Fitness Seller

wei-merken

Peiling Peiling hoe bepaal jij je keuze

• smaak

Stemmen: 11 15,9%
  • gebruiksvriendelijkheid

Stemmen: 1 1,4%
  • prijs..duurder is altijd beter, toch?

Stemmen: 0 0,0%
  • prijs..goedkoopste, zal toch niet veel verschil maken?

Stemmen: 24 34,8%
  • ingredienten..lees altijd hoeveel mg er van wat inzit

Stemmen: 27 39,1%
  • de hele reclamepoespas eromheen

Stemmen: 1 1,4%
  • anders

Stemmen: 5 7,2%

• Totaal stemmers
    69

dandyman

Huge Freak
Waardering
1
wei-keuze

ben benieuwd welk merk qua eiwit hoog in t vaandel staat hier op t forum. welk merk wei gebruiken jullie en vooral met welke wei hebben jullie qua mengen en smaak mindere ervaring.

gelieve eerst te stemmen alvorens verder te lezen:thumb::)

en hoe kan je nu echt weten of een bepaald merk wei beter voor jou werkt dan een ander. ik bedoel, als je telkens een andere wei hebt en ander voedingsschemakan je dus niet nagaan of t de wei is die een daverend resultaat tewegbrengte of dat t aan de voeidng ligt.
(erg logisch maar dan vraag ik me af of dat voor eenieder wel t zelfde werkr aangezien een goed voeidngschema toch in orde moet zijn wil je je conclusie kunnen trekken)

dan heb je bijv wei van J-tech, dan weer een weipoeder van Universal en ga zo maar door. wanneer blijf je dan echt bij een bepaald merk hangen. welke factoren spele daar bij jou de doorslaggevende rol in.

mn eigenlijke hamvraag dus:op welke wijze laten jullie dus je keuze voor een bepaald merk weipoeder beinvloeden en waarom blijf je trouw bij een bepaald merk?
is dat o.a.:

1)smaak? denk t niet want er zijn veel poeders die smaken naar bocht maar zeker wel goed zijn, beter dan poeders die beter smaken..althans, dat lijkt mij zo te zijn. dus kies je dan toch voor de smaak?
lijkt mij dat smaak pas belangrijk is als je weet welk merk goed is, alvorns uit dat assortiment een smaak te kiezen

2) gebruiksvriendelijkheid..ok, niet onbelangrijk. t moet uiteraard wel goed mengen:)

3)is dat puur wat er op de verpakking staat, dus wat er aangegeven staat in de ingredienten waarvan ik uitga dat niet iedereen daar echt specifiek naar kijkt, laat staan begrijpt wat bijv. 6200 mg L-isoleucine en 3100 mg L-alanine precies met je lichaam doen

4)de prijs..wel belangrijk uiteraard maar is goedkoop vaak ook duurkoop? althans, gaat dat voor iedereen op? denk t grotebndeels wel maar laat je je daardoor beinvloeden. kijk je dus puur en alleen naar je portemonnee? en dat gaat dan voor beide kanten vd lijn. koop je de duurtse wei die er in omloop is denkende dat dat t beste voor je werkt of kies je voor de goedkoopste omdat dat volgens jou evengoed werkt als een duurdere variant. ok misshcien in mindere mate maar dan is de prijs die je voor die duurdere moet neerleggen in verhouding niet prijswaardig voor die eventuele betere kwailiteit

5) de P.R. om het product heen. Je bladert weer een Flex door, ziet weer een page-sized wei-bus staan: 5 kilo in 2 maanden tijd:rolleyes: maar er zijn mensen die dat geloven..vervolgens volledig in de ban gelegd door die illusie als impulsaankoop de telefoon grijpen of er een interactieve bestelling doorheen jassen

en dan kom ik uit op de conclusie van mn verhaal: wat is dus voor jou uiteindelijk eventuele beslissing qua prijs/kwaliteit om een bepalde wei te blijven kopen?
hoe bepaal je dat en wat is dus jouw keuze dat je door die ene beslisisng bepaalt welk merk wei beste bij jou past en dus trouw blijft aan dat ene merk, als je dat dan al doet!

heb er maar een poll van gemaakt om een indicatie te krijgen van de keuze maar blijft toch relatief en is zodoende volgens mij geen goede graadmeter in dit geval.

hoor t liefst duidelijke argumenten waarom je kiest voor een bepald merk:thumb:

Laatst bewerkt:
Ingredienten

Smaak & ingredienten.

Super Whey Fuel van Twinlab is mijn keuze. Smaakt zeer goed, lijkt goed te werken (mezelf en staat verder wel hoog aangeschreven) en verder heb geen zin om steeds weer een ander merk te proberen. Never change a winning team...ofzo.

Zoals je zelf al aangeeft zal het bovendien moeilijk zijn om te zeggen dat merk x beter werkt dan merk y. Ik vertrouw op de goede reputatie die ze hebben opgebouwd en m'n eigen ervaringen. Op zich had het volgens mij ook J-Tech of EAS kunnen zijn, maar goed..

axestream zei:
Super Whey Fuel van Twinlab is mijn keuze. Smaakt zeer goed, lijkt goed te werken (mezelf en staat verder wel hoog aangeschreven) en verder heb geen zin om steeds weer een ander merk te proberen. Never change a winning team...ofzo.
Damn Right!
Zeker als je je dan toch weer n's laat verleiden en dan 1kg. ondrinkbaar spul door je keel moet wringen. Smaak IS belangrijk, zeker als je 2*per dag een shake drinkt. En als het dan nog goeie is, betaal ik graag wat meer.

Voor mij maakt het niet veel uit, zolang de zoetstof maar Splenda is.
Jij weet wel hoe die smaakt dandy!!
Probeer SciTec Protein Delite!!

• Topic Starter Topic Starter
bestoldschool zei:
Voor mij maakt het niet veel uit, zolang de zoetstof maar Splenda is.
Jij weet wel hoe die smaakt dandy!!
Probeer SciTec Protein Delite!!

splenda rules bigtime idd:thumb:

dus smaak is idd bij jouw niet zozeer van belang. Sci tec zegt mij tot op heden niets

maar waarom maakt t voor jou niet zoveel uit. hecht jij niet veel waarde dus aan een weipoeder. omdat t maar een sup is en t tochbdraait om je voeding?

@ryu en Big Steve: welk merk gebruiken jullie dan?

@Axestream waaraan merk je dat die zo goed werlt. vraag me dat gewoon af, want t blijft een supp. waarbij i van mening ben dat je de werking (tov van bijv. creatine) niet zo nauwgezet kan volgen aangzien je voeding dat per slot van rekening t beste bepaalt...je snapt waar ik heen wil?

axestream zei:
lijkt goed te werken (mezelf en staat verder wel hoog aangeschreven)

Laatst bewerkt:
ik neem optimums 100% whey, goede smaak,goedkoop en een heel goede samenstelling.

dandyman zei:
@Axestream waaraan merk je dat die zo goed werlt. vraag me dat gewoon af, want t blijft een supp. waarbij i van mening ben dat je de werking (tov van bijv. creatine) niet zo nauwgezet kan volgen aangzien je voeding dat per slot van rekening t beste bepaalt...je snapt waar ik heen wil?

Juist maar dat zeg ik toch ook? Als ik een ander merk had geprobeerd met een goede rep en die smaak was me bevallen dan verwacht ik dat ik daarvan ook zou groeien. Stel ik had J-Tech geprobeerd en alles was ok, dan zou ik daarbij blijven. Een pot whey naar binnen werken die niet smaakt vind ik echt verschrikkelijk. Ik neem drie shakes per dag, dus als 'ie absoluut niet zou werken dan had ik dat zeker wel geweten. ;)

't is inderdaad moeilijk te zeggen dat het ene merk beter werkt dan het ander. Als de lab tests of het etiket met de samenstelling iets zeggen over een bepaald product dan is de vraag nog hoeveel je daar in de praktijk nou van merkt. Toch neem ik dan liever het zekere voor 't onzekere en ga ik voor een goed merk met een lekker smaakje. En ja, dan zijn de ingredienten vaak ook dik in orde.

Proplete whey van Labrada. Omdat het goedkoop is en omdat het een A-merk is. Dan geloof ik het wel.

Nu van de Body en fitness forum een emmertje advantage performance pro 85 gekocht (omdat de labrada voor 45 e tjes uitverkocht was). Ben benieuwd hoe die bevalt. Maar eerlijk gezegt denk ik dat ik het verschil niet echt ga merken.

