en om te telling voor mij duidelijker te maken. Na de telling zal ik de uitslag van de stemming met een verhaal bekendmaken. Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.
2. De nacht duurt van 20:30 tot 10:00 's ochtends. Gedurende deze tijd kan de wolf zijn slachtoffer kiezen & de Assassin (om de 2 dagen), en kunnen de heks, het meisje en de jager hun powers uitoefenen door mij te PM'en. Deze spelers worden in het bijzonder verzocht actief te zijn rond deze periode, aangezien dit de belangrijke rollen zijn en zij flinke invloed op het spel uitoefenen.
3. Alleen de cultisten en de geliefden mogen elkaar over het spel PM'en. Andere spelers mogen GEEN contact met elkaar hebben over het spel, ook niet via karmaberichten of whatnot. Ook de burgemeester en bodyguard niet, dat is spelbederf. Dit zou jammer zijn dus doe dit aub. niet.
4. Mensen die niet meedoen met het spel en mensen worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is.
5. Mensen die dood zijn gegaan in het spel mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de levende spelers over het spel. Dood is dood, en het is erg hinderlijk als een dode speler toch leuk denkt te zijn en mee te stemmen. Dit is NOT DONE.
6. Hou je aub. aan de regels uit sympathie voor mij die er veel werk in steekt, en andere spelers die plezier aan het spel beleven!!!


Ik wil een limiet stellen op 25 spelers deze ronde om het overzichtelijk te houden. we beginnen waarschijnlijk ergens na dit weekend of zondag avond al. bring it on negroide's.


Inschrijvingen
1. Rob Penetrant
2. Kwarkpiggie
3. c1000 = banned.
4. BearelleJonasbrothers
5. OrgieNel
6. Remi ACAB
7. Thielen, Thielen, Thielen. Thielen, Thielen, Thielen, eerst met de vinger en dan... met de PIELUUHH
8. Luc Mens
9. Feed's got back
10. PLork
11. lemme Be-yo-beast?
12. Dudeteister
13. Peerevorm
14. Markrot.
15. Eli Roth
16. Xavier69
17. Im bad work
18. Rob 'eckte' G
19. Maximamentos
20. Jaap Jakkes
21. Lhunarse
22. Snoopy
23. Medium Big Z
24. Af, Suicide Zit
25. Arnodfanta
26. Chreizler
 
Laatst bewerkt:
Tsja doe maar in. Toch niks te doen verder
 
:fa::fa::fa:

:(
Ik doe mee.

En **** LORK
 
:roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 17:25 ----------

Sowieso in btw als je srs bent Starter, btw de fatamorganist?
 
  • Like
Waarderingen: X.
In natuurlijk!
 
:roflol: Ben benieuwd... in... maar heb zo'n idee dat we nooit beginnen..
 
Lork
 
tuurlijk doe ik mee.
 
doet plork mee?
 
the fok heb ik nu weer gedaan
 
dunnow yet, ik moet je troll nog kiezen
 
:roflol: gaat wel lachen worden met starter als spelleider
 
Die namen ook :roflol:
 
Back
Naar boven