Fitness Seller

Weet jij wie er bij DBC traint? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kurgan

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
1.886
Waardering
1
aangezien de volgende uitspraak tegen samu:

DBC01 zei:
Lees de topictitel blinde Belg, misschien begrijp je het dan beter.
Een topictitel hanteert een onderwerp, en aangezien dat onderwerp niet 'weet je wie er bij mij in de gym traint' is, komt er nergens een slotje op zolang huisregels niet overtreden worden.

Dus iedereen kan hier rustig discussieren wie er bij DBC traint zonder t gevaar van een slotje :kiss:
 
Hé lekker topic! :D Aangezien Hertje in Utrecht woont, zal het wel iemand uit de omgeving Utrecht zijn ofzo. ???
 
hmmm f kjiken of t mogelijk is alle leden uit utrecht te copy and pasten.... ik voel een gerechterlijk onderzoek aankomen! :P
 
Hij heeft al in dat topic gepost, en ik ben het niet! :D
 
Oli de werkloze loser? LOL Als Oli het geld heeft om in mijn gym te komen (een treinkaartje kan er niet af van z'n uitkering) dan kan ik meteen e.e.a. vereffenen lol :roflol:
 
Who cares?
 
Extend zei:
Jij begon erover :rolleyes:

Weet ik. Daar ben ik me zeer goed van bewust.
Ook van het feit dat we in dát topic inmiddels dik 300 replies verder zijn en er zelfs een nieuwe voor wordt geopend :roflol:

Ik blijf me verbazen :D
 
It's all about DBC.. kan jij beter t board overnemen :D
 
DBC01 zei:
Weet ik. Daar ben ik me zeer goed van bewust.
Ook van het feit dat we in dát topic inmiddels dik 300 replies verder zijn en er zelfs een nieuwe voor wordt geopend :roflol:

Ik blijf me verbazen :D

Als het 300 serieuze reacties waren geweest dan klonkt het misschien indrukwekkend ;)

och ja.. wat moeten we anders doen he :D
 
DBC01 zei:
Ja! Who cares eigenlijk? Slotje Eric!
Lees de topictitel blinde Nederlander, misschien begrijp je het dan beter.
Een topictitel hanteert een onderwerp, en aangezien dat onderwerp geen huisregel overtreedt, komt er geen slotje op.

:kiss:
 
Samu zei:
Lees de topictitel blinde Nederlander, misschien begrijp je het dan beter.
Een topictitel hanteert een onderwerp, en aangezien dat onderwerp geen huisregel overtreedt, komt er geen slotje op.

:kiss:

:roflol: :roflol: :roflol:
 
Extend zei:
Als het 300 serieuze reacties waren geweest dan klonkt het misschien indrukwekkend ;)

och ja.. wat moeten we anders doen he :D

Ik ben vereerd uw entertainment te zijn :kiss: :heart:
 
hehe, om mij werdt niet geroepen, dus ik gooi er ook geen slotje op. :D :fu:
 
mensen mensen, ff die rust bewaren, because op het einde is het all about de entertainment!
 
Ok Ok nu weer even ontopic mensen :D
 
Back
Naar boven