Fitness Seller

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mag niet weer ineens doodvallen he :D :D
 
Valt mij weer te stil hiero :P
 
Valt mij weer te stil hiero :P

"What the fuck doe ik hier" zegt fabulactaest hardop. Je kunt de paniek, die zich van hem meester heeft gemaakt, in z'n stem horen.
"Godverdomme man" reageert Sanca "Dat denken we allemaal!".
Sanca was er eigenlijk onbevangen heen gegaan. Hoe mooi was het ook eigenlijk? Op uitnodiging van het modteam, bij name van Tremendes met een bus kosteloos richting Oostblok?
Hij voelde zich, net als de andere reizigers, gewoon een beetje vereerd. Al die uren op dat forum en die nutteloze posts leken zo ineens niet meer zo kansloos.
Leef de dbb leven had hij gedacht..
Pleurklaat zag het tijdens de busreis al aankomen. "Dit is niet goed, dit is niet goed" Als een autist zat hij de laatste paar uur, van de reis, heen en weer te wiegen.
Heen en weer wiegen deed HillR ook, eigenlijk de gehele reis. Los van het juk van haar saaie kantoorbaan en opgewonden van de gespierde dbb-ers had ze Punjab voor het blok gezet. "Of we hebben vanaf nu een vrije relatie of het is over tussen ons" had ze gezegd.
De arme sukkel Punjab keek nu toe hoe zijn geliefde, die hij echt NIET wilde delen, squirtend van Alley cat afstapte.
Suus141 had zich ook verheugd op de trip en had altijd al een oogje op tremendes gehad, dat hij haar vroeg om mee te gaan had een warm en samentrekkend gevoel in haar onderbuik gegeven maar wat had ze tremendes anders voorgesteld zeg. Tuurlijk..hij was groot, gespierd en voor zijn leeftijd zeker nog een mooie jongen maar hij gedroeg zich jachtig en had een rare blik in zijn ogen.
"Geen idee hoe het zo is gekomen maar ik zit hier wel" mompelt Penose.
"Als we nog moeten stemmen, stem ik niet op jou hoor Penose" Penose hoeft niet eens op te kijken, hij herkent direct het meisjesachtige stemgeluid van Wauter. Gek dat hij in deze situatie zich afvraagt of Wauter zijn ballen ooit niet ingedaald zijn ofzo.
Stefanovich probeert in te loggen op zijn mobiel. "Als ik nu eens karma..."
Maar het is te laat...It begins, the shit is gonna get real.
"Vale tudo, vale tudo" Als ik daar nu achter zou kunnen komen wat die oude gek steeds uitkraamt denkt Diaephi terwijl hij de groep rond kijkt. Ze zitten er allemaal, iedereen die hij toch lief is gaan hebben in de loop der jaren. Illoydatoni,IMBAatwork, Wauter, Fitness Beginer, Alley Cat, Punjab, SuuS141, Stefanovich, Penose, Jaap Ja, FabulaActaEst, UnknownDBB, Lm790, orgineel, Sanca, Jimbooo, rockofages, Goldberg1987.
Jimbooo doet hetzelfde, hij kijkt de groep rond. "Ongelooflijk dat er zometeen gewoon iemand, van deze fantastische groep members, dood is"....

DBB-roulette we better not start it..:D
 
:D

Ik zat gejaagd te lezen man! leuke schrijfstijl
 
Geniaal :roflol:

Start it :D
 
:D

Ik zat gejaagd te lezen man! leuke schrijfstijl

De kennismaking tussen ons, bij de toiletten van de vd Valk Amersfoort, voordat we de bus instappen is onvergetelijk en bezorgt me nog rode oortjes en een glimlach.

:D
 
De kennismaking tussen ons, bij de toiletten van de vd Valk Amersfoort, voordat we de bus instappen is onvergetelijk en bezorgt me nog rode oortjes en een glimlach.

:D


heyyyyy niet autobiografisch worden he :mad:
 
hij herkent direct het meisjesachtige stemgeluid van Wauter. Gek dat hij in deze situatie zich afvraagt of Wauter zijn ballen ooit niet ingedaald zijn ofzo.

Is iemand nog een beetje boos op mij? :D
 
Geweldig geschreven Trem, je kan het wel ;)!
 
Hahahhahahha :roflol:

Nice one Tremendes!
 
Back
Naar boven