MuscleMeat

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jorgyboy

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
27 dec 2009
Berichten
8.799
Waardering
1.123
Lengte
1m75
The Deadly Duo: NickyCF & Jorgyboy

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

STARTDATUM: Maandag 2 juni

Carnaval in Rio!

339leh5.jpg


Het is voorbereidingstijd voor het carnaval in Rio. In Rocinha, de grootste krottenwijk van Latijns-Amerika is de sambaschool Porta de Pedra de laatste hand aan het leggen aan de kostuums. Diaephi is druk bezig de pailletjes op de kleine behaatjes te naaien terwijl hij kijkt naar de vreemde bochten, waarmee de waterreservoirs op de daken zijn verbonden met de keuken en de badkamer. Deze laten zien dat hier stukje bij beetje gebouwd is, zonder architect. Steeds als er weer geld was werd er wat aangebouwd en moesten de leidingen worden omgelegd. Om het centrum van Rocinha heen liggen veel half afgemaakte huizen van mensen die later kwamen of om andere redenen nog niet genoeg geld hebben weten te bemachtigen. Alles draait namelijk om geld in Rocinha. RockofAges komt aangelopen, achter hem wat favela-toeristen die onder elkaar smoezen. Tremendes, FabulaActaEst, LLoydatoni, Origineel en Sanca bekijken Diaephi en Diaephi bekijkt hen. Dan draaien allen zich om….wat horen ze daar ineens….

Er wordt geschoten. De favela-bewoners kijken er niet van op of om, de toeristen echter wel. Één van hen blijkt echter geen toerist te zijn. Voor de rest het in de gaten heeft, schiet hij tussen de nauwe trappetjes, de krotten en de rondwanende bewoners in, zijn geweer strak vooruit. Hij gaat richting de schoten die eerder gehoord werden. Een volgend geweersalvo volgt en dan is het ineens weer stil.

De toeristen kijken vragend naar RockofAges, welke zijn schouders ophaalt en zegt: drugs. Ze lopen verder. Lloydatoni snuift eens en geeft aan dat het vreemd ruikt. Sanca, kijkt Lloydatoni aan en struikelt zowat over.....


Begin van de dag: 10u
Begin van de nacht: 21u

Uitleg spel:
Voor het spel begint, krijgt elke speler een rol toegestuurd. Deze zal je van mij ontvangen, de dag/avond voor de start van het spel en zal bepalen hoe je het spel zal moeten spelen om te winnen. Het is ten sterkste verboden je rol in het topic duidelijk te maken, noch om het via PM of karma door te geven aan anderen, tenzij je rol hier specifiek om vraagt. De rollen en spelers zullen opgedeeld worden in twee kampen, één die toebehoort aan de weerwolf, de andere aan de bewoners van het dorp. Uiteraard kan slechts één van beide kampen winnen en dat zal gebeuren wanneer één van beide kampen een kwantitatief overwicht behaald. De rollen zullen hieronder bekend gemaakt worden.

Een klein dorpje word aangevallen door een weerwolf. Zoals alle inwoners, gedraagt hij zich overdag vrij normaal, maar 's nachts verandert hij in een weerwolf en doet zich tegoed aan het vlees van een ander. Het dorp komt de volgende ochtend bijeen om te vergaderen, alwaar de bewoners gezamenlijk beslissen 1 voor 1 iemand te vermoorden tot de weerwolf dood is.

Speciaal:
Belangrijke opmerking, boys and girls: dit spel wordt geleid door TWEE mensen.
Jorgyboy: spelleider --> gelieve alle PM's nodig voor je rol te spelen, te verzenden naar mij!

NickyCF: schrijft de verhalen, nadat ze van Jorgyboy de stemming en PM's doorgespeeld kreeg. PM's naar haar hebben GEEN zin! Zij zal ook GEEN PM's sturen naar spelers, noch zal zij antwoorden op vragen die gesteld worden in het topic zelf.

Samen: Hints en dergelijke zullen vaak samen besproken worden. Hetzelfde indien er vragen worden gesteld in het topic, zullen we eerst samen overleggen, vooraleer we actie ondernemen.
Omwille van deze nieuwe constructie, kan het soms zijn dat de verhalen wat later komen dan normaal.
Indien één van beide een avond/ochtend niet online kan zijn, zal de andere de volledige taken moeten overnemen. Hierover zal duidelijk gecommuniceerd worden wanneer dit het geval is.

De rollen

Slechte Kant
Zij winnen wanneer alle burgers opgegeten zijn, of ze een kwantitatief overwicht hebben behaald.
De Wolf
De belangrijkste in het spel. De wolf mag aan mij gedurende de nacht via PM een speler aanwijzen die met huid en haar verslonden zal worden. De wolf heeft een belangrijke rol, dus is geacht zich niet al te opvallend te gedragen, aangezien dit een vroeg einde van het spel tot gevolg heeft.
  • Indien ik 's nachts geen PM aankrijg, wordt er die nacht geen kill gemaakt.
  • Indien de jager de persoon beschermt die de wolf op het oog had, zal er die nacht geen kill gemaakt worden. Beide zullen een hint over elkaar ontvangen.
  • Indien de wolf de naam van de jager doorstuurt, zal de jager het onderspit delven.

De Cultist
De cultisten zijn een stel achterbakse verraders die aan de kant van de wolf staan. Zij kennen elkaar en weten wie de wolf is, maar mogen alleen elkaar PM'en (niet de wolf!). De wolf weet echter niet wie de cultisten zijn. De cultisten moeten er alles aan doen om te zorgen dat er geen mede-cultist en al helemaal niet de wolf via stemming wordt ge-elimineerd. Ze zijn dan wel in de minderheid, maar met hun vermogen om te communiceren proberen ze toch de overwinning te behalen.
  • Cultisten mogen ENKEL met elkaar PM'en en dus NIET met de wolf. Een overtreding van deze regel heeft de onmiddelijke beeindiging van het spel tot gevolg.
  • Hoewel de leugenaar wel aan hun kant staat, kennen de cultisten zijn naam NIET. Ze zullen dus ZELF de stemming goed in het oog moeten houden, om te weten te komen wie aan hun kant staat.

De Leugenaar
Deze achterbakse bber liegt over alles... AAS-gebruik, de 10/10's die hij afgelopen stapavond heeft gepakt, en zelfs op wie hij stemt in de Weerwolf game!!!!! Deze persoon mag zijn stem plaatsen in het topic, maar als hij mij een andere stem PM't, zal die stem zijn vorige stem overriden waardoor hij op iemand kan stemmen zonder in de gaten te vallen. Het kan dus voorkomen dat de telling die jullie maken niet overeenkomt met de persoon die eruit geknikkerd wordt.

  • Indien ik geen PM ontvang voor het tijdstip, zal de stem in het topic geldig zijn.
  • De leugenaar kent de cultisten, maar de cultisten kennen hem NIET. Het is dan ook strikt verboven om je rol als leugenaar kenbaar te maken aan de cultisten!

Goede Kant
Zij winnen wanneer de wolf dood is. Het vermoorden van alle cults alleen is dus niet voldoende voor de overwinning.
De burger
De burger heeft geen speciale eigenschappen. Hij stemt overdag op de persoon welk hem het meest verdacht lijkt.

De Heks
De heks brouwt s’nachts een toverdrank waarmee zij aan de volle maan kan vragen (middels PM) of een bepaalde speler de wolf is. Hij zal een ja of een nee als antwoord krijgen. Deze info kan de heks subtiel delen in het topic.

De tranny
Een heerlijk strakke fitnesschick, gezegend met dubbel D, althans zo lijkt het in eerste instantie. Toch wordt geplast op het herentoilet. De tranny heeft de speciale power dat ze elke nacht naar de weerwolf mag gluren. Deze power is optioneel, je hoeft hem niet te gebruiken, als je bang bent opgegeten te worden. Dit doet zij door mij een PM te sturen. Hierdoor vergaart zij een hint over de wolf, maar krijgt hij ook een hint over haar!
  • De tranny is niet verplicht een PM te sturen indien zij niet wil. Het is dus op eigen risico.

De Jager
De jager gebruikt boksbeugels, honkbalknuppels en kettingen als een wapen. Elke nacht beschermt hij een dorpsbewoner, door mij een naam te PM'en. Dit voorkomt dat deze persoon vermoord kan worden door de wolf, en dit betekent dat de wolf die nacht geen kill maakt.
  • Indien de jager geen PM stuurt naar de spelleider, zal er die nacht niemand beschermd worden. Ook de jager zelf NIET. Het heeft dus geen nut om geen PM te sturen, je kan er jezelf NIET mee redden.
  • Indien jager en wolf elkaar treffen, krijgen beide een hint over elkaar.
  • Indien de jager het doelwit is van de wolf, zal de jager het onderspit delven.

De Burgemeester
In tegenstelling tot de meeste voorgaande spellen, zal de burgemeester in dit geval GOED zijn. Bij een gelijke stemming, zal zijn stem voor twee tellen. Voor de rest heeft hij geen speciale gaven.

Adam en Eva
Dit koppel zal elke nacht samen het bed delen. Waar ze slapen, dienen ze via PM aan mij duidelijk te maken voor 22u. Dat kan bij Adam of Eva zijn, maar ze mogen ook kiezen om bij een derde persoon te overnachten, indien een triootje hun ding is. (In B4 elke nacht bij Suus.) Ze mogen dus met elkaar PM'en, maar niet met iemand anders. Zij winnen dan ook enkel als ze samen het spel door geraken. Als één van de twee eruit wordt gestemd, dan zal de overblijvende persoon door liefdesverdriet een einde maken aan zijn/haar leven. Speel het spel dus slim, veel zal afhangen van deze twee personen!
  • Als ik geen PM ontvang, kies ik random de plaats waar ze slapen. Om het de wolf niet te gemakkelijk te maken, kan dat dus bij ALLE spelers gebeuren.
  • Als ik zowel van Adam als van Eva een PM krijg met twee verschillende namen, dan zal IK ook hier weer zelf beslissen bij wie ze slapen. Spreek dus goed af wie naar mij stuurt!

