Fitness Seller

Graag tips voor cut of blijven op maintenance

Bezoekers in dit topic

Het beste voor mijn resultaat. Enige reden dat ik nu meer eet is omdat ik spiermassa wil opbouwen. Maar als ik eerlijk ben tegen mijzelf vind ik de buik belangrijker dan spiermassa.
Gewicht maakt me echt niets uit als die buik maar zoveel mogelijk weg is. Ik weet dat er heus wel los vel zal komen en dan is prima maar ben nu gewoon niet tevreden.
Ga eerst cutten tot je tevreden bent, daarna kan je gaan voor meer spiermassa, heb je ook gelijk een beter beeld van je huidige spiermassa.
 
Niet beginnen aan pilletjes en crèmes. Doet helemaal geen kont, zonde van je geld. Als het echt zou werken wisten we dat wereldwijd allang.
 
Dude de overige dagen vullen met Hiit cardio of ga desnoods kickboksen.
 
Topicstarter weet niet wat hij wil, afgaand op wat hij schrijft, dweilen met de kraan open op deze wijze.
 
Wat is jou onderhoud? Want zie dat je best wel hoog in je calorieen zit
 
Wat is jou onderhoud? Want zie dat je best wel hoog in je calorieen zit
Onderhoud berekend via een calculator is 2917. Was tijdje boven onderhoud gaan eten dus daarom meer. Ik wil nu rond de 2550/2600 blijven zodat ik er 300/350 onder zit. Dan kan ik halve kilo per 10 dagen ongeveer afvallen.
 
Ja en doordat die vaak xantha gum er in doet vult het als een gek en je blijft uren vol
Ja, of gewoon veel groenten. Xanthaan, guar, psyllium. Allemaal prima te gebruiken om water te vinden en als vuller the gebruiken.
 
Ja, of gewoon veel groenten. Xanthaan, guar, psyllium. Allemaal prima te gebruiken om water te vinden en als vuller the gebruiken.
hoe bedoel je water te vinden?
 
hoe bedoel je water te vinden?
Binden. Een manier om extra volume binnen te krijgen zonder calorieën. De vezels houden water vast en daarom heb je minder honger.
 
Vandaag bij de huisarts geweest. Bmi goed, buikomtrek normaal. Vel en nog beetje vet. heb gevraagd of ik door moest dieten maar ze zei kan beter normaal gaan eten. Verder zei ze ga een gesprek aan met een plastisch chirurg maar na even praten ga ik een jaar wachten en kijken hoe het vel zich gaat aanpassen.
 
Back
Naar boven