XXL Nutrition

Weet je familie van je AAS gebruik af? en wat vinden ze der van

Bezoekers in dit topic

B0tjeBuilder

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2009
Berichten
1.452
Waardering
392
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Nou topic titel zegt het al.
Weet je fammilie familie van je AAS gebruik af? en wat vinden ze der van

ben wel benieuwd wat er uit komt.


ik trap af!

mijn ouders weten niet van mijn AAS gebruik af. woon niet meer thuis. maar kan me best voorstellen dat je het niet meer kan ontkennen als je gigantisch wordt
 
Beide ouders weten dat ik afgelopen zomer gekuurd heb. Pa kon er wel om lachen en gaf me groot gelijk. Ma zei alleen dat ik voorzichtig moet doen.
 
Mijn moeder wist het wel toen ik nog thuis woonde, ze zei als ik nu nog 1 spuit zie kun je het huis uit.

Sindsdien heb ik het goed verstopt en een huis gezocht :D

Botjebuilder : hoevaak heb je gekuurd ?
 
ja ze weten het wel en zeggen dat ik er beter uit zie ha ha
leuk vinden ze het niet echt maar goed ze blowen zelf dus
wat willen ze zeggen he
dat doe ik allemaal niet dus laat mij lekker een kuurtje doen toch
 
mn moeder had ooit mn potje nolvadex gevonden :) kon ze niet om lachen, zacht uitgedrukt
sindsdien verstop ik mn gear in een ouwe systeemkast die ik niet meer gebruik, lol
 
Normaal niet neen maar telkens ik ne dikke stinkende scheet bij men ouders laat zegt mijne pa steeds dat ik rot van binnen ben van al men anabolen:eek:. Dus hij verdenkt mij wel ja...
 
...
 
Laatst bewerkt:
Mijn moeder wist het wel toen ik nog thuis woonde, ze zei als ik nu nog 1 spuit zie kun je het huis uit.

Sindsdien heb ik het goed verstopt en een huis gezocht :D

Botjebuilder : hoevaak heb je gekuurd ?


ben nu net begonnen met me 2e kuur weeg nu 89/90
 
Mijn vader was de sponser.
 
me pa weet het en me vriendin ook
 
Tuurlijk weten ze het en ze steunen me ook daarin. Erom liegen ga ik niet aan beginnen word ook moeilijk haha. Kan creatine niet de schuld geven mijn vader deed zelf ook BODYBUILDING
 
bodyduilding*
 
Ja ze weten het en ze begrijpen het niet.
 
Beide ouders weten dat ik afgelopen zomer gekuurd heb. Pa kon er wel om lachen en gaf me groot gelijk. Ma zei alleen dat ik voorzichtig moet doen.

ja ze weten het wel en zeggen dat ik er beter uit zie ha ha
leuk vinden ze het niet echt maar goed ze blowen zelf dus
wat willen ze zeggen he
dat doe ik allemaal niet dus laat mij lekker een kuurtje doen toch

haha jullie ouders zijn de shit:cool:
 
De spelling kan hier soms echt niet meer, heb het maar verbeterd...
 
focked op ouders hier
 
Ja ze wisten het wel, kan niet zomaar ineens 15kg aankomen. Ik was al volwassen en hoorde verschillende meningen.
 
Me vriendin weet het me zusje en me moeder, ze vinden het allemaal wel interresant hahaha me pa doet net alsof ie gek is maar volgens mij heeft ie wel een vermoeden. Op me werk weten een paar collega's het maar het meerendeel niet.
 
Back
Naar boven