MuscleMeat

Weg naar 2x BW op grote 3

Bezoekers in dit topic

als je volgende keer nou ff 4 failt op 50 dan pak je misschien daarna wel 4x50 :D
 
Ik zou wat langer dan een week rust houden..
 
als je volgende keer nou ff 4 failt op 50 dan pak je misschien daarna wel 4x50 :D

Haha :D

jah, 'k ga naar de living, zette k*tharde muziek op, fockte me op en dan lukte het wel die 50 ^^
 
Maar langer als een week :( das zo lang :( mss voel'k me volgende week al bter, we zien wel hoe het gaat, als'k me nog slecht voel dan rust'k nog een beetje langer
 
Vandaag dan provinciale kampioenschappen gehad.
Weekje gerust maar deze morgen moeten gaan lopen omdat'k te zwaar stond

Eerste wedstrijd gewonnen met wurging ( okuri eri jime )
tweede wedstrijd zet ik offerworp in, lukt niet en ik krijg ippon tegen, kon helemaal niet zijn maarjah, scheidsrechters .. dit ging trouwens gepaard met enorme krampen in beide kuiten bij deze worp. Echt enorm veel zeer en kan niet goed stappen dus zal er nog een paar daagjes inzitten.
derde wedstrijd om derde plaats dan, gewonnen met een vrij indrukwekende worp :p

Volgende week naar de regionale dan, betekent wel dat ik nog onder de 66 kg moet blijven, terwijl dit gewicht eigenlijk te laag is voor mij maarjah ^^

Conclusie : matig gevochten maar had easy eerste geworden moest scheidsrechter geen fout gemaakt hebben :)
 
Proficiat met je prestatie! Ik ben morgen aan de beurt :D
 
Back
Naar boven