AndroidHealthClinic

Weet er iemand iets over de stof yohimbine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cagri51

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2003
Berichten
438
Waardering
0
Een vriend van mij wil graag beginnen met een creme. Deze heeft hij uit America laten komen. De creme bestaat uit Yohimbine.

Hij zei dat het een plaatselijke vetverbrander is. Kan dit echt?

Of is het allemaal fake
 
Yohimbine is een stof tegen erectiestoornissen.
 
Ja, is het Lipoderm-Y ? Want die werkt. Er is nog Yohimburn en dat is pure zever.

Maar Lipoderm is een lokaal leveringssysteem voor yohimbine Hcl, zo'n 100 mg/ml (vandaar dat het duur is). Yohimbine Hcl is een erg effectieve alpha-2 adrenrgisches receptor antagonist. Als je noradrenaline uit je zenuwen lost naar de vetcel dan zitten er op die vetcel twee soorten receptoren. Alpha en Beta. De beta's zullen vetverlies bevorderen als noradrenaline er op bind, de alpha's zullen vetverlies verminderen.

De mens heeft een constante actie op dit gebied en toch verbranden we niet zomaar vet, dat is omdat de alpha receptoren eerst opgevuld worden, en dus er zelden genoeg beta receptoren gevuld worden om boven de alpha's uit te komen de alpha's.

eerst is er de alpha2 op de zenuw, die er voor zal zorgen dat er een grotere heropname van noradrenaline gebeurt en dan zijn er de alpha1 en alpha2 op de cel die zullen beletten dat er cAMP in de cel kan aangemaakt worden door het enzum adenylaat cyclase te verminderen. Yohimbine bind heel sterk op alpha2 receptoren, maar oefent geen effect uit er op. Dat wil zeggen dat het belet dat je noradrenaline er op gaat binden. Dat wil ook zeggen meer noradrenaline om op de beta receptoren te binden en dus een groter beta/alpha ratio -> vetbverbranding.

Het probleem bij mensen is dat er bepaalde moeilijk te verwijderen vetmassa's zijn. De obliques en lagere buikspieren bij mannen, de bovenbenen en het achterste bij vrouwen. dat is omdat die regio's een hoog expressiviteit van alpha receptoren en een heel lage expressiviteit van de beta receptoren hebben. Dus yohimbine toevoegen op die plaatsen speelt in je voordeel.

De voorwaarde is wel dat je nog steeds een laag cal, laag koolh dieet moet volgen, en het werkt een stuk beter als je oraal 3 maal daags zo'n 20-25 mg ephedrine inneemt om de release van noradrenaline te verhogen.
 
Is dit in ned. ook op de zwarte markt te verkrijgen of is dit enkel in amerika available, ben het namelijk nog nooit tegengekomen..

Is dan in feite niet zo dat de combi clen met ephidrine nog effectiever is, dus een stack van deze nemen bv?? of interpreteer ik het nu helemaal verkeerd??
 
Originally posted by soulreaver
Is dit in ned. ook op de zwarte markt te verkrijgen of is dit enkel in amerika available, ben het namelijk nog nooit tegengekomen..

Is dan in feite niet zo dat de combi clen met ephidrine nog effectiever is, dus een stack van deze nemen bv?? of interpreteer ik het nu helemaal verkeerd??


In helios zit de combo yohimbe hcl/clen
 
Dus in feite klopt het dus wel dat helios een plaatselijk burner is?? ik had altijd me twijfels erover.
 
nou ja in zoverre plaatstelijk dat het sneller inwerkt op het "stubborn" vet. Aangezien daar zoals Bigcat al aanduidde veel alphareceptoren zitten.

Je kan nog steeds niet kiezen waar het er het eerst af moet.
 
Er zijn toch ook supplementen verkrijgbaar met yohimbine erin? Hoe zit het daarmee?
Troep of?

Ik heb er al meer over proberen te vinden, maar echt duidelijk is het me nog niet.
 
Originally posted by soulreaver
Is dit in ned. ook op de zwarte markt te verkrijgen of is dit enkel in amerika available, ben het namelijk nog nooit tegengekomen..

Is dan in feite niet zo dat de combi clen met ephidrine nog effectiever is, dus een stack van deze nemen bv?? of interpreteer ik het nu helemaal verkeerd??

Nee, want clen en eph werken alle twee op de beta-2 receptor, maar clen veel sterker en ook niet op de alpha2 werkt. Clen ondervind dus ten eerste geen schade van de alpha2 (dus niet echt nood aan yohimbine) en ten tweede gaat ie door zn kracht veel sneller (na 2 of 3 weken) al de beta 2 phosphoryleren.

