MuscleMeat

Weg naar 2x BW op grote 3

Bezoekers in dit topic

Squat
5*60
5*90
5*100
Nu kreeg'k een ondragelijke pijn als'k het gewicht op mn schouders/traps legde ???
1*120
Kon echt niet verder doen door die k*tsteken/pijn
dunno wat het was :(

MP dit ging dan weer wel
10*20
5*40
8*45
4*50
3*52.5 ( PR )
F*55
3*50
5*50
1*55 ( PR )
1*55
5*45
5*50

was nrml squatdag maar ging helaas niet :(
 
met 3x52,5 zit er waarschijnlijk nog wel meer in dan 1x55.. ben benieuwd! ziet er mooi uit
 
Mja zou kunnen maar met een 1rm ga ik echt zoooooooo traag omhoog en sta ik echt op ontploffen :D
 
mrge gaa'k gwn deadliften en ngs opnieuw proberen squaten ..
moet toch achter mn raport dus ff langs gym passere :D
 
aangezien squatte gistere niet lukte maar ff gaan deadliften !

Deadlift staande op +- 5 cm mat
5*60
5*100
3*120
1*130 ( wou voor de 3 gaan maar gript liet dit niet toe -_- )
2*130 ( PR )
1*140 ( nipt lockout of nie .. )
1*140
5*120 ( PR ? )

Sumo deads
5*60
5*80
3*100
bij sumo hoor'k wel een knak in mn knie telkens ..

Wide grip bench + 3 sec rust op borst
5*50
5*60
5*65
5*67.5
5*67.5
 
Vandaag competitie gehad.
Zonder warm up op de mat moeten gaan.
En mn borst en linker lat doet echt fcking veel zeer. Precies of het verrokken is .. :(
Zien wat het morgen geeft
 
naise deadlift
 
naise deadlift

Thanks ! + monsterspelling :D

Vandaag dokter geweest en blijkt dat er gewoon een zenuw geraakt is. Die vertrekt van nek - rug -borst en arm.
Tch paar daagjes rusten aangezien donderdag zware stage op het programma staat.
 
Terugkomst van de stage met blessure aan de elleboog , weet nog niet wat het is , pezen verrokken in beide polsen , maar dit is niet zo erg en buikgriep opgelopen waardoor ik een 3.5 kg ben afgevallen. Kom van 71+ ongeveeer en sta nu 67.5 wat betekent dat ik toch terug naar de -66 voor de komende kampioenschappen ga in februari.
Najah , gewoon goed blijven trainen I guess en dan kan er niet veel krcht verloren gaan.
 
-66 :roflol: wussssssssssieeeeeeeeeee

:jk: mn broertje en mn trainer doen allebei -66 en daarin word harder gejudoot als in mijn poule:P
 
Nu naar de dokter geweest en heb een golfelleboog. Hij zei dat ik dit gewoon moest masseren maar er komt natuurlijk geen vordering in. Triceps of benchen is dus onmogelijk. Nu vraag'k me af of dit lang gaat blijven duren :??? :(

Gym closed today !

10 km gaan lopen maar 5 keer moeten stoppen ??? + 6 uur geslapen vandaag
WTF IS WRONG WITH ME
 
veel weightloss zuigt ook man.. doet ook wel wat met je welzijn
 
Vandaag is er eindelijk een vonnis gekomen in mn relatie en dit zorgt voor heeeeeeel wat problemen. Vorig jaar december is mn relatie met haar beëindigt en daar ben ik nooit over geraakt. Toch niet volledig, nu ging alles vele beter en was er een kans op terug samen gaan. Uiteindelijk vond ze het dan toch geen goed idee. Nu ben'k terug radeloos en wil echt niet terug een volledig jaar zitten snotteren over haar. Ben radeloos atm en gezien mn zware drugsverleden en zwakke karakter kan dit echt voor veel problemen zorgen :( maar nu ist aan mij om dit te voorkomen...
wish me luck :)

Al eventjes geen trainingen meer gepost maar ben ik nog meer 1 keer wezen trainen.
Ipv MP zal ik side raises gaan doen en ipv bench pec deck -_-
dit om gewoon de spieren nog een beetje te onderhouden. Door de golfelleboog kan ik echt niets meer van push bewegingen doen.
Dus zal ik me qua UB vooral richten op rows en biceps, is ook belangrijk in judo dus ff hier op focussen.
Waarschijnlijk kan ik op dinsdag,donderdag en zaterdag trainen.

