AndroidHealthClinic

Weet iemand of je met 16 en 14 jaar mee mag doen aan YBF (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahahahahahahahahahahahahahahaha @ topic starter!!

Jij durft met een 90 kg ''Sqaut''.

Klinkt als een dubbelfail.

Maar goed, het moraalridder uurtje is voorbij.

Zet hem op, beesten! :eyes:
 
ik heb geen mening,

maar ik mag best wel een mening hebben, al best veel karma namelijk.
 
jongens jongens, een paar keer hierop uitgekomen en ik wil 1x reageren. please, stop dit topic hierna!

k snap de reactie van sommigen wel en ja hij heeft af en toe een grote mond/weinig respect laten zien......maar jongens, kom op, de jongen is 14!!!
de keuze is simpel: of je helpt hem (daar is dit forum tenslotte toch voor?) of je kraakt hem af, waarbij dit laatste verloren energie is waar uiteindelijk NIEMAND iets aan heeft!

@ de desbetreffende jongen: zoek goede begeleiding/een goeie sportschool, informeer jezelf, wacht nog een aantal jaren met wedstrijden te doen,...
Eerlijk is eerlijk, je performance was niet goed, maar ik heb respect voor je net zoals een ieder ander hier dat behoort dat te hebben. Vergeet alleen niet dat dit wederzijds dient te zijn...
Succes in de toekomst en wellicht tot over een paar jaar! Keep up the good work!
 
Heb er nog 1 van je:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hahahahahahaha ik heb zojuist in m'n broek gepist:roflol:
 
Ik heb je zondag gezien op de YBF. Waarom heb je met je 14 jaar niet nog een paar jaartjes gewacht met meedoen? Spieren bouwen duurt nu eenmaal even, en ik ben bang dat de reacties hier je ook geen goed doen?
Als ik jou was zou ik de aankomende 2 jaar goed hard trainen, en dan hier nog eens een before en after foto laten zien.

Succes!
 
Ik kan me best voorstellen dat je hier om moet lachen, ook al is ie dan 14, kom op zeg. Als je zelf al jaren keihard traint en er flink moeite in stopt en dan aan moet zien hoe iemand ( ook al is ie dan 14 ) waaraan je niet eens kan zien dat ie traint het podium opstapt, ja, best grappig opzich.:o
 
Ik heb je zondag gezien op de YBF. Waarom heb je met je 14 jaar niet nog een paar jaartjes gewacht met meedoen? Spieren bouwen duurt nu eenmaal even, en ik ben bang dat de reacties hier je ook geen goed doen?
Als ik jou was zou ik de aankomende 2 jaar goed hard trainen, en dan hier nog eens een before en after foto laten zien.

Succes!

+1

Sja, we zijn best hard voor je, maar ja, je hebt de goden wel verzocht met deze nogal kamikaze actie. Bodybuilding is geen partijtje World of Warcraft ofzo, het is een serieuze sport waar de meesten jaren en jaren hard voor trainen, afzien, eten en meer moeten laten dan kunnen doen om dat ultieme moment op het poduim...
Je zal het heus wel goed bedoelen enzo, maar je optreden kan nogal eens worden opgevat als disrespect, denk ff na bro ...
 
ik weet niet waar jij zat. maar iedereen bij mij op de rij die begon wel te lachen en boe te roepen. je zag bij iedereen zijn mond openvallen. :D

Lol. Ik zou wel lachen maar boe roepen vind ik een beetje te ver gaan :P

Al zou die hele zaal met spreekkoren komen dat zou lullig zijn haha
 
laat hem dan met rust, hij heeft al genoeg reacties gekregen dat hij niet moet doen wat hij deed.

hij heeft lef om daar te staan. ene Hihihiaahuhi eet meer en lees stickys. bodybuilding is een serieus sport.
 
laat hem dan met rust, hij heeft al genoeg reacties gekregen dat hij niet moet doen wat hij deed.

hij heeft lef om daar te staan. ene Hihihiaahuhi eet meer en lees stickys. bodybuilding is een serieus sport.

Typ met interpunctie a.u.b.:)
 
Lijkt wel of die jongen 'n weddenschap heeft verloren...
 
Lmfaoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Gisteren lag ik strike, nu weer lmao XD blijft grappig ^^
 
Lmfaoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Gisteren lag ik strike, nu weer lmao XD blijft grappig ^^

lmfao? lmao? strike?
Dikke lul typ normaal of ga spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven