MuscleMeat

Wegen doe je .... ?

Bezoekers in dit topic

RamboII

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 apr 2012
Berichten
486
Waardering
5
Lengte
1m81
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Goede morgen/middag/avond,

Ik ben momenteel bezig mijn vet percentage naar beneden te halen, dus wegen is weten.
Maar!, welke momenten kan je nou het beste wegen want er zit nogal wat verschil in wanneer je dit doet.

Bijvoorbeeld in de ochtend net uit bed NIET gegeten: 81,5 kilo
sochtends WEL gegeten: 83 kilo

Savonds vlak VOOR het naar bed gaan (180 gram tonijn gehad): 82 kilo
savonds voor de tonijn en direct NA de training: 81,5 kilo

Zoals jullie kunnen zien zit er aardig wat verschil in, wanneer kan je jezelf nou het beste wegen?
 
Naakt, na het opstaan, vóór je eerste maaltijd, na het schijten/pissen
 
'S ochtends, eerst naar de WC, dan wegen! Niet eten..

Dus.. opstaan, pissen/schijten en wegen!
 
Bedankt!

Meteen morgen beginnen!:D
 
'S ochtends, eerst wegen, dan naar de WC,! Niet eten.. Na het pissen/schijten nogmaals wegen.

Dus.. opstaan, wegen, pissen/schijten, handen wassen en wegen!
 
Doe het gewoon op een consistente manier ...
 
Tip.. doe het 1x per week ipv elke dag..
Je schommelt toch elke dag.
 
doe het wanneer het jouw uitkomt, maar doe het de volgende keer op hetzelfde tijdstip/ voor of na dezelfde maaltijd voor een goede vergelijking.
 
Alleen hoef ik niet elke dag te schijten :-) 2 x per week of 1 x per week ofzo :-) dus ik ben vaak de hele week te zwaar tot de grote boodschap en dan klopt alles weer :-)
 
Alleen hoef ik niet elke dag te schijten :-) 2 x per week of 1 x per week ofzo :-) dus ik ben vaak de hele week te zwaar tot de grote boodschap en dan klopt alles weer :-)

wat weegt zo'n keutel? :p
 
Wegen doe je...

op een Weegschaal
:trollface:
 
1 a 2x per week op het hetzelfde tijdstip.
 
wat weegt zo'n keutel? :p

Hey ik heb het ook niet bedacht.. maar ameten is weten en alles bij elkaar zorgt er dan toch weer voor dat het klopt :)

voorbeeld... Ik had mij op een vrijdag gewogen en deed dat die vrijdag erop weer... (aangekomen) ik weeg mij 2 dagen later weer en toen was ik zelfs afgevallen.... Het ligt niet aan de weegschaal omdat ik mij 4 keer meet om te kijken of hij verschillen geeft :D
 
1x per week direct na het opstaan! Ik doe het op de zaterdag
 
Maar 1 of 2x per week schijten ja? Dat bezuinigd wel op het toiletpapier. Ik denk dat ik elke dag zon 2 á 3 keer een grote boodschap doe. Ieder zijn ding :P
 
Maar 1 of 2x per week schijten ja? Dat bezuinigd wel op het toiletpapier. Ik denk dat ik elke dag zon 2 á 3 keer een grote boodschap doe. Ieder zijn ding :P

Man wat zal jou reet een intergalactisch zwart gat zijn:eek:
 
Maar 1 of 2x per week schijten ja? Dat bezuinigd wel op het toiletpapier. Ik denk dat ik elke dag zon 2 á 3 keer een grote boodschap doe. Ieder zijn ding :P

Het is niet iets waar ik bewust voor kies ☺☺☺☺:-)
 
Maar 1 of 2x per week schijten ja? Dat bezuinigd wel op het toiletpapier. Ik denk dat ik elke dag zon 2 á 3 keer een grote boodschap doe. Ieder zijn ding :P


Nou ik moet zeggen dat ik in de bulk ook 2 a 3 keer per dag een grote boodschap doe.
In de cut valt dit weer mee 2 a 4 keer per week.

Trouwens bedankt voor de reacties, en ik lig helemaal dubbel op mn werk!:hahaha:
 
Alleen hoef ik niet elke dag te schijten :-) 2 x per week of 1 x per week ofzo :-) dus ik ben vaak de hele week te zwaar tot de grote boodschap en dan klopt alles weer :-)

Ik kan me hier helemaal niks bij voorstellen he. De hele week je schijt opsparen om dan de hele pot vol te schijten?
 
Back
Naar boven