Fitness Seller

Weet er iemand iets over de stof yohimbine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lijkt mij alsof je niet veel kunt missen voor 15 dollar. Als het echte yohimbine Hcl is, en je hebt al een tijdje geen vetverbranders of caffeine gebruikt, zou je het moeten merken als je een 6-8 mg neemt dat je hartslag wat verhoogt.
 
hoe neem ik dat dan in, gewoon oplossen in water? of eerst in capsules doen ofzo?
 
Bij 1fast400 kost een gram yohimbine hcl $5 dollar! Ben het ook van plan om te bestellen maar hoe wil je 6mg doseren van een gram ? Ik heb geen weegschaal die tot een milligram nauwkeurig weegt ter beschikking.
 
Originally posted by patrick
hoe neem ik dat dan in, gewoon oplossen in water? of eerst in capsules doen ofzo?

Lijkt me onwaarschijnlijk tenzij je een apotheker kent dat je caps van 5-6 mg kan maken, dus oplossen lijkt me het beste.
 
Originally posted by Big Cat


Lijkt me onwaarschijnlijk tenzij je een apotheker kent dat je caps van 5-6 mg kan maken, dus oplossen lijkt me het beste.

mn moeder werkt bij een apotheek :D
 
Maar die wisten toch niet van je gebruik enzo af?? Krijgt ze dan geen twijfels?
 
yohimbine is geen AS. en ik denk dat ze dat wel wil doen voor mij

thiomucase heeft ze toen ook uit belgie laten halen voor me een hele tijd geleden.
 
bedoel te zeggen dat ze mischien verdenkingen krijgt??
 
Ik ben nu aan het cutten en gebruik daarbij stackII... heb ik baat bij yohimbine? Ik begrijp uit BC's verhaal dat het de werking van ephedra versterkt.

Is het dan zo dat je doordat er meer noradrenaline op de beta receptoren bindt (je krijgt dus vetverlies), dan komt die energie vrij. Maar wat als je de energie niet gebruikt? Ik heb gehoord dat het dan weer terug de vetcel ingaat... Dus: Moet je bij gebruik van fatburners per sé energie verbranden door workout/cardio/sport/niet eten?
 
Originally posted by matthieu


Nee wordt ook niet verkocht meen ik. Dr zijn wel een aantal supps. met extracten ervan erin. Maar die werking zal ongetwijfeld minder zijn.......

"Yohimbine ode" wordt al jaren verkocht in de apotheek in belgie!
Het zijn ronde blouwe tabletjes. De prijs? Wel het is een tijdje geleden dat ik er nog achter ben geweest, maar het kost zeker niet meer dan 10 eur.
 
Originally posted by CrocoDillon
Ik ben nu aan het cutten en gebruik daarbij stackII... heb ik baat bij yohimbine? Ik begrijp uit BC's verhaal dat het de werking van ephedra versterkt.

Is het dan zo dat je doordat er meer noradrenaline op de beta receptoren bindt (je krijgt dus vetverlies), dan komt die energie vrij. Maar wat als je de energie niet gebruikt? Ik heb gehoord dat het dan weer terug de vetcel ingaat... Dus: Moet je bij gebruik van fatburners per sé energie verbranden door workout/cardio/sport/niet eten?

Het vertsterkt het effect inderdaad, door de tegenwerking van de alpha receptoren te verminderen(blokkeren). Dit kan ook tot hele hoge bloeddruk en hartslag leiden en is daarom een gevaarlijke combinatie. En je moet altijd energie verbranden om vet te verliezen en er zullen altijd wat vetcellen weer terug gevormd worden naar vet. Maar in de ideale situatie probeer je wel zoveel mogelijk vetzuren die losgelaten worden in het bloed te verbranden.
Uiteindelijk gaat het erom hoeveel kcal. je verbrand en hoeveel je binnenkrijgt en dat bepaalt hoeveel je afvalt. Te weinig eten of te veel cardio kan uiteraard ook tot spierverlies leiden.
 
Originally posted by CrocoDillon
Ik ben nu aan het cutten en gebruik daarbij stackII... heb ik baat bij yohimbine? Ik begrijp uit BC's verhaal dat het de werking van ephedra versterkt.

Is het dan zo dat je doordat er meer noradrenaline op de beta receptoren bindt (je krijgt dus vetverlies), dan komt die energie vrij. Maar wat als je de energie niet gebruikt? Ik heb gehoord dat het dan weer terug de vetcel ingaat... Dus: Moet je bij gebruik van fatburners per sé energie verbranden door workout/cardio/sport/niet eten?

Ja. Je kan een minimum aan vet verbranden door glycogeen bewust laag te houden (geen hoog glycemische koolhydraten meer eten), maar dan is het nog minimaal zolang je calorien hoog zijn. Je lichaam zal maar beginnen vet verbranden als er geen suikers voorhanden zijn.
 
Originally posted by burn


Het vertsterkt het effect inderdaad, door de tegenwerking van de alpha receptoren te verminderen(blokkeren). Dit kan ook tot hele hoge bloeddruk en hartslag leiden en is daarom een gevaarlijke combinatie. En je moet altijd energie verbranden om vet te verliezen en er zullen altijd wat vetcellen weer terug gevormd worden naar vet. Maar in de ideale situatie probeer je wel zoveel mogelijk vetzuren die losgelaten worden in het bloed te verbranden.
Uiteindelijk gaat het erom hoeveel kcal. je verbrand en hoeveel je binnenkrijgt en dat bepaalt hoeveel je afvalt. Te weinig eten of te veel cardio kan uiteraard ook tot spierverlies leiden.

Dan heb je nog het voordeel dat de beta receptoren op de spiercellen proteine synthese verhogen en dus effectief spierverlies tegengaan, wat je bij bijvoorbeeld T3 of DNP niet hebt.
 
vraag aan patrick

Patrick, werkte die thiomucase een beetje?
Een vriend van me neemt over een maandje wat mee uit de US.
 
Thiomucase lijkt me wel erg duur voor een lokaal diureticum, wanneer de meest aambeien preparaten meer effect hebben voor minder geld ...
 
ik kreeg het toen uit Belgie toendertijd. Het werkte wel volgens mij, was geen wondermiddel maar goed. Was leuk om te proberen.
 
Tuurlijk werkt het. Als je nog wat water voor een wedstrijd moet verliezen op een bepaalde plaats kon het je leven redden, wil maar zeggen dat er goedkopere varianten bestaan.
 
Yohimburn en lipoderm-y heb ik beide gebruikt en ze werken naar mijn idee beide even goed (of slecht, net wat je ervan verwacht). Ik ben tevreden over beide alleen trekt bij mij de yohimburn beter in de huid en het ruikt veel beter. De actieve stof is hetzelfde in beide producten, dus ik vind het vreemd dat BC (wiens mening ik erg respecteer trouwens) yohimburn "pure zever" vindt. BC: dit is geen aanval maar meer een vraag om toelichting!
 
Back
Naar boven