AndroidHealthClinic

Weg naar 2x BW op grote 3

Bezoekers in dit topic

Toch mee oppassen, misschien beter eens een dokter raadplegen???
 
Zit binnekort met kampioenschappen dus ff nog wachten met naar de dokter te gaan. Anders is de kans groot dat ie me niet laat meedoen ... en waarschijnlijk is het toch niet zo erg dus :)
 
Licht getraint gisteren

MP
20*20
5*30
5*40
5*45
5*45
5*45

Incline bench
5*40
5*50
3*60
3*60
1*60

Squat
5*60
5*60
5*90
5*90
5*100
5*100

mn borst/schouders beginnen echt aanzienlijk in kracht te dalen.
 
ga is een dagje tegen een boksbal slaan!
 
Juist wezen judo doen...
KO geweest door steken in mn hart :mad:
Was ook al snel buiten adem, ben aan het vechten en krijg ineens steken en plots ging het licht uit ???
Maar was direct terug bij bewustzijn dus no probs :)
Gewoon hopen dat het niet meer terug voorkomt anders zal'k het wel tegen mn ouders moeten zeggen.
Heb trouwens al iets gelijkaardigs voorgehad tijdens het squatten :p
Hartje is nog steeds broken I guess haha :D

Klinkt niet best! Ik zou geen risico's nemen en naar een dokter gaan.
 
Heb er geen last meer van gehad. noch gisteren, noch vandaag. Denk dat het jah, beetje overbelasting is fzo :) als'k het nog eens voorheb, zal ik wel naar de dokter gaan hoor.
Vandaag weer over me gekregen dat ik te veel train. Nu ga ik met de trainers mn volledige weekschema bespreken. Maar ik ben vrij zeker dat ik meer als hun weet over dan de krachttraining, welke volume, intensiteit, aantal reps+sets. Voor de rest kunnen ze me natuurlijk wel helpen. Maar soms hoor ik van een paar klojo's bij ons in de gym van, " Je moet niet zo zwaar mogelijk gaan !, dan ben je met bodybuilding bezig, doe herhalingen van 20 das vele beter voor kracht"
Jaah, dan sta je daar :p
 
Bench
8*40
10*50
5*60
5*60
3*70
3*70
3*70

CGBP
5*60
5*60
5*60

WGBP
3*60
3*60
3*60

Avondeten

verder trainen
Pendlay rows
5*60
5*60
5*70
5*80
5*80
1*90
1*95 ( PR ) beetje legdrive maar valt al bij al ng mee
F*100 jammer :p
2*90 ( PR )
3*85

Rows ownen mn bench zwaar :D
 
haha damn, die rows ownen inderdaad :D
 
Juist terug van de sportdokter en het verdict is :
Enkele weken zo goed als volledige rust want ben in een fase dat'k volledig overtraint zal raken
Had het al ff voelen aaan komen eigenlijk, maar dacht dat het algemene vermoeidheid had. Nu is dit op een heel slecht moment aan gezien ik komende zondag, provinciale kampioenschappen heb en de rest van de maand naar de BK toe ..
Weet nog niet wat'k ga doen maar zullen wel zien :)

2de wat ie zei dat'k me moest laten testen want er kan ook iets mis zijn, wat niet met overtraining te maken heeft, dus bloed en hart laten testen


ben ook 18 geworden trouwens vndg :p
 
Laatst bewerkt:
Gelukkige verjaardag!
Eindelijk je log gevonden :D Jij doet ook judo als ik mij niet vergis.

--> Abbonement op dit topic

(van welke provincie ben je voor het PK?)
 
Hey bedankt :)
Vlaams-Brabant, Jij ?

Ik heb trouwens besloten om geen ambities te hebben voor de de komende kampioenschappen. Mijn verwachtingen waren om op het belgisch te komen maar ik richt me er niet meer op. Heb voorbije maand, serieuze mentale klappen gekregen en dit heeft invloed gehad op heel mijn leven. Daardoor is mijn voorbereiding helemaal fout gelopen, mijn conditie is enorm achteruit gegaan en mentaal sta ik er niet, waardoor ik niet kan presteren op competitie. Vandaag nog wel naar shiai geweest en 3 puntjes bij gehaald dus sta nu op 6/10
Aangezien dat er op de kampioenschappen ook puntjes te halen zijn, mik ik om zeker volgende maand ( eerste shiai ) al mijn punten behaald te hebben. En gewoon me nu richten op die laatste 4 puntjes en dan mijn voorbereiding naar mei toe voor zwart te worden.
Nieuw schema toepassen qua krachttraining ( zie sub-forum schema's voor degene dat positieve inbreng kunnen bijdragen :) )
Mentaal alles op een rijtje zetten in het leven is belangrijk nu, dan loopt alles vanzelf wel beter hierna ..
 
