XXL Nutrition

Weet iemand nog een goedkope supplementen site?

Bezoekers in dit topic

Diegene die ik gebruik zijn Bodylab en XXL Nutrition.
 
Ik wil verdomme duitse goedkope whey in bananan smaak :mad::D
Das wat ik wil!
 
Ik ben er alvast tevreden over:

-hoogste eiwitgehalte (90gr/100gr whey)
-goede prijs
-smaakt lekker (ik heb nu de aardbei)
Prima spul, werd een mooi prijsje gemaakt voor mijn 10 potten isolaat o.a. :D
 
Ik wil verdomme duitse goedkope whey in bananan smaak :mad::D
Das wat ik wil!

goedkoop = mindere kwaliteit

De middenmoot is veel beter.

149 euro voor 10 kg whey bij XXL en mag je zeker zijn van kwaliteit.
Bestaat ook in bananen smaak.

Succes.
 
Om echt goedkoop te zijn zul je het in amerika moeten gaan zoeken, die ebay shop in engeland heeft ook wel relaxe prijzen maar dat is imo altijd weer een heel gedoe....

In het binnenland xxl ofcourse :D
 
sportfoodshop.com
 
Om echt goedkoop te zijn zul je het in amerika moeten gaan zoeken, die ebay shop in engeland heeft ook wel relaxe prijzen maar dat is imo altijd weer een heel gedoe....

In het binnenland xxl ofcourse :D

Sanca ~ geëmigreerd naar NL ? :D

Die Duitse ebay shop heeft toch wel een hoop positieve feedbacks, moet je eerst maar eens nalezen. En over dat hele gedoe waarover je het hebt, is niet moeilijker dan in NL bestellen en bijna even snel (DHL)
 
heeft iemand al gezegd dat xxlnutrition.nl een zeer goede site is? ik zou voor die gaan..

is maar een tip hoor...
 
Mijn potje van powersuplements.nl is bijna op (zeer tevreden over trouwens), maar denk erover om dit keer die van xxl nutrition eens te proberen
 
€70,- euro voor 4kg (weet niet wat het verzenden nog kost).. bij ons heb je 5kg voor €81,50 dus om dan in Duistland te gaan halen :dunno:

Ik ken zelf de verzendkosten ook niet van deze shop René maar uit een eerdere uit Duitsland komende bestelling weet ik dat het niet echt veel scheelt met NL. Toch vind ik je opmerking beetje schoonschijnend want als ik het goed heb komt er bij jullie om 5kg te verzenden naar België ook 8€ bij, dus zit je al aan +- 90€/5kg ;)
 
allemaal naar xxl :P
 
Thanks voor de linkjes denk dat het body en fit shop gaat worden.
 
Back
Naar boven