De Regels:
1. Dag duurt vanaf 10:00 tot 22:00 's avonds. Gedurende die tijd kunnen dorpsbewoners overleggen en dienen zij stemmen uit te brengen op de voor hen meest verdachte persoon (of juist door de war te schoppen). Na 22:00 mag er niet meer gestemd worden en ik tel de stemmen. De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGE-EDITE post voor 22.00 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd. Wanneer je een stem wilt wijzigen ben je dus geacht om in een nieuwe post een naam neer te zetten, om te voorkomen dat niemand ziet dat je switcht en om te telling voor mij duidelijker te maken. Na de telling zal ik de uitslag van de stemming met een verhaal bekendmaken. Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.
2. De nacht duurt van 22:00 tot 10:00 's ochtends. Gedurende deze tijd kan de wolf zijn slachtoffer kiezen en kunnen de heks, het meisje, de slet en de jager hun powers uitoefenen door mij te PM'en. Deze spelers worden in het bijzonder verzocht actief te zijn rond deze periode, aangezien dit de belangrijke rollen zijn en zij flinke invloed op het spel uitoefenen.
3. Alleen de cultisten én Adam&Eva mogen elkaar over het spel PM'en. Andere spelers mogen GEEN contact met elkaar hebben over het spel, ook niet via karmaberichten of whatnot. Dit zou jammer zijn dus doe dit aub. niet.
4. Mensen die niet meedoen met het spel en mensen worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is.
5. Mensen die dood zijn gegaan in het spel mogen NIET meer posten in dit topic, of op een of andere manier (PM/karma) contact hebben met de levende spelers over het spel. Dood is dood, en het is erg hinderlijk als een dode speler toch leuk denkt te zijn en mee te stemmen. Dit is NOT DONE.
6. Hou je aub. aan de regels uit sympathie voor mij die er veel werk in steekt, en andere spelers die plezier aan het spel beleven!!!

Karmaregel:
Karma MAG gegeven worden, maar er mogen GEEN geheime boodschappen in verwerkt worden. Overtreding van deze regel leidt onmiddellijk tot een verbanning van deze én ALLE TOEKOMSTIGE games.

Spelerslijst:
Inschrijven kan door je naam hier even VET te posten.
  1. Orgineel
  2. Tremendes
  3. Wauter
  4. Penose
  5. RockOfAges
  6. Sanca
  7. Jimbooo
  8. Lm7790
  9. IMBAatwork


Overleden spelers:
  1. Goldberg1987 ---> CULT, dood door stemming dag 1
  2. MMAJunkie ---> BURGER, dood door stemming dag 2
  3. Punjab ---> CULT, dood door inactiviteit einde dag 2
  4. Diaephi ---> HITMAN, dood door wolf nacht 2
  5. Illoydatoni ---> JAGER, dood door stemming dag 3
  6. Alley Cat ---> BURGEMEESTER, dood door wolf nacht 3
  7. Stefanovich ---> GEHEIME ROL, dood door stemming dag 4
  8. Woopy ---> BURGER, dood door wolf nacht 4
  9. FabulaActaEst ---> LEUGENAAR, dood door stemming dag 5

Links naar de verhalen:
Startverhaal

Einde dag 1

Begin dag 2

Einde dag 2

Begin dag 3

Einde dag 3

Begin dag 4

Einde dag 4

Begin dag 5

Einde dag 5
 
Ik maak mijn comeback :cool:
 
Jeej! Ik wil heel graag meedoen! Ik ben alleen bang dat je start in mn vakantie.. Ik ben pas 13 juni weer terug..

Anders count me in HillR

Kan me voorstellen dat jullie niet zo lang willen wachten :p
 
Jeej! Ik wil heel graag meedoen! Ik ben alleen bang dat je start in mn vakantie.. Ik ben pas 13 juni weer terug..

Anders count me in HillR

Kan me voorstellen dat jullie niet zo lang willen wachten :p

Tegenwoordig heb je overal wifi hoor. :o;)
 
Tegenwoordig heb je overal wifi hoor. :o;)

Haha, true.. Maar kan dan niet heel actief meespelen omdat ik constant in de zon lig enzo..
Offf, ik zit hele dag binnen in hotel omdat ik te addicted ben aan de game.. :p geen goed plan
 
Tegenwoordig heb je overal wifi hoor. :o;)

Was het niet Biobeast die tijdens zijn vakantie eens ook een wolfgame zat te spelen? :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Leuk! Game is nu al legendarisch.

Kwarkvarken zou ook mee doen toch?

En Alley Cat natuurlijk ook.

Idem kwarkvaken zou ik zeker uitnodigen. z1000 heb ik in de vorige game ook niet gezien?
 
waar de **** is unknown eigenlijk
 
Back
Naar boven