Oei dat klinkt serieus :( Veel sterkte

Proficiat met je shiai punten, vanaf vandaag kan ik er ook aan beginnen :D
Ik ben van West-Vlaanderen en hoop toch wel op belgisch, maar dat zal wel weer in het water vallen :D Mijn ouders zouden ook boos zijn omdat het 3 weekends op een rij judo is en hen dat ferm op de heupen begint te werken :D Mijn voorbereiding is ook wat verwaarloosd omdat ik met een rugblessure zit. Conditie kon ik gelukkig blijven trainen, en techniek zit wel nog goed. ;)
 
Oei dat klinkt serieus :( Veel sterkte

Proficiat met je shiai punten, vanaf vandaag kan ik er ook aan beginnen :D
Ik ben van West-Vlaanderen en hoop toch wel op belgisch, maar dat zal wel weer in het water vallen :D Mijn ouders zouden ook boos zijn omdat het 3 weekends op een rij judo is en hen dat ferm op de heupen begint te werken :D Mijn voorbereiding is ook wat verwaarloosd omdat ik met een rugblessure zit. Conditie kon ik gelukkig blijven trainen, en techniek zit wel nog goed. ;)

daar schort het mij altijd aan:P
 
Deze week rust pakken en dan volgende week weer beginnen.
Maar lichtelijke actieve rust wel :)

MP
9*40
4*45
F*50 :(
F*50
2*50 :)

Bench

13 cm board press
10*50
10*50

Flat gewone bench
10*50

4 cm board press
10*50

Boards moeten nog gemaakt worden en gebruikte nu een doos of een plankje :D

Cgbp
10*50

'k ga alles volgende week rustig opbouwen en met iets lagere gewichten beginnen dan normaal
Mp is ook aanzienlijk achteruit gegaan, net zoals bench :)
 
Deze week rust pakken en dan volgende week weer beginnen.
Maar lichtelijke actieve rust wel :)

MP
9*40
4*45
F*50 :(
F*50
2*50 :)

Bench

13 cm board press
10*50
10*50

Flat gewone bench
10*50

4 cm board press
10*50

Boards moeten nog gemaakt worden en gebruikte nu een doos of een plankje :D

Cgbp
10*50

'k ga alles volgende week rustig opbouwen en met iets lagere gewichten beginnen dan normaal
Mp is ook aanzienlijk achteruit gegaan, net zoals bench :)

alé jitse gaat eens een weekje of 2 alleen maar computerspelletjes doen, want dit is geen pan, volgens mij ben je door het gejudo gruwelijk overetrained
 
wat een onzin gewoon hard zijn voor jezelf!
 
wat een onzin gewoon hard zijn voor jezelf!

de beste kerel valt om van steken in borsttreek, is al zn kracht kwijt, zn conditie gaat achteruit, dan is er kennelijk meer aan de hand
 
Gezondheid gaat voor alles, vind ik zelf!
 
Deze week pak ik dus rust :) en begin gewoon volgende week weer.
Ik voel wel dat'k overtraint ben hoor, kon daarjuist zelf amper afwassen omdat mn grip het niet kon houden :roflol: die borden wegen veel hoor ^^

'k ga 3 weken cycles beginnen. 3 weken , 4de week dan weer actieve rust, of gewoon hoge reps .. dunno wat het beste is voor die 4de week te doen, maar iig niet zwaar gaan. 3 dagen wsb : ME upperbody, ME lowerbody , DE/RE upper + DE LB
Denk dat dit goed vol te houden is,

Elke week variant maxen en de rest assistence veel reps, niet echt zwaar gaan :)
Eens zien hoe dat me dit nu bevalt
 
Back
Naar boven