MuscleMeat

Weet jij wie er bij DBC traint?

Bezoekers in dit topic

On-topic: Ja, ik weet wie opa's mystery guest is, en iemand met een beetje hersens kan er ook zo achter komen.
 
boogie zei:
mensen mensen, ff die rust bewaren, because op het einde is het all about de entertainment!


Je irritatie is moielijk te verbergen lol, mijn gegoochel met woorden ligt je niet hè! :kiss:
 
mss een leuk idee om tijdens de meeting meneer/mevrouw X uit een kwarktaart laten springen, want laten we wel wezen....Uiteindelijk draait het toch gewoon om the entertainment, mensen!
 
Centaur zei:
On-topic: Ja, ik weet wie opa's mystery guest is, en iemand met een beetje hersens kan er ook zo achter komen.

Eis je prijs op zou ik zeggen :D
 
DBC01 zei:
Eis je prijs op zou ik zeggen :D
Als het echt bekend had mogen worden dan had je het zelf wel gezegd, ik houd m'n mond wel dicht.


1 hint: Een getal. :D En verder zeg ik niks.
 
:roflol:

Als ik méén te weten wat je bedoelt loop je achter de feiten aan; dát nieuws is inmiddels ontzenuwd 2 dagen geleden, tot grote hilariteit in de sportschool, het beroep bleek al niet te kloppen :D

Sorry.

Andere kandidaten?
 
DBC01 zei:
:roflol:

Als ik méén te weten wat je bedoelt loop je achter de feiten aan; dát nieuws is inmiddels ontzenuwd 2 dagen geleden, tot grote hilariteit in de sportschool, het beroep bleek al niet te kloppen :D

Sorry.

Andere kandidaten?
Een getal en een sportschool? ;)
 
Centaur zei:
Een getal en een sportschool? ;)
Ik zou hier iets op willen zeggen, maar dan is het direct bekend! Dus ik zwijg, heb al een idee. :o
 
DBC01 zei:
:roflol:

Als ik méén te weten wat je bedoelt loop je achter de feiten aan; dát nieuws is inmiddels ontzenuwd 2 dagen geleden, tot grote hilariteit in de sportschool, het beroep bleek al niet te kloppen :D

Sorry.

Andere kandidaten?


Lees es goed, Samu én Centaur.
dát nieuws is inmiddels ontzenuwd 2 dagen geleden, tot grote hilariteit in de sportschool, het beroep bleek al niet te kloppen
 
Bolletje is moe. Tren houdt bolletje wakker des nachts. :(
 
MrJ weet wel een goed slaapmiddeltje voor je, arme jongen. Iets met Insuline ofzo. :o
 
Samu zei:
MrJ weet wel een goed slaapmiddeltje voor je, arme jongen. Iets met Insuline ofzo. :o

Partyflock is er wel rustiger op geworden ja na mijn tips. :D
 
Ik heb hier pammetjes van 10mg liggen maar dat hielp dit keer niet.

Strakjes maar even voor de tuin-BBQ een tukje doen.
 
DBC01 zei:
Ik heb hier pammetjes van 10mg liggen maar dat hielp dit keer niet.

Strakjes maar even voor de tuin-BBQ een tukje doen.
Je doet wel je leeftijd weer eer aan he? :roflol:
 
Extra slaap daar word je groot van, in tegenstelling tot extra Mac-bezoek ;)

Ik ga es even lekker pitten, ren jij nog een extra rondje voor je rugzwellingen liefje?
 
Welterusten,ouwe.

Een schoonheidsslaapje zal je goed doen. :D

En wie die mysteryguest is weet ik niet en het interesseert me ook geen ****.

Zal vast een zwabber eerste klas zijn. ;)
 
Testo zei:
Welterusten,ouwe.

Een schoonheidsslaapje zal je goed doen. :D

En wie die mysteryguest is weet ik niet en het interesseert me ook geen ****.

Zal vast een zwabber eerste klas zijn. ;)

Man wat heb ik lekker geslapen.
Heeft me goed gedaan na dat nachtje wakker liggen van m'n Tren-inslag :D
 
Back
Naar boven