Fitness Seller

Weet je familie van je AAS gebruik af? en wat vinden ze der van (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Men moeder heeft me betrapt toen ik net een spuit aan het zetten was in mijn kuit.. ze stond ineens achter me... man wat was dat verschieten :O eerst dacht ze dat ik drugs aan het spuiten was :D ik heb toen maar open kaart gespeeld met haar en haar de vail's getoond.. ze keurt het de dag van vandaag nog altijd niet goed maar ze kan er mee leven :D
 
mijn ma kan niet eens een pot eiwitten handele.... mijn pa die weet veels te veel van scheikunde/biologie/anatomie/proteine/hormone/steroide... dus op voorhand is het al niet goed.... ook al gebruik ik niet ik voel al dat het een nee is.
 
mijn moeder zetten me eerste 2 kuuren me injects.
 
  • Like
Waarderingen: J4ck
Mijn ouders vonden een spuit, heb me er onderuit kunnen lullen maar als ik zou kuren was het einde sportschool volgens hun. Dus beetje voorzichtig aan doen
 
Mijn ouders vonden een spuit, heb me er onderuit kunnen lullen maar als ik zou kuren was het einde sportschool volgens hun. Dus beetje voorzichtig aan doen

Nu ben ik benieuwd wat je hebt moeten zeggen om je daar onderuit te lullen..
 
Ik heb mijn eerste kitjes groeihormoon van mijn moeder gehad :D
 
mijn ma kan niet eens een pot eiwitten handele.... mijn pa die weet veels te veel van scheikunde/biologie/anatomie/proteine/hormone/steroide... dus op voorhand is het al niet goed.... ook al gebruik ik niet ik voel al dat het een nee is.

Foutje in je huiswerk Big t operatie met 1 p en niet met 2:D shit is in z'n sig :d
 
Foutje in je huiswerk Big t operatie met 1 p en niet met 2:D shit is in z'n sig :d

hahah jep gezien maar nu moet ik me hele tekst verranderen.... zal ik is iets anders/leuks erin knalle...... hmmm
 
@J4ck beter? :P
 
Laatst bewerkt:
Foutje in je huiswerk Big t operatie met 1 p en niet met 2:D shit is in z'n sig :d

Heb niet eens verder gekeken dan de titel en eerste post. Geven ze eigenlijk nog wel Nederlands tegenwoordig? :o
 
Simpel, die gebruik je om je inktcartridges voor je printer opnieuw te vullen. ;)

Die is best handig.

---------- Post toegevoegd Mon 7 Jan 2013 om 15:59 ----------

Ze moeten het wel weten gezien de +8 kilo die ik soms doe of heel snel vet kwijt zijn....maar verder willen ze het niet weten. Zij vragen niks en ik zeg niks. Vind het prima dat ze het niet willen weten en wat zou het op mijn leeftijd......
 
Nu ben ik benieuwd wat je hebt moeten zeggen om je daar onderuit te lullen..

Ik was bij een maat van mij wezen trainen en daar hadden we hem ook gezet en toen ik thuis kwam had ik die spuit in mn jas laten zitten en die vonden ze toen en vroegen wat dat was, toen heb ik even snel verzonnen dat iemand die ook aan het trainen was vroeg of ik hem onderweg naar huis weg wilde gooien maar dat ik dat niet op straat wilde doen.
Ze geloofde het maar hielden me wel in de gaten :p
 
Laatst bewerkt:
Gebruik niet, en ben het ook absoluut niet van plan. Maar kan me niet voorstellen dat mijn ouders het zouden geloven als ik het wel zou doen. Eigenaar van mijn vorige sportschool had mijn ma ooit eens 'gewaarschuwd' ervoor (oa omdat ik toen wisselde van sportschool en hij boos was), en mn ma had hem in zijn gezicht uitgelachen.

Achteraf eigenlijk best maf, want de man ging best ver. Over dat er na een jaar niets vrouwelijks meer aan mij zou zijn (we zijn nu anderhalf jaar verder) en waar ze op moest letten.
 
Me moeder zei heb het liever dan dat je elk weekend suipt en snuift :d hahaha ;)

---------- Post toegevoegd Mon 7 Jan 2013 om 21:08 ----------

Krijg meer praat van omstanders en bekenden. die gebruikt sws anabolen kijk hoe groot die is.
u Jelly?
 
Gebruik niet, en ben het ook absoluut niet van plan. Maar kan me niet voorstellen dat mijn ouders het zouden geloven als ik het wel zou doen. Eigenaar van mijn vorige sportschool had mijn ma ooit eens 'gewaarschuwd' ervoor (oa omdat ik toen wisselde van sportschool en hij boos was), en mn ma had hem in zijn gezicht uitgelachen.

Achteraf eigenlijk best maf, want de man ging best ver. Over dat er na een jaar niets vrouwelijks meer aan mij zou zijn (we zijn nu anderhalf jaar verder) en waar ze op moest letten.

Die vent was waarschijnlijk gewoon over de zeik omdat je daar weg ging haha
 
Back
Naar boven