MuscleMeat

Breaking News Weerwolfspel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ook HillR

De twin towers, kan niet missen :roflol:

Foute keus :(

Lees de hint over de jager nog eens, dat die zichzelf niet kan beschermen...

Dat komt vast om dat de jager bij de Wolf woont............... Beetje lullig om zo naar buiten te moeten komen.. Maar anders zou het zomaar kunnen dat de goede kant alsnog verliest..

Punjab
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Maar Pun eet normaal gesproken Hill (zie vorige posts). Is dat vannacht weer zo of is het andersom. De pressie van Hill om bugelmeestel te worden, is dat om af te leiden?

Ik heb bij alle voorgaande weerwolfspellen ook altijd ingezet op burgemeester.. Dat is een dingetje van mij..
 
Foute keus :(

Lees de hint over de jager nog eens, dat die zichzelf niet kan beschermen...

Dat komt vast om dat de jager bij de Wolf woont............... Beetje lullig om zo naar buiten te moeten komen.. Maar anders zou het zomaar kunnen dat de goede kant alsnog verliest..

Punjab

:roflol: moet toegeven slim bedacht.. Maar de hints wijzen toch echt allemaal aantoonbaar naar jou :kiss:
 
:roflol: moet toegeven slim bedacht.. Maar de hints wijzen toch echt allemaal aantoonbaar naar jou :kiss:

Je wil zeker op de logeerkamer :yell: mij voor de wolven gooien om jezelf te redden..

Mag toch hopen dat de anderen dit doorzien..
 
Ik zal je altijd met huid en haar beschermen, a la Twillight Saga :heart:
 
Wat een leuk topic dit! Helaas zag het het te laat, het Weerwolfspel is echt mooi en doordacht. lloydatoni weet het verhaal prachtig te brengen. :yes:
Ik kijk met plezier vanaf de zijlijn als nukubu toe. :D

Nukubu’s...:roflol:
Lang geleden dat ik dat gehoord heb :emo:
 
Je wil zeker op de logeerkamer :yell: mij voor de wolven gooien om jezelf te redden..

Mag toch hopen dat de anderen dit doorzien..
Ik heb nog wel een plaatsje in bed over, mocht je niet meer met Punjab willen slapen. :eyes:
 
Nukubu’s...:roflol:
Lang geleden dat ik dat gehoord heb :emo:
Ik werk bij Defensie, maar ik ben militair; ik heb wel een hoop burgercollega's. :p
 
Banshee buikgevoel.
 
Ik weet het, officier bij de landmacht toch? Ik heb bij de marine gezeten.
 
Ik weet het, officier bij de landmacht toch? Ik heb bij de marine gezeten.
Luchtmacht he! :grumble:
Ik huppel niet met mijn geweertje door het bos. Ik zit gewoon heel de dag op kantoor en mijn werk is niet fysiek (helikopter engineering), dus zoek ik zelf de uitdaging in de gym maar op. Wat heb je gedaan bij de marine? (Beetje off-topic dit.)
 
Lastig lastig lastig. Jullie zijn allemaal weerwolven en ik een brave onschuldige nukubu?
 
De wolf heeft me vorige nacht proberen opeten sanca :) als je nu van 1 iemand zeker mag zijn...
De wolf weet niet wie zijn cults zijn en misschien ben jij wel een cult :)
Edit, nvm
 
Brb stemmen tellen
 
Ik stem op HillR
 
Niemand wil vrijwillig bij de gemeente werken als je geen beperking hebt.
 
En Pun kan dan nooit meer zeggen: “I like pussy” omdat hij een wolf thuis heeft.
 
Maar goed dat Trump niet meedoet.
 
Back
Naar boven