Waar halen hier de mensen die twinlab whey fuel en hoeveel kost ie? Heb er namelijk goede verhalen over gehoord. Maar las je 40 euro voor 900 gram moet dokken gaat die interesse btw al snel voorbij. :D

dandyman zei:
dus smaak is idd bij jouw niet zozeer van belang. Sci tec zegt mij tot op heden niets

maar waarom maakt t voor jou niet zoveel uit. hecht jij niet veel waarde dus aan een weipoeder. omdat t maar een sup is en t tochbdraait om je voeding?
Smaak maakt juist heel veel uit voor mij, vandaar day ik zeg: als er maar splenda in zit!
En idd voor de rest maakt het me niet veel uit omdat voeding toch voornaamste is voor mij, prot poeder als supp.

• Topic Starter Topic Starter
bestoldschool zei:
Smaak maakt juist heel veel uit voor mij, vandaar day ik zeg: als er maar splenda in zit!
En idd voor de rest maakt het me niet veel uit omdat voeding toch voornaamste is voor mij, prot poeder als supp.

precies, maar dan is de keuze van smaak van de wei dus van minder belang aangezein er toch de splenda bijkomt:)

en idd, wat Johny al aangeeft, je merkt gewoon geen verschil tussen de ene wei en de andere wei qua hoe je lichaam erop reageert..(en dan niet qua buikkramp of zo he:D)

t blijft per slot van rekning een sup waar je niets van merkt buiten t feit dat t aanvullend werkt. dit itt tot creatine dat wel (meer) lichamelijke en bijbehorende geestelijke resultaten teweegbrengt

ik hoop eigenlijk dat iemand da niet met me eens is want ik ben toch echt benieuwd of iemand daar wel ervaringen mee heeft en zoja, welke

bestoldschool zei:

splenda is een soort zoetstof? ik heb nu een pot van advanced preformance 85 en dat is met asperantaan, smaakt heel goed. en ik heb t voor een goede prijs.

ingredieten heb ik niet veel verstand van jammer genoeg (everyone's been a newbie once), maar vraag meestal rond of t een goed merk is qua kwaliteit. maarja meningen verschillen.

de smaak is goed iig. behalve na de training icm dextrose en water vind ik t niet te zuipen.. maar met melk is t heerlijk (ochtendshake).

- ik ga dus voor wat de meeste mensen er zelf van vinden (ervaringen). dit gaat gepaard met de smaak (is t nie te zoet, niet teveel brokken?)

Laatst bewerkt:
Johny zei:
Waar halen hier de mensen die twinlab whey fuel en hoeveel kost ie? Heb er namelijk goede verhalen over gehoord. Maar las je 40 euro voor 900 gram moet dokken gaat die interesse btw al snel voorbij. :D

Kopen zou ik zeggen! Ik betaal nu nml 54.50 voor die zooi. Ennuh, laat mij dan ook ff weten waar je 't haalt. :D

Is dat Whey-Concentrate of Isolate of zelfs Ionisate? Isolate is duurder dan concentra als grondstof en Ionisate is het duurste. Het zelfde geldt voor de volgorde van opnamesnelheid. Ik ben nog op zoek naar de beste Whey. Ga denk voor Conctrate aangezien deze goed te betalen is. Zit te denken aan Pro-Rated=100% concentrate en kost € 48 per 10 lbs. (4,5kg) of 100% Whey proteïn 10Lbs van € 42 hierin zit een mix van de verschillende whey's zie link:
http://powernutrition.net/store/product_info.php?products_id=46
Iemand ervaring hiermee?

ik heb ervaring met optimums, het is echt een gode whey.

ik haal hem bij www.1fast400.com

Zijn trouwens dollars ipv euro's!

ik betaal met visa, de dollars worden gelijk in euro's omgezet.

Ik heb even naar jou link gekeken superspider en de samenstelling is ander dan die op mijn link. Rekening houdend met het serving-verschil zit er minder vet en meer potassium, minder cholesterol. Is volgens mij beter maar wel raar. Ook de zak is zwart ipv van wit in mijn link. Hij is wel 7 dollar per 10 lbs duurder maar dat heb ik er dan graag voor over. Ook heb jij ervaring met het bestellen waardoor ik meer zekerheid mbt de levering. Bedankt!

ik betaal 35$, het is de nieuwe formule en verpakking van optimum.

Terug
Naar boven