XXL Nutrition

Weet somebody wat over de langdurige GH??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cagri51

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2003
Berichten
438
Waardering
0
Heey,

Ik heb zelf de volgende gh: Nutropin. Ik heb er veel informatie over gezocht en ben er achter gekomen dat die GH 30 dagen lang werkt in je lichaam. Dus een lange werking heeft.

Maar mijn vraag is nou :::: Zal het wel werken zoals de normale GH die je elke dag injecteerd. Want normaal neem je 4 iu per dag maar bij deze NUtropin neem je 30 iu per maand. Dat komt uit op 1 iu per maand als je het door 30 deelt.

Dus zover ... Zal het dan toch dezelfde werking kunnen hebben als de normale GH???????


Graaag prof. advies en serieuse reacties..
 
Zie ik dat nou goed, 22 jaar en al aan het groeihormoon!! waren de test, deca enz uitverkocht of zo?
 
Idd, laten we eerst eens luisteren naar de reden dat je GH wilt gebruiken. Ben je prof? Of wil je dat worden ofzo? Het is namelijk duidelijk GEEN speelgoed!
 
Gh en insuline alleen voor degene die erg ervaren en met wedstrijden meedoen. My 2 cents also.

Grtz
 
Originally posted by Wim
Zie ik dat nou goed, 22 jaar en al aan het groeihormoon!! waren de test, deca enz uitverkocht of zo?

Sorry Cagri, maar ik ga hier toch wat van zeggen. Ik vind je een beste gozer hoor, maar yoen je hier net was aangemeld was je 18..... Zo stond het in je profiel, en dat heb je ook gezegd.

Zoek maar eens oudere posts op....

En dat je wil gebruiken etc moet je uiteraard zelf weten, maar om nou over je leeftijd te liegen hierover...

Goed maar even on topic.

Misschien werkt die langwerkende gh anders, aangezien het idd op 1iu per dag aankomt. Ik heb er niks over kunnen vinden.
Misschien op de amerikaanse boards?

Misschien is het toch de bedoeling om meerder keren per maand te gebruiken? Ondanks de lange werking.
 
Ik ben alleen benieuwd ofdat het echt werkt. Wie heeft gezegd dat ik het ga gebruiken. Maar heeft iemand er wat ervaring mee????????
 
Originally posted by Cagri51
Ik ben alleen benieuwd ofdat het echt werkt. Wie heeft gezegd dat ik het ga gebruiken. Maar heeft iemand er wat ervaring mee????????

Volgens mij niet. Ik kan er op het net ook niks over vinden. Misschien op paar amerikaanse board ff een topic openen.
 
Nou volgens mij ben jij niet goed bij je hoofd ofzo je zegt dat je het in huis hebt en dat je het niet gaat gebruiken, volgens mij ben jij aan het fantaseren geslagen.
 
Originally posted by Wim
Nou volgens mij ben jij niet goed bij je hoofd ofzo je zegt dat je het in huis hebt en dat je het niet gaat gebruiken, volgens mij ben jij aan het fantaseren geslagen.

:D
 
Bedankt Wim dat je zo over me denkt. Maar ik heb die 10 iu GH gekregen van iemand die ik ken. Dus nie lullen dat ik dan gek ben. Maar ik trek me terug want je krijgt geen een fatsoenlijke bericht. Iedereen geeft zijn domme meningen waar ik helemaal geen f*ck aan heb.
Allemaal bedankt.
 
Cagri,

ik had je al eerder verteld dat Nutropin goedkoop lijkt, maar je hebt wel 4 ampullen nodig zodat er 4 iu per dag word afgegeven, waardoor je dan toch duurder uit bent met die Nutropin.
 
Back
Naar boven