Ephedrine is veel beter, het is zwakker, maar werkt onnoemelijk veel langer, heeft legale middelen om alle stappen van de feedback uit te schakelen en werkt tevens op de beta3.

Clenbuterol raad ik eigenlijk enkel aan de laatste 2 weken van je dieet voor een show of shoot. Om voor langere periodes droog te blijven houd je het beter bij eph.
 
Originally posted by patrick



In helios zit de combo yohimbe hcl/clen

Ho, wacht es even. Yohimbe is GEEN yohimbine Hcl. Yohimbine Hcl is een derivaat uit de yohimbe plant die zijn effecten als alpha2 antagonist heeft bewezen. Van een yohimbe extract is niet te achterhalen hoeveel yohimbine er in zit en of er geen factoren zijn die dat negeren, want gewone yohimbe heeft zelden of nooit effect.
 
Originally posted by soulreaver
Dus in feite klopt het dus wel dat helios een plaatselijk burner is?? ik had altijd me twijfels erover.

Als het actieve ingredient wel degelijk YOHIMBINE Hcl is en het leveringsmechanisme verantwoord is, dan wel. Maar niet elk transdermaal product met yohimbine Hcl is automatisch een lokale vetverbrander.
 
Originally posted by patrick
nou ja in zoverre plaatstelijk dat het sneller inwerkt op het "stubborn" vet. Aangezien daar zoals Bigcat al aanduidde veel alphareceptoren zitten.

Je kan nog steeds niet kiezen waar het er het eerst af moet.

Als je het op andere plaatsen die rijker zijn in beta2 en beta3, kun je dit wel. Maar op die bepaalde plaatsen waar ik het op had, kun je alleen verwachten dat ze hierdoor even snel vet verliezen als de andere plaatsen.
 
Originally posted by matthieu
Er zijn toch ook supplementen verkrijgbaar met yohimbine erin? Hoe zit het daarmee?
Troep of?

Ik heb er al meer over proberen te vinden, maar echt duidelijk is het me nog niet.

Orale producten bedoel je ? Ja, die zijn zeer goed. Wist niet dat je yohimbine Hcl zo maar mocht verkopen hier. Oraal heb je ofwel 3 maal daags 5 a 6 mg nodig, ofwel 6 maal daags 2.5 a 3 mg nodig. Dat is bitter weinig ten opzichte van de 100 mg of zo die je lokaal moet aanwenden, maar bij orale middelen werkt het wel systemisch, dus kun je niet kiezen waar je vet verliest of waar je er meer wil verliezen.
 
Originally posted by Big Cat


Orale producten bedoel je ? Ja, die zijn zeer goed. Wist niet dat je yohimbine Hcl zo maar mocht verkopen hier. Oraal heb je ofwel 3 maal daags 5 a 6 mg nodig, ofwel 6 maal daags 2.5 a 3 mg nodig. Dat is bitter weinig ten opzichte van de 100 mg of zo die je lokaal moet aanwenden, maar bij orale middelen werkt het wel systemisch, dus kun je niet kiezen waar je vet verliest of waar je er meer wil verliezen.

Nee wordt ook niet verkocht meen ik. Dr zijn wel een aantal supps. met extracten ervan erin. Maar die werking zal ongetwijfeld minder zijn.......
 
HCL is chemisch, en de chemische variant werkt wel goed.

net als dat je ephedra hebt en ephedrine HCL, de HCL versie van ephedrine is 6-7 keer sterker dan de kruidenextract ephedra.
 
Ephedrine is ephedra. De producten die tegenwoordig gebruikt worden zijn gestandardiseerd op basis van de hoeveelheid ephedra die ze bevatten. Dus de uiteindelijk hoeveelheid ephedra is niet meer dan je zou gebruiken met ephedrine Hcl pillen.

Maar bij producten zoals ma huang is de standardisatie tamelijk betrouwbaar, bij yohimbe niet. Yohime die gestandardiseerd is voor yohilmbine heeft niet hetzelfde effect als yohimbine Hcl.
 
200mg ma huang is gelijk aan 30mg pure ephedrine HCL

ma huang is gewoon verkrijgaar in smartshops.
 
Nee, 350 mg is net iets meer dan 20 mg
 
Yep, Ma Huang bevat ongeveer 6% ephedrine.
 
BC,

Bij Kaotikchemistry kan ik 1 gram Yohimbine HCL kopen voor $15, wat is de kans dat dit daadwerkelijk goed spul is?

Link staat op de site van rippedmass/professionalmuscle
 
Back
Naar boven