Dinsdag
(Pendlay) rows
Pull ups
DB curls
BB/Cable curls

BB shrugs
Alternatief borst

Donderdag
Alternatief borst
Squat
Deadlift


Zaterdag ( Thuis )
Rows
BB Curls
Cheat curls

Pull ups

Aantal sets+reps weet ik niet echt. Zal niet zo vaststaand zijn.
 
Laatst bewerkt:
succes jitse, laat de judo u steunen (al is uw ex ook een judoka toch?)
 
Ja inderdaad :) ik zie ze 4*/week op de judo :rolleyes:
 
Deadlift
8*60
2*100
3*100
1*120
f*130
Dit was echt bizar .. kon die 130 niet trekken terwijl ik er wel 2-4 reps mee kan normaal

Pendlay rows
5*60
5*70
5*70
5*70
5*70
5*70
2*80 (cheat )
2*80 "
2*80 '

Shrugs
4*80 ( -_- )
8*80
8*80
8*80

DB curls
10*12
8*14
5*16 ( links ), 6*16 ( rechts
2*18 (links), 4*18 (rechts)
4*16 ( links ), 6*16 ( rechts )
8*14
10*12

Zo te zien een duidelijk verschil in rechter en linker ^_^

--
Algemeen : Had vandaag echt last met alles, ook met de rows.
voel me in het algemeen echt slecht, kan daar aanliggen
alhoewel ik vol met agressie zit en die wou uiten door te gaan liften .. is dus niet echt gelukt :)

moest sneller door want moest naar de tandarts
 
Niet alle trainingen kunne goed zijn he, volgende keer beter!
 
Ben radeloos atm en gezien mn zware drugsverleden en zwakke karakter kan dit echt voor veel problemen zorgen :( maar nu ist aan mij om dit te voorkomen...
wish me luck :)

Veel geluk en laat je training een welkome afleiding zijn van je problemen!
 
Thanks
'k voel me echt rot en boos en agressief en triest .. en dit beinvloed toch mn prestaties percies
Nu heb'k al wel veel dipjes gehad maar dit is echt anders, kan amper nog plezier maken en voor mij is dit wel heel speciaal. wordt gans de dag om de kop gezeurd in school en bij vrienden wat er scheelt -_-
Trainen is inderdaad nog de beste afleiding, gelukkig doe'k 7/7 aan sport :)
Maar 'k leg me er niet bij neer hoor ! die gewichten zullen terug de hoogte ingaan !!!
 
Thanks
'k voel me echt rot en boos en agressief en triest .. en dit beinvloed toch mn prestaties percies
Nu heb'k al wel veel dipjes gehad maar dit is echt anders, kan amper nog plezier maken en voor mij is dit wel heel speciaal. wordt gans de dag om de kop gezeurd in school en bij vrienden wat er scheelt -_-
Trainen is inderdaad nog de beste afleiding, gelukkig doe'k 7/7 aan sport :)
Maar 'k leg me er niet bij neer hoor ! die gewichten zullen terug de hoogte ingaan !!!

die agressie kan juist lijden tot betere prestaties qua kracht, hou jezelf gefocust ookal is je relatie uit. Geef jezelf doelstellingen maar hou het rieël, want ik las dat je ook aan judo en andere sporten doet. Ook zag ik dat je sporten botsen tegen elkaar. Voor judo mag je niet zwaarder zijn dan 67 kilo maar om sterker te worden met spier kracht heb je die kilo's hard nodig. Welnu mijn vraag is hoe ga je dit combineren? Succes trouwens
 
Back
Naar boven